Esuals

Eline

Super mooie kleren, die heel goed zitten en perfect aansluiten bij mijn stijl

Hi Eline,
Wat ontzettend leuk om te horen dat je zo blij bent met jouw bestelling! Wij wensen je ontzettend veel plezier van de items & happy weekend. <3

Danielle

Super snelle in huis!

Hi Danielle,
Wat leuk om te horen! Heel veel plezier gewenst van de bestelling. <3

Brigitte

Zeer goed

Hi Brigitte,
Goed om te horen dat je zo tevreden bent over Esuals. Hier zijn wij blij om. Happy day! :)

Nynke

Snelle service, mooie producten en duidelijke site!

Hi Nynke,
Hi Nynke,
Wat goed om te horen dat je tevreden bent over onze site, producten en de service. Wij vinden het belangrijk om een snelle levering te bieden, goede kwaliteit producten en dat alles op de site duidelijk vermeld staat om het de klant gemakkelijk te maken. Fijn om te horen dat je dit positief hebt ervaren! Happy day! <3

Mascha Van Bremen

Leuke, gevarieerde collecties, steeds nieuwe spulletjes, lieve en behulpzame meiden en een prachtige boutique

Hi Mascha,
Hi Mascha,
Wat leuk om te horen dat je een bezoek hebt gebracht aan onze boutique. Wij vinden het altijd ontzettend gezellig jullie te mogen ontvangen in onze boutique in hartje Kerkdriel. Hopelijk zijn wij jou snel weer een keertje. :)

Mabel

Was prima. geen goedkope troep uit China verwacht, beetje jammer. maarja lastig te ontkomen tegenwoordig.

Hi Mabel,
Hi Mabel,
Jammer om deze review te lezen! Goedkope troep bieden wij ten allen tijden niet aan. Onze producten worden net als bij veel andere bedrijven inderdaad in China, Italië of Frankrijk geproduceerd. China heeft een van de grootste kledingproductie. Wij controleren ten allen tijden onze items op een goede kwaliteit en zoals je kunt terug lezen in andere reviews, is iedereen hier goed over te spreken en daar doen wij het voor! Goedkope troep zullen wij dan ook nooit verkopen en kwaliteit staat bij ons op nummer 1. Wij wensen jou desondanks een fijne dag!

Céline

Altijd mooi, veel keuze, vriendelijk ontvangen🙂

Hi Céline,
Bedankt voor de 5 gouden sterren. Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent over Esuals en wij hopen jou graag terug te zijn! Geniet van deze prachtige dag. <3
Liefs,...
Hi Céline,

Kyra

Al vaker besteld bij Esuals. Snelle levering en nooit problemen gehad. Kleding is zoals beschreven. Alle broeken zitten echt super lekker! Ik raad Esuals zeker aan.

Hi Kyra,
Wat leuk om al deze complimenten te lezen, hier doen wij het natuurlijk voor! Heel veel plezier gewenst van de broeken! <3

Jill

Snel geleverd, goede kwaliteit.

Hi Jill,
Goed om te horen dat je tevreden bent over de levering en kwaliteit van de items. Wij wensen jou veel plezier van de bestelling. Happy day! <3

Danique

Snel binnen!

Hi Danique,
Leuk om te horen dat je jouw bestelling snel hebt ontvangen! Wij wensen jou een fijne avond & heel veel plezier van de bestelling. :)