Professionaliteit
9.8/10

Dani

MEDISCHE COMMANDO'S ??

Ik wil graag mijn persoonlijke ervaringen met u delen na een neuscorrectie :

1-TRANSFER? : nauwkeurig, ordelijk en respectvol ( Fatih ).
MEDISCHE COMMANDO'S ??

Ik wil graag mijn persoonlijke ervaringen met u delen na een neuscorrectie :

1-TRANSFER? : nauwkeurig, ordelijk en respectvol ( Fatih ).

2-HOTEL ? : mooi en comfortabel, maar de ontbijten waren bijna repetitief.

3- VERPLEEGSTER ???? ????: lieve engelen die met heel hun hart aan je zijde staan ( Emine).

4-NEDERLANDSTALIGE COLLEGAS??? :
Özlem: tegelijkertijd is zij een manager, verantwoordelijk en vriendelijk. Zijn is onvermoeibaar?.
Seminur: een mooie en live dame met een Belgisch accent????.

5- DR. CELAL ALIOGLU ????? : ik moet een jaar wachten om het resultaat van zijn werk te zien.

LAATSTE PUNT ?: ze zijn een professioneel team, aarzel niet en neem nu contact ?? met hen op.

Esteworld

2/09 een neuscorrectie ondergaan bij dokter safak.

Top ervaring gehad bij esteworld!
2/09 een neuscorrectie ondergaan bij dokter safak.

Top ervaring gehad bij esteworld!
Ben een persoon, waarbij ik een beslissing niet snel kan nemen. Maar heb geen sec spijt gehad van men beslissing bij esteworld. Alles wordt voor je geregeld, goeie communicatie, .. mijn neus is heel mooi geworden ondanks de zwelling.
Dokter safak begrijp precies wat je verwachtingen zijn,heeft veel geduld. Zowel semanur als ozlem staan voor je klaar met je vragen. Personeel waren heel vriendelijk,
Is zeker een aanrader om er naar toe te gaan !!

Sara Zarghami

Ik had een prachtig reis gepland naar cappadocie. Een week daarvoor had ik informatie opgevraagd over een neus reconstructie. Mijn neus is 15 jaar gelden geopereerd in België en tot de dag van... Ik had een prachtig reis gepland naar cappadocie. Een week daarvoor had ik informatie opgevraagd over een neus reconstructie. Mijn neus is 15 jaar gelden geopereerd in België en tot de dag van vandaag baal ik van het resultaat . Ik belde een week van te voren op en Ozlem nam op (hey was een zondag!). Doordat ze precies wist wat ik wilde en me een heel goed gevoel gaf nam ik de risico en veranderde mijn plannen. Ozlem neemt de tijd voor je, reageert snel en is lief en zorgzaam.
Eenmaal aangekomen nam Seminur het over. Een liefdevol, positief en prachtige dame, die je een veilig en goed gevoel geeft.
Dokter Safak straalt professionaliteit uit en is heel realistisch in wat hij voor je kan betekenen.
Na de operatie werd ik in de watten gelegd door de verpleegsters. Emine zou me altijd bij blijven. Ze verricht haar werkzamen vanuit haar hart en dat is te voelen . Wat wil je nog meer als je in een vreemd land een operatie ondergaat. In een woord niet alleen ben ik super tevreden maar ik heb een fantastisch mooi, leuk, en liefdevolle ervaring eraan overgehouden !

SK

Rhinoplasty bij dr. Celal,

Van het begin tot eind was alles top geregeld. Ik was heel erg blij met de Nederlandse consulenten die konden helpen bij de communicatie.
De kliniek en...
Rhinoplasty bij dr. Celal,

De kliniek en het hotel zagen er prachtig uit en voelde heel professioneel. Alles was tot in de puntjes verzorgd.
Ook ben ik erg blij met mijn resultaat! Zeker een aanrader om bij Esteworld je operatie te laten uitvoeren.

Nog even in het bijzonder wil ik deze toppers benoemen: Uzlem, Dr. Celal, en Semanur.

