Esuals

Danique

Snel binnen!

Hi Danique,
Leuk om te horen dat je jouw bestelling snel hebt ontvangen! Wij wensen jou een fijne avond & heel veel plezier van de bestelling. :)

Nikita

Heel fijn, eindelijk broeken met lange pijpen! Snel verzonden.

Hi Nikita,
Hi Nikita,
Wat leuk om te zien dat je onze Maddy en Jeva tall jeans hebt besteld, dit zijn onze best verkochte broeken van onze tall collectie. Prachtige kleur van broek en heerlijk stretchy! Goed om te horen dat je tevreden bent over de bestelde broeken! Happy monday. <3

Prisma

Goede ervaring met Esuals, snelle levering, mooie producten.

Hi Prisma,
Wat fijn om deze positieve review te lezen, hier zijn wij natuurlijk blij mee. Hopelijk zien wij jouw snel weer keertje terug bij Esuals. Happy monday! <3
Liefs, Quinty team...
Hi Prisma,

Roos

Altijd goeie kleding en snelle levering

Hi Roos,
Leuk om te horen dat je altijd blij bent met jouw Esuals bestelling. Wij wensen jou altijd heel veel plezier van alle bestellingen & happy monday! <3
Liefs, Quinty team...
Hi Roos,

Kelley Von Stock

Goed!

Hi Kelley,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring met Esuals. Goed om te horen dat je tevreden bent.
Happy Monday! :)

Julia

Super bedrijf. Snelle bezorging en goede kwaliteit kleding voor een mooie prijs. Vooral erg blij met jullie tall broeken!

Hi Julia,
Hi Julia,
Wauw, wat een complimenten! Leuk om te horen dat je van onze tall collectie hebt geshopt. De prijs kwaliteit verhouding vinden wij altijd erg belangrijk! Wij zijn dan ook altijd blij als onze klanten hier tevreden over zijn. Happy monday! :)

Carina

Super leuke items en snel geleverd

Hi Carina,
Wauw, 5 gouden sterren! Hier maak je ons enorm blij mee. Goed om te horen dat je zo tevreden bent over de items en onze levering. Happy monday! :)

Merel

Broeken pasten niet. Ik heb ze retour gedaan en binnen 5 dagen mijn geld terug.

Hi Merel,
Hi Merel,
Wat jammer dat de broeken niet pasten! Wij vinden het belangrijk om onze retouren snel voor de klant te verwerken zodat het bedrag ook weer snel terug staat op de rekening. Alle retouren worden na levering binnen 5 werkdagen verwerkt maar vaak dezelfde werkdag nog! Hopelijk zien wij jou nog een keertje terug bij Esuals.

Yarissa

Mooie broeken

Hi Yarissa,
Hi Yarissa,
Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze broeken! Wij bieden een breed assortiment van broeken die zowel geschikt zijn voor de langere meiden onder is en de kleinere meiden onder ons. Daarnaast bevatten de broeken enorm veel stretch waardoor deze enorm comfortabel zitten. Wij wensen jou veel plezier van de bestelling. :)

Shirley Jansen

Top,goede servicešŸ‘Œ

Hi Shirley,
Hi Shirley,
Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service. Wij bieden een snelle levering aan en snel contact met de klant bij vragen. Wij wensen jou heel veel plezier van de bestelling.
Happy Monday! <3