ETCBshop

Taxi+ Rotterdam

Top! Veel geleerd van een pro!

Slotenserviceroerdalen

Heb enige tijd geleden de vervolg opleiding gevolgd, maar ook deze was zoals de eerste keer ook weer perfect opgezet en de verzorging daar kunnen hotels nog wat van leren. Ik wacht nu nog op het... Heb enige tijd geleden de vervolg opleiding gevolgd, maar ook deze was zoals de eerste keer ook weer perfect opgezet en de verzorging daar kunnen hotels nog wat van leren. Ik wacht nu nog op het expert gedeelte dan ben ik klaar. Zijn oprecht, eerlijk en realistisch. Slotenserviceroerdalen, Gerard van uit Limburg

Halit Bostanci

Informatieve dag voor training gevorderden .
Zeer vriendelijke en vakkundige eigenaars.

Politie

Voor onze regio diverse materialen aangeschaft.
Wat ons zeer aansprak was de Service, Uitleg & Service.
Ik zal een ieder aanraden hier zaken mee te doen.

Klusbedrijf klepke

Opleiding basistraining zeer tevreden leuke informatieve dag op naar training voor gevorderden zeer vriendelijke en vakkundige eigenaars

Marcel

Had een training openingstechniek bij hen gevolgd. Erg handig want hierdoor wist ik welk materiaal het beste bruikbaar was voor mijn nieuwe werk als slotenmaker. Alles hier besteld, werd goed... Had een training openingstechniek bij hen gevolgd. Erg handig want hierdoor wist ik welk materiaal het beste bruikbaar was voor mijn nieuwe werk als slotenmaker. Alles hier besteld, werd goed bezorgt en is kwalitatief spul. Daarbij ook nog een stuk goedkoper dan anderen op het internet.

Dhr Van Doorn

Had diverse spullen aangeschaft waar ik zeer tevreden over bent.
Maar het het belangrijkste vind ik de support welke mij super heb geholpen om de juiste keuzes te maken.
Ook zeer goede...
Had diverse spullen aangeschaft waar ik zeer tevreden over bent.
Ook zeer goede uitleg gekregen :)