De paaltjes heb ik goed benut gister, het was voor mij een snelle noodoplossing. Echter vind ik de prijs verhouding tegenover het product wel erg duur. Ook vond ik het vervelend dat de twee...

Positieve ervaring. Zeer snel de geleverde producten geleverd.

Heel goede service en aardige mensen

Snelle levering. Helaas is op de online shop moeilijk te zien of je 10 stickers besteld of 10 vellen.

Makkelijk bestellen en een snelle aflevering, zoals het hoort

Borden en stickers besteld. Netjes op tijd afgeleverd en goede kwaliteit. Zeer tevreden!

Bedankt voor uw review!

We vinden het leuk om te lezen dat u zo tevreden over ons bent. Bij ons staan een goede service en goede kwaliteit van onze producten voorop, dus we zijn blij dat u dit ook zo heeft ervaren.

We hopen u snel weer bij ons terug te zien 😊

Menno

Erg goed en vriendelijk geholpen door de klantenservice. Ook de levertijd was goed evenals de kwaliteit van de producten. Al bij al zeer tevreden over ESVSHOP.nl

Beste Menno,

Bedankt voor je positieve feedback!

Fijn om te zien dat je zo tevreden over ons bent. Service staat bij ons groot geschreven, dus we zijn dan ook heel blij om te lezen dat jij dit ook zo ervaren hebt.

Hopelijk zien we je snel bij ons terug in de webshop om je opnieuw van onze goede service en producten te voorzien.

Sandra

Prima zoals het hoort, bestelt en de volgende dag in huis

Beste Sandra,

Bedankt voor het achterlaten van je review!

Fijn om te lezen dat je ons zo positief hebt beoordeeld. Waar mogelijk streven we er inderdaad naar om je pakketje de volgende dag nog bij je thuis te bezorgen. Snelle bezorging zorgt voor blije klanten en zo zien we het natuurlijk graag 😊

Tot ziens in de webshop!

Positief

Beste klant,

Bedankt voor uw korte, maar krachtige reactie.

Fijn om te zien dat u ons met een 8 en als positief beoordeelt. Hopelijk tot snel in onze webshop!

BAHM-montage

Goede communicatie en snelle levering

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw feedback!

We vinden het fijn dat u tevreden over ons en onze snelle levertijden bent.

Hopelijk zien we u snel bij ons terug, zodat we u opnieuw van onze service, snelle levering en goede producten kunnen voorzien.