Co

Super fijn bedrijf

Zeer klant vriendelijk

Zou het niet weten

Erwin

Super ! Fantastische winkel ..Robin en de dames gastvrij en veel kennis ! Ook als je een probleem hebt met een horloge wordt het perfect opgelost ! En de koffie is heerlijk. Vandaag een tag heuer 02... Super ! Fantastische winkel ..Robin en de dames gastvrij en veel kennis ! Ook als je een probleem hebt met een horloge wordt het perfect opgelost ! En de koffie is heerlijk. Vandaag een tag heuer 02 opgehaald kan iedereen deze winkel adviseren !

Klantvriendelijk betrouwbaar service fantastische moderne winkel met leuke gezellige mensen en heerlijke koffie.

Niks !

Patrick Leeman

Mijn nieuwe Breitling gekocht bij Robin, zeer prettig geholpen, ongedwongen sfeer, zeer vakbekwaam, leuke sfeer in de zaak. En je wordt er professioneel geholpen.
Top!

Duidelijk, luisteren naar de klant, zeer vakbekwaam en vriendelijk.

Je kan streven naar 100% maar halen doe je het niet.
Er moet altijd iets te verbeteren zijn...
(Geldt voor alles trouwens)

Justin

Super snelle en correcte service

Snelle reacties

Evt ook open op zondag

Robert-Jan

Vandaag een Breitling gekocht bij Eugene van baal juweliers.
Vandaag een Breitling gekocht bij Eugene van baal juweliers.
Vanaf het eerste contact per telefoon t/m het contact in de winkel erg vriendelijk en professioneel geholpen door Robin. Robin nam alle tijd om mij goed in te lichten over het horloge.
Na een prettige tijd in winkel weer terug naar huis met een mooie aanwinst.

Een echte aanrader voor iedereen en ik kom hier zeker terug in de toekomst voor een nieuwe aanwinst.

Vriendelijk professioneel.

Alles is top.

hart

Prima service, zeer betrouwbaar

klantgerichtheid en service

een beetje meer korting mag wel

Matthijs

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: deze juwelier is zonder meer een absolute aanrader. Gisteren heb ik een nieuwe Omega Seamaster 300M Chronometer Co-Axial aangekocht. Voor mij was dit... Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: deze juwelier is zonder meer een absolute aanrader. Gisteren heb ik een nieuwe Omega Seamaster 300M Chronometer Co-Axial aangekocht. Voor mij was dit het eerste horloge in het luxe segment. Ik wilde dan ook uitgebreid te tijd nemen om de juiste beslissing te maken. Vanaf eind juli 2020 hebben diverse medewerkers, werkzaam bij Eugene van Baal, mij ontzettend prettig begeleid in dit proces. Contactmomenten vonden plaats in de winkel, telefonisch en per e-mail. Het voelde vrijblijvend, er werd geen druk gelegd en mij werd alle tijd gegund om tot een daadwerkelijk aankoop over te gaan. Gisterenmiddag, het moment van de waarheid, kon ik mijn Omega Seamaster ophalen. Samen met een goede vriend en mijn vriendin werd ik uitermate goed geholpen. Onder het genot van een voortreffelijke Wisky, werd mij alles stap voor stap uitgelegd, werd de band op maat gemaakt en werd écht de tijd genomen om de aankoop tot een mooie ervaring te maken. Kortom, een juwelier met mijns inziens veel kwaliteit, klantgerichtheid en veel (hoogwaardige) producten voor eerlijke prijzen met tevens oog voor de service ná de aankoop.

Klantgerichtheid

Geen verbeterpunten opgemerkt

Jimmy

Topservice

Vriendelijke communicatie
Eerlijke en goede prijzen

Patrick

Fijne, persoonlijke service en opvolging. Klanttevredenheid staat voorop bij Juwelier van Baal!

Persoonlijke benadering, snelle opvolging per mail en telefoon

Super ? snelle levering en zeer goeie service .

Vandaag bestellen morgen in huis .

Niet