Etage 0

Koen Groeneveld

Etage0 is een jong en fris bedrijf met een positieve vibe. Het helpt je om je te ontwikkelen op het gebied van financiele data. Daarnaast heeft etage0 mij goed voorbereid en begeleid om te kunnen... Etage0 is een jong en fris bedrijf met een positieve vibe. Het helpt je om je te ontwikkelen op het gebied van financiele data. Daarnaast heeft etage0 mij goed voorbereid en begeleid om te kunnen werken bij het HRD project.

Tijmen

Etage0 is een erg professioneel en deskundig bedrijf. De communicatie was altijd soepel, direct en persoonlijk. Ik ben erg goed voorbereid op het sollicitatiegesprek wat daardoor succesvol is... Etage0 is een erg professioneel en deskundig bedrijf. De communicatie was altijd soepel, direct en persoonlijk. Ik ben erg goed voorbereid op het sollicitatiegesprek wat daardoor succesvol is verlopen.

De professionele maar toch informele werkwijze van Etage 0.

Prettige samenwerking en vriendelijk personeel, zeker aan te raden!

Erg prettige samenwerking; vriendelijk, behulpzaam, professioneel, efficient

Martijn Holstvoogd

Gesprekken, opvolging,

Goed en interessant gesprek!

Lars

Gerard had door zijn ervaring op het project zeer goede kennis van het betreffende project waar ik terecht zou komen. Hierdoor kon hij goed een beeld scheppen, vragen beantwoorden en de voor- en... Gerard had door zijn ervaring op het project zeer goede kennis van het betreffende project waar ik terecht zou komen. Hierdoor kon hij goed een beeld scheppen, vragen beantwoorden en de voor- en nadelen benoemen. Daarnaast kwam hij oprecht over in zijn bedoeling om een baan te vinden waar zowel de werkgever als werknemer op lange termijn blij van worden. Daarnaast gaf hij goede ondersteuning en tips voor het sollicitatiegesprek en was daarbij altijd goed bereikbaar.

Milos

Sollicitatie proces ging soepel, beschikken over veel kennis, en goede locatie (i.e. makkelijk te bereiken)

Anil

Etage 0 is een fris en jong bedrijf. Wat ik goed vind aan Etage 0 is dat ze transparant zijn en een goed persoonlijk advies geven.

Vriendelijke behandeling, professionele uitstraling en open houding.
Goede voorwaarden en beargumentering daarvan.