Bob

Geweldige service, vriendelijk geholpen en lekkere koffie!

Service is uitstekend en snelle communicatie

willems

Erg tevreden

duidelijke communicatie

Wilfried Giesen

Nieuw Breitling horloge geen garantie

Snelle verkopers welke toegespitst zijn op omzet. Daarin tegen is de afdeling aftersales bij Eugene van Baal super slecht! Nieuwe Breitling Navigator gekocht die niet waterdicht blijkt te zijn.... Snelle verkopers welke toegespitst zijn op omzet. Daarin tegen is de afdeling aftersales bij Eugene van Baal super slecht! Nieuwe Breitling Navigator gekocht die niet waterdicht blijkt te zijn. Breitling en Eugene van Baal bieden geen garantie omdat zogenaamd het water binnen is gekomen via het knopje op ‘4 uur’ Reparatiekosten via Breitling €1500, Eugenr van Baal wil ons tegemoet komen en bied €750 korting aan op de reparatiekosten. Oplichters want uiteindelijk is het horloge gemaakt voor €450 bij een collega die de garantie verschuiling van Eugene van Baal kent en daarmee ook hun zogenaamde ‘coulance’ korting, Mensen wees gewaarschuwd er zijn veel betere Breitling dealers. Wees wijs en loop met een grote boog om deze ‘juwelier’ in Nijmegen heen.

Reactie Eugenevanbaal.nl:

Geachte heer Giesen,
Geachte heer Giesen,
Dank voor uw reactie en jammer dat u het zo ziet. Wij hebben ons best gedaan, u op een goede manier te helpen. Helaas valt de schade niet onder garantie van het merk Breitling, maar is het gevolg van onzorgvuldig gebruik van het horloge. Dit is ook uitvoerig getest en bewezen door de horlogemaker van Breitling.
Als winkel verschuilen wij ons zeker niet achter de garantievoorwaarden en gaan wij altijd het gesprek aan met de klant om samen tot een oplossing te komen. Uw negatieve houding heeft ervoor gezorgd, dat geen enkele vorm van communicatie mogelijk is gebleken. Het is vervelend dat u vervolgens in uw review ook nog eens niet helemaal eerlijk bent over de bedragen en niet aangeeft dat u het horloge uiteindelijk niet via het Breitling service centre heeft laten repareren, maar door een derde partij.

Andries

Heb via de telefoon een Hamilton horloge besteld en dat is prettig verlopen. Er wordt hier goed met klanten meegedacht en goed gecommuniceerd.

Vriendelijk. Afspraken worden nagekomen.

Eric

Breitlingband

Als een van de weinigen banden op voorraad! Snelle reactie op bestelling en levering

Gaat prima zo, voorraad, snelle levering, makkelijke betaling

John

Eerste contact via e-mail en daarna al snel via de telefoon en toen stond mijn besluit al vast, ondanks de afstand van waar ik woon, daar moet ik zijn voor mijn horloge ipv in de regio Rotterdam... Eerste contact via e-mail en daarna al snel via de telefoon en toen stond mijn besluit al vast, ondanks de afstand van waar ik woon, daar moet ik zijn voor mijn horloge ipv in de regio Rotterdam waar ik hetzelfde horloge ook kon kopen

Kennis + gastvrijheid + vakmanschap

nvt

JM

Zeer professionele winkel. Het personeel zit boordevol kennis en is uitzonderlijk klantvriendelijk. Een ware aanrader voor passende service bij deze waardevolle sieraden!

Kwaliteit en klantenservice

JP

Inmiddels meerdere malen wat gekocht bij deze zeer prettige zaak. Professionele en vriendelijke medewerkers met passie voor het vak en kennis van zaken. Veel voorraad en prettige manier van adviseren.

Professioneel en vriendelijk

Ga vooral zo door!

Stenly

Super ervaring!

Vriendelijke service en transparant communicatie.

H.Y.

Geweldige ervaring gehad bij de aankoop van m'n Omega FIOS. Keurig maar ook zeker professioneel geholpen door Robin sinds onze eerste mailwisseling. De reis van Den Haag naar Nijmegen was de moeite... Geweldige ervaring gehad bij de aankoop van m'n Omega FIOS. Keurig maar ook zeker professioneel geholpen door Robin sinds onze eerste mailwisseling. De reis van Den Haag naar Nijmegen was de moeite waard geweest om deze juwelier te bezoeken. Eenmaal daar aangekomen werd ik meteen vriendelijk ontvangen door de medewerkers. Robin had mij verder fantastisch geholpen waarbij een gezellige praatje over horloges werd bevredigd met een heerlijke bakje koffie terwijl ik de gelegenheid kreeg om het gewilde horloge te bekijken voordat het financiële gedeelte ter sprake kwam. Ik persoonlijk zal deze juwelier vanaf heden altijd gaan overwegen mocht ik nog interesse hebben bij het aanschaf of een servicebeurt van een horloge.

Alles is overzichtelijk aangegeven. Dit is trouwens een van de weinige juweliers die een officiële nato Omega bandje verkopen.

Geen verbeterpunten of tips.