Etage 0

Bryan

De communicatie met Etage 0 verloopt erg fijn en is duidelijk.

Amanah Karim

Etage 0 heeft me snel aan een baan geholpen, er werd goed gekeken naar een match tussen mij en de opdrachtgever, dus nu ben ik heel enthousiast om te starten.

Taco Peeters

Enorme goede begeleiding in het voorbereiden van het sollicitatiegesprek. Altijd beschikbaar voor vragen.

Ze pretenteren mooie functies te hebben

Reactie Etage 0:

Beste,
Beste,
Vervelend dat je het sollicitatiegesprek en de contacten met Etage 0 zo hebt ervaren! We hechten juist erg veel waarde aan een persoonlijk en prettig contact. Wellicht kun je contact met ons op te nemen om hier verder over door te praten en om te kijken of wij jouw negatieve ervaring kunnen ombuigen in een positieve? Helaas is het ook zo dat wij als detacheerder werken met opdrachtgevers en is het helaas onvermijdelijk dat op sommige vacatures een strakke deadline zit. Mocht het zo zijn dat we die deadline gezamenlijk niet halen, dan kunnen we natuurlijk altijd wel voor jou op zoek naar een andere mooie uitdaging!

Groeten,
Team Etage 0

T.J. Runderkamp

Persoonlijk. Deskundig. Snel. Sympathiek.

Pasquinel de Roode

Informatie voorziening

W. Dijkshoorn

Duidelijke en eerlijke communicatie.

Bas Oosting

Duidelijke communicatie, aardige medewerkers