Etage 0

Selisha

Samenwerken aan doelen en successen vieren, leuke werkgever om voor te werken!

Beste Selisha,
Hartelijk bedankt voor jouw mooie review en fijn om te horen dat jij een goede ervaring met Etage 0 hebt!

Nathalie Schinkel

Etage0 en ik hebben ruim vier jaar samengewerkt. In die tijd heeft Etage0 zich steeds verder ontwikkeld naar een professionele werkgever waarbij de persoonlijke aandacht en de betrokkenheid altijd... Etage0 en ik hebben ruim vier jaar samengewerkt. In die tijd heeft Etage0 zich steeds verder ontwikkeld naar een professionele werkgever waarbij de persoonlijke aandacht en de betrokkenheid altijd voorop is blijven staan. Zoek je naar een detacheerder waarbij jouw ontwikkeling nummer 1 is, zoek dan niet verder want Etage0 is een top bedrijf.

Beste Nathalie,

Chara

Ik ben enorm tevreden over Etage0 en het hele team! Voelde me na het eerste contact al direct betrokken en gewaardeerd, ze nemen echt de tijd om je goed te leren kennen en om een gepaste functie... Ik ben enorm tevreden over Etage0 en het hele team! Voelde me na het eerste contact al direct betrokken en gewaardeerd, ze nemen echt de tijd om je goed te leren kennen en om een gepaste functie voor je te vinden. Zowel ups en downs gehad met het proces, maar Josephine en haar collega's hebben dit altijd goed opgelost door actief naar oplossingen te zoeken. Uiteindelijk kwam het allemaal goed en sinds ik aan de slag ben staat mijn talent manager Dajana altijd voor me klaar. Er worden ook veel evenementen georganiseerd zodat we ook nauw in contact blijven na het uitstromen!

Alles verloopt enorm professioneel, maar toch ook persoonlijk. Je vormt direct deel uit het team en ik kon me geen betere detacheringsbedrijf voorstellen! Ik raad iedereen aan om met Etage0 in zee te gaan!

Kwaliteit en professionalisme in een persoonlijk jasje!

Beste Chara,

Etage 0

Je wordt goed geholpen als je vragen hebt, aardig personeel en een gezellige sfeer

Sjors

Uitstekende geholpen door Etage 0.

Sam

Persoonlijk contact

Kas Veeren

Prettige werkgever met persoonlijke aandacht voor al zijn werknemers én kandidaten!

Enrique

Er kon antwoord worden gegeven op zo goed als al mijn vragen.

L.K.

Professioneel en vriendelijk. Ontzettend eerlijk en transparant over alles, heel veel om mee te werken!

Liban

De samenwerking met Etage0 bevalt me heel goed. Ze maken tijd voor je en verzorgen passende begeleiding.