Goede service, mooie bordjes.

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Bedankt voor uw reactie! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en over uw bordjes. We hopen u snel weer terug te zien in onze webshop, om u opnieuw van onze... Beste klant, Bedankt voor uw reactie! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en over uw bordjes. We hopen u snel weer terug te zien in onze webshop, om u opnieuw van onze service en producten te voorzien. Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Snel geleverd en duidelijke website!

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Bedankt voor uw feedback! Fijn om te zien dat u tevreden bent over onze snelle levering en over onze webshop. We hopen dat de bestelde artikelen ook bij u in de smaak zijn... Beste klant, Bedankt voor uw feedback! Fijn om te zien dat u tevreden bent over onze snelle levering en over onze webshop. We hopen dat de bestelde artikelen ook bij u in de smaak zijn gevallen. Heeft u tips om onze webshop of service nog verder te verbeteren? Dan horen we het graag van u, zodat we uiteindelijk die 10 kunnen behalen! Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Prima webshop

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent over onze webshop. Laat het vooral weten als je tips voor ons hebt om onze webshop nog verder te verbeteren. Hier staan... Beste klant, Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent over onze webshop. Laat het vooral weten als je tips voor ons hebt om onze webshop nog verder te verbeteren. Hier staan we altijd voor open! Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Gert Muijs

Positief, goede website, correcte levering, goed product.

Reactie ESVShop.nl:

Beste Gert, Bedankt voor je reactie! Leuk om te horen dat we je naar je tevredenheid hebben kunnen helpen en dat onze webshop en producten in de smaak vallen. Hopelijk tot gauw in de... Beste Gert, Bedankt voor je reactie! Leuk om te horen dat we je naar je tevredenheid hebben kunnen helpen en dat onze webshop en producten in de smaak vallen. Hopelijk tot gauw in de webshop! Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Samenwerkingsschool Emmaus

Plezierig!
snelle levering! Goede afhandeling!

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons achter te laten! Fijn om te zien dat u tevreden bent over uw bestelling en de afhandeling ervan. Hopelijk tot... Beste klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons achter te laten! Fijn om te zien dat u tevreden bent over uw bestelling en de afhandeling ervan. Hopelijk tot snel. Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Vlotte bestelling en levering

joke hougardy

Zeer goed

Positief: Goede prijs, vriendelijk personeel, telefonisch bereikbaar.

Negatief:
Positief: Goede prijs, vriendelijk personeel, telefonisch bereikbaar.

Negatief:
Product blijkt na bestelling niet op voorraad te zijn. Dat is toch een beetje internetwinkelen anno 2002. De voorraadstatus hoort geactualiseerd te zijn. Nadien duurt het vrij lang alvorens er bericht komt dat het bezorgd gaat worden, terwijl ik voor afhalen had gekozen. Later volgt weer een correctie. De afhaallocatie zou duidelijker omschreven kunnen worden op de website daar ESVShop tamelijk verscholen zit in een groot pand met vele andere bedrijfjes.

De paaltjes heb ik goed benut gister, het was voor mij een snelle noodoplossing. Echter vind ik de prijs verhouding tegenover het product wel erg duur. Ook vond ik het vervelend dat de twee... De paaltjes heb ik goed benut gister, het was voor mij een snelle noodoplossing. Echter vind ik de prijs verhouding tegenover het product wel erg duur. Ook vond ik het vervelend dat de twee producten die ik had besteld los van elkaar werden besteld aangezien ik niet constant thuis kan blijven maar alle webshop handelen zo dus ach. succes