Etage 0

Diederik

Het gesprek was goed, nuttige feedback gekregen voor sollicitaties.

Martijn van den Hoorn

Het bedrijf straalde enthousiasme en passie uit. Dat inspireert en motiveert.

leonie Kennepohl

Vanaf moment 1 is het contact erg persoonlijk en wordt er snel gereageerd, zowel telefonisch als via mail. Na een belletje kon ik gelijk langskomen en heeft Gerard mij geholpen met het zoeken naar... Vanaf moment 1 is het contact erg persoonlijk en wordt er snel gereageerd, zowel telefonisch als via mail. Na een belletje kon ik gelijk langskomen en heeft Gerard mij geholpen met het zoeken naar een geschikte baan. Helaas is dit niet gelukt, maar ik heb Etage0 als zeer prettig ervaren.

Nils Verheuvel

Erg behulpzaam, blijft actief in contact, handelt snel.

Reactie Etage 0:

Dank voor je feedback Nils!

Rosanna

Een jong fris bedrijf dat mee denkt met haar werknemers. Bereid werknemers goed voor op sollicitaties bij opdrachtgever. Beloont ruim boven marktconform.

Reactie Etage 0:

Dat is precies wat we graag willen bereiken, dus heel fijn om te horen dat dit is gelukt Rosanna!

Maarten Meijer

Ik kon heel snel aan de slag voor een zeer competitief salaris.

Na een prettig gesprek kon ik snel aan de slag bij Etage 0. Inmiddels werk ik alweer een aantal maanden met veel plezier bij een uitdagend project.

Snelle procedure, en heel toegankelijk. Ik werd aangemoedigd vragen te stellen. Er wordt goed met me meegedacht.

Koen Groeneveld

Etage0 is een jong en fris bedrijf met een positieve vibe. Het helpt je om je te ontwikkelen op het gebied van financiele data. Daarnaast heeft etage0 mij goed voorbereid en begeleid om te kunnen... Etage0 is een jong en fris bedrijf met een positieve vibe. Het helpt je om je te ontwikkelen op het gebied van financiele data. Daarnaast heeft etage0 mij goed voorbereid en begeleid om te kunnen werken bij het HRD project.

Tijmen

Etage0 is een erg professioneel en deskundig bedrijf. De communicatie was altijd soepel, direct en persoonlijk. Ik ben erg goed voorbereid op het sollicitatiegesprek wat daardoor succesvol is... Etage0 is een erg professioneel en deskundig bedrijf. De communicatie was altijd soepel, direct en persoonlijk. Ik ben erg goed voorbereid op het sollicitatiegesprek wat daardoor succesvol is verlopen.

De professionele maar toch informele werkwijze van Etage 0.