Professionaliteit
9.8/10
9.8/10

Marianne Zwijns

Hallo, ik ben Marianne. Via internet ben ik op zoek gegaan waar ik het beste terecht kon voor facings. In Nederland is het erg duur en toen kwam ik al snel bij Turkije uit.

Ik heb gekeken...

Ik heb gekeken naar de recenties, en die van Estewold zagen er goed uit.

Ik vond het ook fijn dat er iemand bij was die Nederlands praat zodat ik zonder problemen mijn vragen kon stellen en antwoorden kon krijgen.

Ik heb ook goed advies gekregen van de tandarts over de kleur en grote van mijn tanden.

Mijn tanden stonden wat naar binnen en nu is het iets naar voren gehaald zodat ik een bredere lach heb, en een mooiere vorm van mijn gebit.

Gelukkig heb ik nauwelijks na-pijn gehad, en tijdens de behandeling was ik goed verdoofd.

Ik ben er erg blij mee en iedereen die eraan meegeholpen heeft krijgt van mij een like!

Ook het vervoer van en naar het hotel verliep prima evenals het contact via de app.

Het hotel zelf was ook erg goed. Kortom: alles als positief ervaren!

Este world

Vorige jaar december ben ik in Ijselstein bij Ozlem op consult geweest voor een neuscorrectie.Samen met haar heb ik mijn wensen besproken en heeft ze mij goed geïnformeerd wat er mogelijk is en hoe... Vorige jaar december ben ik in Ijselstein bij Ozlem op consult geweest voor een neuscorrectie.Samen met haar heb ik mijn wensen besproken en heeft ze mij goed geïnformeerd wat er mogelijk is en hoe ze te werk gaan. Ik voelde me gelijk vertrouwd en toen besloten om de operatie in te plannen.

Een week vooraf kreeg ik een whatsapp bericht met hierin duidelijk beschreven wat me te wachten stond. De communicatie vooraf vond ik zelf redelijk. Ik had het persoonlijk zelf prettiger gevonden als ik eerder was geïnformeerd via whatsapp om te weten hoe of wat. Maar de operatie heeft alles goed gemaakt. Dr Shafak heeft goed naar me geluisterd en is zeer kundig in het werk dat hij doet.

Eenmaal aangekomen op Instabul airport werden we netjes ontvangen door de chauffeur die ons netjes afzetten bij ons hotel. Die dag kreeg ik ook een berichtje met daarin de informatie over de operatie de volgende dag. Het vervoer, het hotel, de kliniek en zusters alles is tot in de puntjes verzorgd. Het enige jammere was dat ik telkens de chauffeur moest appen omdat hoe laat mijn controles waren. Al met al kan ik niks anders zeggen dan dat ik blij ben dat ik voor Este world heb gekozen. De operatie is nu 1,5 week geleden en ik ben nu al blij met het resultaat wetende dat het alleen nog maar mooier gaat worden. Ik raad het daarom iedereen aan om hun neus operatie bij Dr Shafak te laten doen omdat hij gewoon weet wat hij doet en je zeker niet teleurgesteld zal raken als ik spreek uit mijn eigen ervaring.

Cigdem

Dit bedrijf maakt je wensen waar, alle vragen die je hebt worden netjes beantwoord en je wordt erin meegenomen. Ze luisteren naar je wensen en geven helder duidelijk antwoord. Ze hebben altijd een... Dit bedrijf maakt je wensen waar, alle vragen die je hebt worden netjes beantwoord en je wordt erin meegenomen. Ze luisteren naar je wensen en geven helder duidelijk antwoord. Ze hebben altijd een aanspreekpunt en laten je niet op je lot over na aankomst. Ze staan achter hun kwaliteit en waarborgen deze ook bij elk patient.

Erion

Super aardige zusters en ik voelde me heel goed begeleiden door het hele proces, ik raad esteworld aan!

