Esuals

Merel

Mooie service

Hi Merel,
Goed om te horen dat je tevreden bent over onze service, hier zijn wij blij om. Wij wensen jou veel plezier van de bestelling & happy monday! <3

Jill

Snelle levering, leuke items, vriendelijk personeel

Hi Jill,
Wat ontzettend leuk om te horen. Wij wensen jou ontzettend veel draagplezier. Happy monday! <3 Liefs, Quinty team Esuals

Angela Keddeman

Gave kleding, snel verzonden

Hi Angela,
Hi Angela,
Leuk om te horen dat je onze kleding zo gaaf vindt. Op werkdagen voor 17:00 besteld is dezelfde werkdag verzonden. Vaak kun jij jouw Esuals outfit de volgende dag al dragen. Happy weekend. <3

Paula

Heel fijn. Broek was te klein.dus geretoured. Maar was niet zeker of een maat groter nog beschikbaar was. Zonder problemen een andere maat terug of evt een andere kleur. Hele fijne communicatie 😃

Hi Paula,
Hi Paula,
Wat fijn om te horen dat je het bestellen en retourneren bij Esuals als positief hebt ervaren. Hier zijn wij ontzettend blij mee. Wij wensen jou alsnog heel veel plezier van de bestelling & happy weekend. <3

Britt

Leuke producten, maar super jammer dat klarna niet mogelijk is en terugsturen zo'n gedoe. Ik heb geen interesse meer.

Hi Britt,
Hi Britt,
Het klopt inderdaad dat wij geen Klarna aanbieden, echter bieden wij een snelle levering en gemakkelijk retourneren aan zodat alles weer snel en netjes wordt geregeld voor de klant op het moment artikelen geretourneerd worden. Wij begrijpen enkel niet wat er zo'n gedoe was aan het retourneren. Wij hebben jouw hierover gecontacteerd maar helaas niets vernomen. Op onze retourpagina staat alles uitgelegd met betrekking tot retourneren, mocht je hierna alsnog vragen hebben zijn wij razendsnel te bereiken via de mail en telefonisch. Wij wensen jou een hele fijne dag! <3

Kelly

Super!

Hi Kelly,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring bij Esuals. Happy us! Heel veel plezier van jouw bestelling. <3

Cris Tonies

Super leuke winkel !

Hi Cris,
Wat leuk om jouw review te lezen! Super blij zijn wij met de 5 gouden sterren. Wij wensen jou veel plezier van de bestelling & happy day! <3

Fleur

Snelle reactie en oplossing!

Hi Fleur,
Super om te horen dat je blij bent met onze oplossing en snelle reactie. Happy day babe! <3

Asha Evenwel

Super goede ervaring

Hi Asha,
Wat goed om te horen dat je een fijne ervaring hebt overgehouden aan Esuals. Hier zijn wij blij om. Happy day! <3

Amy

Super mooi rokje geleverd gekregen, goede kwaliteit en snelle levering!! Had met een cadeaubon betaald en ging lekker makkelijk daarom 5 sterren zou hier zeker vaker bestellen

Hi Amy,
Wat leuk om te horen dat je zo blij bent met jouw bestelling, hier zijn wij enorm blij om! Wij wensen jou ontzettend veel plezier van de bestelling & een hele fijne dag!...
Hi Amy,
Wat leuk om te horen dat je zo blij bent met jouw bestelling, hier zijn wij enorm blij om! Wij wensen jou ontzettend veel plezier van de bestelling & een hele fijne dag! :)