Etage 0

Max

Etage-0 zet zich volledig in voor haar werknemers en is verder ook erg transparant in de samenwerking. Zeker ook in vergelijking met andere detacheringsbedrijven, is Etage-O hier het beste in.

Kishan Jagroe

Het contact was altijd laagdrempelig en fijn. De medewerkers denken met je mee en staan voor je klaar.

Bob Noordijk

Fijne werkgever, mooie kansen als analist, goede communicatie

Bob Noordijk

Fijne werkgever

Roderick Moeke

Goed en persoonlijk contact met Gerard, duidelijke afspraken.

HRD

De korte lijntjes tussen Etage0 en de werknemer. Snelle communicatie komt daardoor tot stand. De eigen input/inbreng van de werknemer wordt serieus genomen.

Brooke Weise

Het is een heel menselijk bedrijf, met mensen die oprecht naar je luisteren en er voor je zijn als je ze nodig hebt. Eerlijk zijn duurt het langst en er zijn legio mogelijkheden om uitdagingen op te... Het is een heel menselijk bedrijf, met mensen die oprecht naar je luisteren en er voor je zijn als je ze nodig hebt. Eerlijk zijn duurt het langst en er zijn legio mogelijkheden om uitdagingen op te lossen, zolang je er zelf ook goed in staat.

Anastasia Grishkova

Benaderd door Etage 0 via LinkedIn door een hele vriendelijke en behulpzame recruiter. Vervolgens een topgesprek gehad op kantoor. Hoewel ik uiteindelijk andere ambities had, kan ik Etage 0 en hun... Benaderd door Etage 0 via LinkedIn door een hele vriendelijke en behulpzame recruiter. Vervolgens een topgesprek gehad op kantoor. Hoewel ik uiteindelijk andere ambities had, kan ik Etage 0 en hun missie van harte aanbevelen. Topomgang met sollicitanten, heel prettig en vriendelijk.

Henk Jan Bragt

Ik ben met veel plezier werkzaam geweest bij Etage 0. Gerard is een prettig persoon om mee samen te werken en heeft van begin tot eind rekening gehouden met de dingen die ik als medewerkwerker... Ik ben met veel plezier werkzaam geweest bij Etage 0. Gerard is een prettig persoon om mee samen te werken en heeft van begin tot eind rekening gehouden met de dingen die ik als medewerkwerker belangrijk vond.

Santiago Florez Pinto

Een professionele start-up met boordevol ambities, dat graag het potentieel uit zichzelf wilt halen. Een erg charismatisch persoon aan top die enorm veel expertise met zich mee brengt en verder nog... Een professionele start-up met boordevol ambities, dat graag het potentieel uit zichzelf wilt halen. Een erg charismatisch persoon aan top die enorm veel expertise met zich mee brengt en verder nog empathie heeft voor zijn personeel. Salaris was goed, bedrijfsuitjes waren goed geregeld en problemen werden snel opgelost/ aangepakt.