Je aankoop wordt beschermd

Peter Schuiling

Perfecte snelle levering. Helaas duurde het bij de tweede bestelling een stuk langer. (weekend uiteraard niet meegerekend) maar absoluut een aanrader.

Simon Eikelenboom

Goede informatie ,korte levertijd, levering op de vooraf aangegeven tijd.

Woldringh

De bestelling kwam keurig zoals afgesproken binnen samen de de factuur die je daarna dan kunt betalen.

Duidelijke website, snelle service.

AIRPORT PARTNERS SCHIPHOL

Wat wij nodig hebben is op voorraad en voor lage prijzen

Prima assortiment en snelle levering.

Meer dan Week geleden besteld, nog niets ontvangen. Ook geen verwachte levertijd

MEG

In eerste instantie niet heel goed aangezien we de bestelde artikelen ontvingen met een drukfout. Na een telefoontje richting ESVshop hebben ze ons nieuwe artikelen toegezonden.

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant,

Bedankt voor uw reactie.

Vervelend dat het in eerste instantie niet helemaal goed is gegaan met uw bestelling. Ik ben blij om te lezen dat het uiteindelijk toch goed is gekomen. Ik wens u veel plezier met uw bestelde producten.

Mandy

Namens Team ESVSHOP.nl

Patrick de Bruyn Schilderwerken

Prima klantenservice en goed bereikbaar via de telefoon. Levering goederen liep iets trager dan verwacht, maar al met al goed gekomen. Prijstechnisch in orde!

Reactie ESVShop.nl:

Beste Patrick,

Hartelijk dank voor je uitgebreide reactie.

Fijn om te zien dat je tevreden bent over onze klantenservice, maar minder fijn dat je bestelling (te) lang op zich heeft laten wachten.

We hopen dat dit in de toekomst niet meer zal voorkomen en dat we je toch nog eens bij ons terug zien.

Mandy

Namens Team ESVSHOP.nl