Etage 0

Etage0

Prettige en duidelijke communicatie

ABN

Hele fijne begeleiding van begin tot eind. Ben eerst heel erg fijn en goed geholpen door Tom en daarna door Jeffrey. Allebei echt toppers! Is de eerste keer dat ik het op zo'n professionele manier... Hele fijne begeleiding van begin tot eind. Ben eerst heel erg fijn en goed geholpen door Tom en daarna door Jeffrey. Allebei echt toppers! Is de eerste keer dat ik het op zo'n professionele manier heb mogen ervaren.

Roel

Fijne en snelle communicatie, kijken goed naar jouw behoeftes en luisteren naar wie jij bent als persoon. Fijn in de omgang, altijd open voor vragen en helpen je met praktische tips en feedback een... Fijne en snelle communicatie, kijken goed naar jouw behoeftes en luisteren naar wie jij bent als persoon. Fijn in de omgang, altijd open voor vragen en helpen je met praktische tips en feedback een mooie opdracht binnen te halen!

Eva

Ik had nog wat vragen over mijn arbeidsovereenkomst en deze heeft Mike allemaal volledig beantwoord, waardoor ik met een goed gevoel mijn arbeidsovereenkomst heb kunnen tekenen

Julia van der Hoofd

De begeleiding, sfeer, enthousiasme & vriendelijkheid.

Britt

Duidelijke communicatie, professionaliteit hoog, denken graag met je mee.

Jarno van der Wal

Je krijgt snel reactie en het personeel is vriendelijk

Hannah

Prettige gesprekken met de recruiter die goede voorbereiding op de daadwerkelijke sollicitatie vormde. Daarnaast persoonlijke interesse vanuit de recruiter en snelle adequate afhandeling vanuit de... Prettige gesprekken met de recruiter die goede voorbereiding op de daadwerkelijke sollicitatie vormde. Daarnaast persoonlijke interesse vanuit de recruiter en snelle adequate afhandeling vanuit de administratieve kant.

Marcel van Winden

Begeleiding en informatievoorziening