Mollema

Snelle reactie. Fantastische service. Zeer flexibel in meedenken in oplossingen. Erg prettige communicatie. Dat allemaal ondanks dat we niet in de winkel zijn geweest.

Zie hierboven

Geen.

jeroen

Breitlingbanden gekocht, super snelle11 reactie doen wat ze zeggen

Goed advies en snelle service.

Geen sorry

Coen

Duidelijk en helder!

Scherpe aanbiedingen

N/A

W. A.

Top service! Goede advies en zijn ook erg betrokken en persoonlijk bij je aankoop!

Vriendelijk, veel kennis, behulpzaam, persoonlijk.

Jack Hendrikx

Correct goede informatie.

Na mailcontact werd ik eerst nog gebeld en uitleg over het horloge gekregen alvorens de bestelling werd gedaan.

Remco

Zeer vriendelijk en vakkundig personeel. Medewerker R. heeft mij perfect geholpen bij mijn aankoop. Kon mij ook daadwerkelijk goed informeren over de technische aspecten van het product wat ik... Zeer vriendelijk en vakkundig personeel. Medewerker R. heeft mij perfect geholpen bij mijn aankoop. Kon mij ook daadwerkelijk goed informeren over de technische aspecten van het product wat ik aangekocht heb. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen bij anderen. Mij zien ze zeker nog eens terug!

Klantvriendelijk
Vakkundig personeel
Goeie klantenservice

Marina

Had een vraag via de mail gesteld
Had een vraag via de mail gesteld
Binnen een dag had ik antwoord er werd gelijk navraag gedaan bij de leverancier en tot hun spijt konden ze me er niet aan helpen maar kreeg wel een tip waar ik het eventueel wel kon proberen.
Zo ontzettend vriendelijke!!!
We wonen in Amsterdam maar komen zeker volgend jaar weer bij u om een horloge te kopen.

Service super

Arnaud Decolvenaere

Heel tevreden

Goede communicatie

Jonathan Schluter

Zeer vakkundige mensen, mooie merken en goede service!

Ook in tijden van Corona kun je hier prima geholpen worden, mijn voorkeur lag in het kopen van een horloge via een videocall en dit is uiterst soepel verlopen. De medewerker had alle tijd voor mij... Ook in tijden van Corona kun je hier prima geholpen worden, mijn voorkeur lag in het kopen van een horloge via een videocall en dit is uiterst soepel verlopen. De medewerker had alle tijd voor mij en uiteindelijk heb ik het horloge via de website besteld en afgerekend. Vervolgens is hij verzekerd opgestuurd en had ik het de volgende dag in huis.

NVT

F. Janssens

Zeer correct

Duidelijke en snel antwoord via de mail

nee