M & G

Esteworld werkt met bekwame artsen en de kliniek ziet er super professioneel uit. We (moeder en dochter) voelden ons op ons gemak en in goede handen. De zusters zijn erg lief, we werden goed... Esteworld werkt met bekwame artsen en de kliniek ziet er super professioneel uit. We (moeder en dochter) voelden ons op ons gemak en in goede handen. De zusters zijn erg lief, we werden goed verzorgd. Via internet zijn we bij Esteworld terecht gekomen, toen hebben we video's bekeken van de betreffende behandelingen die we wilden ondergaan en kregen hier een goed gevoel bij. Vervolgens hebben we contact gezocht en ontvingen we een offerte over de neuscorrectie en borstlift. Daarna is het snel gegaan, binnen twee maanden konden we terecht en nu zitten we alweer thuis rustig te herstellen :).

SH

Ik heb onlangs een neuscorrectie laten uitvoeren bij Esterworld. Alles was goed geregeld. De arts is zeer professioneel en meedenkend. Ik kreeg meteen een vertrouwd gevoel bij hem.

Jk

Geslaagd neusoperatie gehad

Alessandra

Ik ben heel tevreden met Esteworld.
Ik heb al 3 neuscorrectie in Nederland gehad, helaas zijn deze niet goed verlopen.
De operatie in deze kliniek was dus de 4 operatie.
Al gelijk...
Ik ben heel tevreden met Esteworld.
De operatie in deze kliniek was dus de 4 operatie.
Al gelijk bij aankomt ben ík vriendelijke ontvangen door de chauffeur Fikret.
Tijdens mijn verblijf in de kliniek was al het personeel erg vriendelijk,
een verpleegster in het speciaal, Aisja.
Vanaf de eerste dag dat ik er was zijn ze onzettend lief en hebben ze mij erg op me gemak laten voelen.
De nazorg was ook top, het hotel is super, het personeel erg behulpzaam.
Mijn chirurg Dr.Safak Aktar gaf goede uitleg en was ook erg vriendelijk ,professioneel ,stelde mij meerdere malen gerust en ík was erg op mijn gemak.
Ik raad iedereen deze kliniek zeker aan, ben positief verrast door alle lieve verpleegsters, artsen en hostess.
Ze zijn erg georaganiseerd en weten echt wat ze doen, vanaf het begin tot eind super behandelt.
Het enige punt wat ík wil meegeven is maak deze reis niet alleen en zorg dat er iemand met je mee gaat.
Want de eerste 48 uur na de operatie zijn zwaar en dan is het fijn om een vertrouwd iemand bij je te hebben.
Ik wens iedereen die van plan is om hier geopereerd te worden het beste en nogmaals. Wil ik al het personeel van de kliniek heel erg bedanken, en een speciaal knuffel aan Semy. MVG Alessandra.

T.

In december heb ik gezocht naar een arts die gespecialiseerd is in neuscorrecties. Het was belangrijk voor mij dat ik in de Nederlandse taal kon communiceren. Bij Esteworld is dit mogelijk! Dit... In december heb ik gezocht naar een arts die gespecialiseerd is in neuscorrecties. Het was belangrijk voor mij dat ik in de Nederlandse taal kon communiceren. Bij Esteworld is dit mogelijk! Dit heeft mijn interesse opgewekt. Na een fijn gesprek met Özlem de Bruin heb ik besloten om het te doen. Het was voor mij heel belangrijk om te weten wat wel of niet haalbaar is met mijn neus en Özlem was hier ook eerlijk in. Dit waardeerde ik enorm.

Drie maanden later ben ik samen met mijn vriend naar Istanbul gegaan voor de operatie. Ik heb ondertussen goed contact gehad met Mert Vural. Bij hem kon ik in de tussentijd terecht voor vragen. Vlak voor mijn vlucht heeft de chauffeur contact opgenomen. De chauffeur was goed te bereiken. Bij de airport werd ik goed ontvangen door de chauffeur en werden wij gebracht naar het hotel.

