Esuals

Inge

Gala jurken besteld, helaas knapte het bandje tijdens het gala. Dit is achteraf opgelost door Esuals, we krijgen een nieuwe jurk.

Maike van Florop

Mooie producten en een goede communicatie

Hi Maike,
Bedankt voor het schrijven van jouw review. Goed om te horen dat je tevreden bent over onze producten en onze communicatie! Geniet van jouw dag. :)

Esmee

Hele slechte retoue voorschriften. Zit een briefje bij en dan? Waar moet het heen enzovoort

Hi Esmee,
Hi Esmee,
Wij hebben na het lezen van jouw review direct proberen contact op te nemen maar helaas zonder gehoor. Alle informatie staat uitgelegd op het retourformulier met ons retouradres erop en daarnaast staat ook alle informatie uitgelegd op onze retourpagina. Indien na het lezen van deze informatie alsnog vragen zijn, zijn wij eenvoudig en snel via de mail en telefonisch te bereiken. Happy monday! :)

Sophie

Super snelle levering en product is top

Hi Sophie,
Wat leuk dat je onze wel bekende Abb y cargo jeans hebt besteld, dit is echt een bestseller en ook onze favoriet. Heel veel plezier van jouw bestelling & happy monday!...
Hi Sophie,
Wat leuk dat je onze wel bekende Abb y cargo jeans hebt besteld, dit is echt een bestseller en ook onze favoriet. Heel veel plezier van jouw bestelling & happy monday! :)

Alice

Mooi

Hi Alice,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring bij Esuals. Goed om te horen dat je tevreden ben over Esuals. Hopelijk tot een volgende bestelling. :)

LCL

Leuke kleding, goede prijzen en razendsnelle verzending!

Hi LCL,
Wat leuk om deze positieve review te lezen. Op werkdagen voor 17:00 besteld is dezelfde werkdag verzonden en vaak de volgende dag al dragen, dit wilt toch iedereen. Happy monday!...
Hi LCL,
Wat leuk om deze positieve review te lezen. Op werkdagen voor 17:00 besteld is dezelfde werkdag verzonden en vaak de volgende dag al dragen, dit wilt toch iedereen. Happy monday! :)

Elsemiek

Perfect!

Hi Elsemiek,
Bedankt voor je positieve review. Goed om te horen dat je tevreden bent over jouw bestelling. Happy weekend. :)
Liefs,
Quinty Team Esuals

Quirine

Mijn pakketje was kwijt maar hierbij ben ik super geholpen en is het pakketje alsnog aangekomen.

Hi Quirine,
Hi Quirine,
Wat jammer om te horen dat het helaas niet helemaal goed is verlopen bij DHL. Gelukkig hebben wij het op een fijne manier kunnen oplossen waardoor je alsnog plezier hebt van het jurkje! Geniet van deze dag. :)

S Klinkenberg

Fijne, vriendelijke en snelle service zowel online als in de winkel. Kleding is leuk en van goede kwaliteit. Ik shop hier graag!

Hi Senna,
Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over Esuals en een fijne shopervaring hebt gehad online en in onze boutique. Hopelijk tot een volgend bezoek bij Esuals. :)
Liefs,...
Hi Senna,

Celine

Hi Celine,
Wat goed om te horen dat je tevreden bent over de levering en jij jouw bestelling snel hebt mogen ontvangen. Heel veel plezier gewenst van jouw bestelling. :)
Liefs, Quinty Team...
Hi Celine,