Je aankoop wordt beschermd

Duidelijke website, snelle service.

AIRPORT PARTNERS SCHIPHOL

Wat wij nodig hebben is op voorraad en voor lage prijzen

Prima assortiment en snelle levering.

Meer dan Week geleden besteld, nog niets ontvangen. Ook geen verwachte levertijd

MEG

In eerste instantie niet heel goed aangezien we de bestelde artikelen ontvingen met een drukfout. Na een telefoontje richting ESVshop hebben ze ons nieuwe artikelen toegezonden.

Beste klant,

Bedankt voor uw reactie.

Vervelend dat het in eerste instantie niet helemaal goed is gegaan met uw bestelling. Ik ben blij om te lezen dat het uiteindelijk toch goed is gekomen. Ik wens u veel plezier met uw bestelde producten.

Patrick de Bruyn Schilderwerken

Prima klantenservice en goed bereikbaar via de telefoon. Levering goederen liep iets trager dan verwacht, maar al met al goed gekomen. Prijstechnisch in orde!

Beste Patrick,

Hartelijk dank voor je uitgebreide reactie.

Fijn om te zien dat je tevreden bent over onze klantenservice, maar minder fijn dat je bestelling (te) lang op zich heeft laten wachten.

We hopen dat dit in de toekomst niet meer zal voorkomen en dat we je toch nog eens bij ons terug zien.

Smets Louis

Correcte firma , goede kwaliteit , goede prijs , correcte aflevering.

Beste Louis,

Hartelijk dank voor het achterlaten van je zeer positieve reactie én voor het mooie cijfer dat je ons gegeven hebt.

Een 10 en al deze complimenten, daar doen we het natuurlijk voor! Bedankt!

We hopen je snel weer bij ons terug te zien.

J.de Vlugt

Prima service en snelle levering van het product.

Beste meneer de Vlugt,

Bedankt voor het achterlaten van uw goede beoordeling en voor de complimenten die u ons gegeven heeft.

We vinden het fijn om te zien dat we aan uw wensen hebben kunnen voldoen. We hopen u dan ook snel weer in onze webshop te mogen begroeten.

Scholengroep Carmelhengelo

Het product is wat wij er van verwacht hebben. Alleen is op een verkeerde adres bezorgd.
Advies beter instructie voor de bezorger

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Fijn om te zien dat uw bestelling aan uw wensen voldoet. Ik wil u ook bedanken voor uw feedback met betrekking tot de bezorging. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat de bestelling op de juiste plaats aankomt.

We zullen de bezorging van uw bestelling nog eens onder loep nemen, zodat dit in de toekomst hopelijk niet meer voorkomt.