Etage 0

Julia van der Hoofd

De begeleiding, sfeer, enthousiasme & vriendelijkheid.

Britt

Duidelijke communicatie, professionaliteit hoog, denken graag met je mee.

Jarno van der Wal

Je krijgt snel reactie en het personeel is vriendelijk

Hannah

Prettige gesprekken met de recruiter die goede voorbereiding op de daadwerkelijke sollicitatie vormde. Daarnaast persoonlijke interesse vanuit de recruiter en snelle adequate afhandeling vanuit de... Prettige gesprekken met de recruiter die goede voorbereiding op de daadwerkelijke sollicitatie vormde. Daarnaast persoonlijke interesse vanuit de recruiter en snelle adequate afhandeling vanuit de administratieve kant.

Marcel van Winden

Begeleiding en informatievoorziening

D. Hidding

Persoonlijk, efficiënt, begripvol en duidelijk.

Persoonlijk, efficiënt, begripvol en duidelijk.

Etage0 heeft mij goed begeleid gedurende het gehele sollicitatieproces en hierna persoonlijk en goed gecommuniceerd. Ik werd snel geïnformeerd en begeleid en kon vragen stellen waar ik deze had.

Het was een prettige ervaring en ik kijk uit naar mijn nieuwe baan.

Etage0

Ik kan enkel spreken voor Selisha Hindori, want zij is mijn primaire contact persoon. Mijn ervaring was dat er een zeer persoonlijke benadering wordt genomen, waarbij ik van begin tot eind werd... Ik kan enkel spreken voor Selisha Hindori, want zij is mijn primaire contact persoon. Mijn ervaring was dat er een zeer persoonlijke benadering wordt genomen, waarbij ik van begin tot eind werd geholpen met de sollicitatieprocedure. Ik werd goed gekoppeld aan een functie die aansloot pp mijn kwaliteiten. Daarbij hielp Selisha mij tevens ter voorbereiding van het sollicitatiegesprek. Ook na het sollicitatiegesprek, werd er weer contact opgenomen ter evaluatie. Tot slot was het een fijne, vriendelijke service.

Opmerking verdient nog dat bij de uitnodiging van het sollicitatiegesprek (email) tot onze verbazing iets aan bod kwam waar wij niet op waren voorbereid. Echter, dit loste zij professioneel op, door mij gelijk te bellen en het over te hebben, dus ze heeft het snel en efficiënt rechtgetrokken.

Inge

Etage 0 was vanaf het begin al erg snel met het aanleveren van informatie en documentatie.

Steven Jansen

He nakomen van afspraken. Heldere communicatie. Uitgebreid de tijd nemen en ruimte bieden voor allerlei soorten vragen.