Het hotel betreft een 5-sterrenhotel. Ik werd al gelukkig toen ik zag dat er een Starbucks in het hotel was. Het gebied was ook fijn, er is een winkelcentrum en er zijn meerdere restaurants en koffietentjes.
De hotelkamer was ook mooi en de service in het hotel vond ik super goed!

De volgende dag brak de dag van de operatie aan. Ik werd om 11:30 opgehaald van het hotel, de chauffeur was ruim op tijd aangekomen waardoor wij eerder vertrokken (super fijn). Eenmaal aangekomen bij Esteworld, werden wij ontvangen door vriendelijk personeel. Wij moesten heel even wachten in de wachtruimte. Na enkele minuten kwam Gülay (begeleidster) aan. Zij heeft mij alle stappen concreet uitgelegd. Ik liep naar een ruimte om mijn persoonsgegevens te laten verwerken, vlak daarna liet ik mij testen op Covid-19.
Eenmaal aangekomen in mijn kamer, werd ik verder geïnformeerd over de operatie. De zusters waren enorm vriendelijk en hebben zorgvuldig mijn bloed afgenomen (angst voor naalden) en een gezondheidscheck uitgevoerd. Ik heb een aantal contracten moeten ondertekenen (ook doorgenomen met Gülay).

Vlak daarna heb ik een gesprek met dr. Safak Aktar gehad over mijn neuscorrectie. Hij was zeer vriendelijk en begripvol. Hij zag gelijk wat er gecorrigeerd dient te worden waardoor ik weinig inbreng had. Ik gaf aan een rechte neus te willen met een lichte curve. Hier hield hij rekening mee. Er zijn before-foto’s gemaakt. Gülay heeft mij super goed gesteund, omdat ik zeer nerveus was (eerste keer operatie).

Na de operatie werd ik goed geholpen door de zusters. Ik had het heel erg koud en zij hebben mij opgewarmd met extra dekens en een heater. Zij hebben mij om het uur gecontroleerd.

Mijn herstelperiode verliep zeer goed. Ik heb gelukkig kunnen genieten van Istanbul. Ik had geen last van blauw plekken en had minimale zwelling. Vanuit het ziekenhuis had ik medicatie meegekregen, Gülay had mij stapsgewijs uitgelegd in welke volgorde ik dit dien in te nemen. Semanur was mijn contactpersoon voor de nazorg. Zij was goed te bereiken en reageerde gelijk op mijn vragen.

Een week later mocht het kapje er vanaf! Toen ik mijn neus zag schrok ik, in een positieve zin. Ik moest enorm wennen aan hoe het eruitzag, maar ik heb mijn neus nooit zo recht gezien! Mijn neusgaten waren ook verkleind, dit was ook wennen voor mij, maar ben hier super tevreden mee. Dr. Safak Aktar en Semanur hadden mijn vragen beantwoord en hebben mij geadviseerd in wat ik moest doen. Denk aan: 3 maanden geen zonnebril op, dagelijks mijn neus schoonmaken etc.

De volgende ochtend werd ik opgehaald en gebracht naar het vliegveld.

Kortom:
Het personeel is super vriendelijk! De dokter heeft geluisterd naar mijn wensen en gedaan wat haalbaar is. De nazorg was super. Voor personen die Esteworld overwegen, gewoon doen!

Janou

Ik ben Esteworld, dr Safak, de lieve Gulay en alle zusters ontzettend dankbaar voor de fijne ervaring die ik heb gehad tijdens mijn verblijf in Turkije. Er wordt goed voor je gezorgd en ik heb geen... Ik ben Esteworld, dr Safak, de lieve Gulay en alle zusters ontzettend dankbaar voor de fijne ervaring die ik heb gehad tijdens mijn verblijf in Turkije. Er wordt goed voor je gezorgd en ik heb geen moment getwijfeld aan de professionaliteit waarmee alles wordt uitgevoerd. Wanneer je research doet naar verschillende klinieken denk je de goede keuze te kunnen maken maar het blijft spannend zo naar het buitenland voor een operatie. Esteworld heeft aan alles verwachtingen voldaan.