Esuals

Mabel

Was prima. geen goedkope troep uit China verwacht, beetje jammer. maarja lastig te ontkomen tegenwoordig.

Hi Mabel,
Hi Mabel,
Jammer om deze review te lezen! Goedkope troep bieden wij ten allen tijden niet aan. Onze producten worden net als bij veel andere bedrijven inderdaad in China, Italië of Frankrijk geproduceerd. China heeft een van de grootste kledingproductie. Wij controleren ten allen tijden onze items op een goede kwaliteit en zoals je kunt terug lezen in andere reviews, is iedereen hier goed over te spreken en daar doen wij het voor! Goedkope troep zullen wij dan ook nooit verkopen en kwaliteit staat bij ons op nummer 1. Wij wensen jou desondanks een fijne dag!

Céline

Altijd mooi, veel keuze, vriendelijk ontvangen🙂

Hi Céline,
Bedankt voor de 5 gouden sterren. Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent over Esuals en wij hopen jou graag terug te zijn! Geniet van deze prachtige dag. <3
Liefs,...
Hi Céline,

Kyra

Al vaker besteld bij Esuals. Snelle levering en nooit problemen gehad. Kleding is zoals beschreven. Alle broeken zitten echt super lekker! Ik raad Esuals zeker aan.

Hi Kyra,
Wat leuk om al deze complimenten te lezen, hier doen wij het natuurlijk voor! Heel veel plezier gewenst van de broeken! <3

Jill

Snel geleverd, goede kwaliteit.

Hi Jill,
Goed om te horen dat je tevreden bent over de levering en kwaliteit van de items. Wij wensen jou veel plezier van de bestelling. Happy day! <3

Danique

Snel binnen!

Hi Danique,
Leuk om te horen dat je jouw bestelling snel hebt ontvangen! Wij wensen jou een fijne avond & heel veel plezier van de bestelling. :)

Nikita

Heel fijn, eindelijk broeken met lange pijpen! Snel verzonden.

Hi Nikita,
Hi Nikita,
Wat leuk om te zien dat je onze Maddy en Jeva tall jeans hebt besteld, dit zijn onze best verkochte broeken van onze tall collectie. Prachtige kleur van broek en heerlijk stretchy! Goed om te horen dat je tevreden bent over de bestelde broeken! Happy monday. <3

Prisma

Goede ervaring met Esuals, snelle levering, mooie producten.

Hi Prisma,
Wat fijn om deze positieve review te lezen, hier zijn wij natuurlijk blij mee. Hopelijk zien wij jouw snel weer keertje terug bij Esuals. Happy monday! <3
Liefs, Quinty team...
Hi Prisma,

Roos

Altijd goeie kleding en snelle levering

Hi Roos,
Leuk om te horen dat je altijd blij bent met jouw Esuals bestelling. Wij wensen jou altijd heel veel plezier van alle bestellingen & happy monday! <3
Liefs, Quinty team...
Hi Roos,

Kelley Von Stock

Goed!

Hi Kelley,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring met Esuals. Goed om te horen dat je tevreden bent.
Happy Monday! :)

Julia

Super bedrijf. Snelle bezorging en goede kwaliteit kleding voor een mooie prijs. Vooral erg blij met jullie tall broeken!

Hi Julia,
Hi Julia,
Wauw, wat een complimenten! Leuk om te horen dat je van onze tall collectie hebt geshopt. De prijs kwaliteit verhouding vinden wij altijd erg belangrijk! Wij zijn dan ook altijd blij als onze klanten hier tevreden over zijn. Happy monday! :)