Professionaliteit
9.8/10

Aukje

Eerst een intake gehad met Justin, alles was duidelijk. Partner of familielid kon kosteloos op de kamer bij mij verblijven.
Echter moest ik wel 120 euro bij betalen, dus kosteloos was het...
Echter moest ik wel 120 euro bij betalen, dus kosteloos was het zeker niet.
Daarnaast werd op de dag van operatie mij verteld dat er nog een echo moest worden gemaakt (op eigen kosten a 35 euro), ook dit was mij niet verteld.
Verder alleen maar hele goede ervaring met Esteworld, Esma heeft mij merendeels begeleidt, ze stelt je op je gemak, is lief en zorgzaam. Het hotel waar je verblijft is luxe, ontbijt is zeer uitgebreid en vers.

NisrineH

Ik ben erg blij met alles wat is geregeld! Zowel het hotel en de transfers alles ging heel goed en soepel. De dokter en alle assistenten hebben me met een lach geholpen en goed geluisterd naar mijn... Ik ben erg blij met alles wat is geregeld! Zowel het hotel en de transfers alles ging heel goed en soepel. De dokter en alle assistenten hebben me met een lach geholpen en goed geluisterd naar mijn wensen (hoe ik mijn neus wou) voor en na zorg ging ook erg goed en werd goed begeleid. Ik raad Este word erg aan en ben blij dat ik dit bedrijf en deze arts heb gekozen het was het zeker waard!

M.A

Ik verzoek iedereen gewoon, laat je niet misleiden door hun prachtige advertenties en mooie zinnen van Justin en Esma en niet teveel operaties tegelijk kopen. Alles is te mooi om waar te zijn.... Ik verzoek iedereen gewoon, laat je niet misleiden door hun prachtige advertenties en mooie zinnen van Justin en Esma en niet teveel operaties tegelijk kopen. Alles is te mooi om waar te zijn. Slechte reviews worden zelden gepubliceerd.
Ieder persoon heeft andere ervaring met Esteworld. Bij ons ging alles verkeerd omdat ik te naïef en lief ben en ik heb binnen 4 maanden rond 6 operaties bij hun gekocht voor 20.840 euro.
Eerste keer ben ik voor mijn neuscorrectie daar geweest. Het was niet super leuk en zonder problemen maar het viel wel reuze mee. Maar nu in en na mijn tweede reis ervaar ik al meer dan 1 maand pijn en stress.
In Istanbul probeerde ik wat informaties uit te zoeken over de verschillende operaties. Maar Esma zei dat ik alles snel moet reserveren zodat ze niet duurder worden.
Justin heeft ons heel veel mooie kortingen gegeven maar daar werden we absoluut niet vriendelijk geholpen en ze probeerden het geld op een andere manier te krijgen.
Justin maakt een heel mooi behandelplan hier en stuurt de klant daar, maar als je in Turkije bent verbergt hij zich daar onder het voorwendsel dat hij met een bruiloft feest meebezig is enz. En hij reageert niet langer. En hij is op geen enkel gebied meer verantwoordelijk. Esma volgt daar zijn taak. Fijne samenwerking.
Dus als je alleen maar voor 1 operatie kiest, gaat het misschien wel lukken.
Maar bij mij is een heel ander verhaal.
Justin zei dat ik niet veel pijn zou ervaren bij mijn tandheelkundige werk. Daar werd de werkzaamheden zonder de goede verdoving uitgevoerd.
Door de drukte werd de wortelkanaalbehandeling en lazer voor het tandvlees niet uitgevoerd. Het geld van laserbehandeling was 500 euro. Ze hebben dat mij niet verteld en niet terugbetaald. Ik kwam zelf erachter en nu ben ik bezig met de eigenaar.
Hou je behandelplan goed in de gaten.
Ze zeggen dat je hier bij de tandarts Goeiclinic geholpen kan worden maar omdat het gratis is doet de tandarts niets. Ik kan echt een boek schrijven van alles wat ik meemaakte. Ik hoop dat ik de laatste dupe van hen ben.

Gineke Kuipers

Wat heeft iedereen mij gewaarschuwd voor een operatie in Turkije, maar wat een nonsens!
Alles is zo goed verlopen met mijn fleur de lis! De chirurg heeft nog van alles extra gedaan en ter plekke nog gezegd…we doen een fleur de lis ipv een lower body lift. Eerlijk en open de strijd in. De operatie en de twee dagen erna waren heftig! Heel heftig!
De verpleging en de chirurg was alleen zo lief en goed voor me, dat ik die dagen prima door kwam. Esma begeleidde me in het traject, nederlands sprekend, heel fijn!
Al met al ga ik morgen naar het hotel, blijf ik nog een week voor controles.
Voor nu ziet alles er perfect uit en super blij met het resultaat! Dankjewel Esteworld voor het geven van een nieuw lijf!♥️

Esteworld

Super blij, ik was wel heel bang maar eindresultaat is zo goed. De moeite waard.

Carolaine

Hele goede lieve service

Chanel

Wij zijn heel tevreden en worden goed begeleid vanaf begin tot het einde. Alles is tot in de puntjes geregeld.

Tamara Treffers

Ik ben verliefd geworden op het personeel! Elke 5 seconden wordt er gezorgd dat je jezelf veilig en geborgen voelt! De arts zelf was ook onwijs professioneel en meedenkend. Hij heeft zelfs dingen... Ik ben verliefd geworden op het personeel! Elke 5 seconden wordt er gezorgd dat je jezelf veilig en geborgen voelt! De arts zelf was ook onwijs professioneel en meedenkend. Hij heeft zelfs dingen afgeraden en niet gedaan. Wat niet nodig is hoeft ook niet, dat maakt ook dat je hier geen nummertje bent maar echt een persoon. Heel fijn!