Esuals

Larissa Waverijn

Goede service. Maten kloppen alleen niet altijd.

Hi Larissa,
Hi Larissa,
Goed om te horen dat je tevreden bent over onze service. Bij ieder product vermelden wij ten allen tijden hoe het item valt. Mocht je na het lezen van de maatvoering er nog niet uitkomen wat de beste maat is , dan mag je ons gerust contacteren. Wij kijken graag met je mee voor passend maatadvies. Happy day! <3

Tanja

Ik kreeg geen automatische bevestiging met factuur. Gebeld en vervolgens vriendelijk en adequaat geholpen. Verzending van het bestelde was in een keurige verpakking verzonden en de kwaliteit van het... Ik kreeg geen automatische bevestiging met factuur. Gebeld en vervolgens vriendelijk en adequaat geholpen. Verzending van het bestelde was in een keurige verpakking verzonden en de kwaliteit van het bestelde jasje was een dikke prima!

Hi Tanja,
Goed om te horen dat je zo tevreden bent. Voor vragen zijn wij altijd snel te bereiken zowel via de mail als telefonisch om jullie vragen te beantwoorden. Happy day! :)
Liefs,...
Hi Tanja,

J

Super service

Hi Janine,
Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service! Wij wensen jou veel plezier van de bestelling & een hele fijne dag! <3

Hanna

Eindelijk de broeken waar ik al jaren naar zoek. Lang genoeg, hoog genoeg, genoeg stretch, mooie straight leg. Hier zou ik zeker weer bestellen.

Hi Hanna,
Hi Hanna,
Wat leuk om te horen dat je eindelijk de de broeken hebt gevonden waar je al jaren naar op zoek bent. De tall collectie is speciaal gemaakt voor de langere dames. Wij wensen jou heel veel plezier van de bestelling & happy monday! :)

Alissaten2000@hotmail.com

Altijd super leuke kleding ! Ik bestel al mijn broeken hier , ze zitten perfect!
Ook super netjes en vriendelijke klantenservice

Hi Alissa,
Wat leuk om al deze complimenten te lezen. Hier maak je ons enorm blij mee. WIj wensen jou heel veel plezier van jouw bestelling & happy weekend. <3
Liefs, Quinty team...
Hi Alissa,

Robyn

De helft van de artikelen heeft een slechte kwaliteit, om dit dan te retourneren moet je €6,09 betalen. Maar verzending vanuit hun is €3,99. Om 2 redenen niet helemaal fair.

Hi Robyn,
Hi Robyn,
Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van de kleding. Wij hebben jou direct per mail benadert en zijn gelukkig tot een fijne oplossing gekomen. Wij hopen jou snel weer een keer terug te zien bij Esuals en wensen jou een fijn weekend. <3

Kim

Leuke kleding, alleen slechte kwaliteit. Viel tegen. Ook vallen de meeste dingen wat klein.

Hi Kim,
Hi Kim,
Jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over jouw bestelling. Er was geen eerder contact geweest waarna wij jou direct hebben benadert per mail en alsnog samen tot een fijne oplossing zijn gekomen. Wij wensen jou een heel fijn weekend toe! <3

Nes

Geweldig!! Was al een tijdje op zoek naar fijn zittende jeans! Perfecte shape😻

Hi Nes,
Hi Nes,
Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over onze broeken! Bijna al onze broeken bevatten stretch waardoor deze tijdens het dragen super comfortabel zitten. Wij wensen jou ontzettend veel plezier van de bestelling & happy monday! <3

San

Super snel verstuurd, goeie producten 👌🏻. Alleen njet perse mijn pasvorm

Hi San,
Wat leuk deze complimenten te lezen! Super om te horen! Happy weekend. <3

Karin vd wijngaard

Netjes en snel

Hi Karin,
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over Esuals hier zijn wij blij om. Wij wensen jou heel veel plezier van de bestelling & happy weekend. <3