Esuals

Harmke bennik

Heel goed

Hi Harme,
Je maakt ons enorm blij met deze 5 gouden sterren! Super om te horen dat je zo tevreden bent. Hier zijn wij blij om. Happy monday! <3

Ilse

Heel fijn loungepak. Alleen wel hele korte mouwen

Hi Ilse,
Hi Ilse,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring en goed om te horen dat je zo tevreden bent over de bestelling. Op het moment de mouwen korter vallen vermelden wij dit altijd in onze productomschrijving, dit is bij ons dan ook niet opgevallen. Indien het echt een groot verschil is in vergelijking met de foto mag je ons altijd even contacteren zodat wij met je mee kunnen kijken. Happy monday! :)

L hooijman

Zeer fijn zittende bodies

HI Babe,
Wat leuk om te zien dat je onze bestselling Olivia body hebt besteld en de Valerie body! Prachtige body's waarin je zult stralen! Wij wensen jou heel veel plezier van de bestelling....
HI Babe,
Happy Monday! :)

Saskia

Super snelle bezorging. Super snel antwoord op je vragen. Super goede oplossingen mocht je een probleem ervaren. Kortweg: super goede service!

Hi Saskia,
Hi Saskia,
Deze recensie maakt ons enorm blij. Bij vragen of klachten zijn wij snel te bereiken via de mail en telefonisch. Wij helpen de klant ten allen tijden bij het maken van een oplossing en luisteren naar de wensen van de klant. Super om te horen dat je zo blij bent met de geboden oplossing.
Wij wensen jou een hele fijne dag! :)

Marcella Gerritsen

Prima ervaring

Hi Marcella,
Goed om te lezen dat je een fijne ervaring hebt overgehouden aan het bestellen bij Esuals. Hier zijn wij blij om. Happy monday. <3
Liefs, Quinty team Esuals

Snelle en goedkope verzending! Mooi product

Hi girl,
Leuk om te zien dat je onze Suzie bontlaarsjes hebt besteld. Deze zijn echt te leuk en heerlijk warm. Wij wensen jou veel plezier van de bestelling. :)

Danique

Goed ontvangen, snelle levering

Hi Danique,
Bedankt voor het schrijven van jouw review. Goed om te horen dat je zo tevreden bent over Esuals. Happy monday! :)

Ester

Snelle en vriendelijke service

Hi Ester,
Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent over het bestellen bij Esuals.
Heel veel plezier gewenst van de bestelde items & happy weekend. <3
Liefs, Quinty team...
Hi Ester,
Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent over het bestellen bij Esuals.
Heel veel plezier gewenst van de bestelde items & happy weekend. <3

malou

Top

Hi Malou,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Happy weekend babe!

Demi

Mooie kleding en netjes en snel bezorgd!

Hi Demi,
Leuk om deze positieve recensie te lezen. Hier zijn wij blij om.
Happy weekend. :)