Veronique

Helemaal top!super goed verzorgd en goed geregeld!

Shane

Ik ben bij esteworld geweest voor een neuscorrectie en een paar facings. Qua resultaat van de neus (dr safak) ben ik echt heel blij. Ik krijg nu al veel complimenten dat het er al heel mooi uitziet... Ik ben bij esteworld geweest voor een neuscorrectie en een paar facings. Qua resultaat van de neus (dr safak) ben ik echt heel blij. Ik krijg nu al veel complimenten dat het er al heel mooi uitziet en dan moet het nog wat slinken. Als je twijfelt raad ik het zeker aan om het hier te laten doen. Bij de facings vond ik het fijn dat de artsen zelf ook kritisch zijn en verder kijken dan alleen de tanden. Zo werd bij mij mijn tandvlees ook een beetje gelift zodat het meer gelijk was. Dat vond ik wel fijn. Daarnaast heel fijn het contact met Ozlem. Snel en duidelijk jammer dat ik haar niet heb kunnen zien.

Een paar mindere punten vond ik de taalbarriere in zowel de kliniek als in het hotel. Ze kennen daar echt amper engels en in hotel was er daardoor ook veel miscommunicatie of ze snapten je niet. Daarnaast is het hotel niet echt aantrekkelijk voor als je iemand bij je heb. Totaal geen gezelligheid al proberen de gasten onderling er beste van te maken. Zelf had ik ook wel boekje met tips fijn gevonden met bijvoorbeeld taxiapp, waar zijn wel zwembaden, strand, simkaart kopen etc . Dit zijn meer kleine punten die de hele beleving wat beter had gemaakt. Uiteindelijk gaat het toch meer om de resultaat van de neus.

Kliniek is dus aan te raden, maar er kunnen zeker punten beter om de gehele beleving beter te maken.

Dr Safak wil ik echt erg graag bedanken voor mijn nieuwe neus! Super blij mee.

Suzanne

Zeer te vrede met t resultaat van mijn neuscorrectie. En mijn neus moet zelfs nog slinken maar nu al zooooo'n mooi neusje???

Joelma dia’s gomes

Echt professioneel goed team

Alizé

Ik was al enkele jaren onzeker over mijn neus. Nadat ik zeker was dat ik hem wou laten opereren, ben ik opzoek gegaan naar een goede dokter. Al snel kwam ik via het internet bij Esteworld terecht.... Ik was al enkele jaren onzeker over mijn neus. Nadat ik zeker was dat ik hem wou laten opereren, ben ik opzoek gegaan naar een goede dokter. Al snel kwam ik via het internet bij Esteworld terecht.
Kort nadat ik hen had gecontacteerd kreeg ik alle nodige informatie. Ik was onmiddellijk overtuigd en heb een afspraak geboekt voor mijn neuscorrectie. Ik merkte al over de telefoon dat deze mensen begrepen wat ik wou en dat zij weten wat ze doen.
De gehele reis liep vlot en was erg goed voorbereid. Ik moest mij nergens zorgen om maken.
De dag van de operatie werden we onthaald door Vlaamse Semanur. Zij heeft ons alles uitgelegd over het verloop. We konden met al onze vragen bij haar terecht. Zij heeft ons gerustgesteld waardoor ik met een gerust hart naar de operatiekamer kon.
Na de ingreep was ik ziek en voelde ik mij erg slap. De verpleegsters in het ziekenhuis hebben super goed voor mij gezorgd. Ze waren erg vriendelijk en deden moeite om mijn gebrekkig Engels te verstaan.
De week na de operatie moest ik nog in Turkije blijven. Gedurende deze hele week kon ik bij Ozlem en Semanur terecht met al mijn vragen.
Iedereen was erg vriendelijk en behulpzaam, van de taxichauffeur die ons ophaalde aan de luchthaven, tot de verpleegsters in het ziekenhuis.
Ik heb echt een topervaring achter de rug. Ik kan iedereen die een neuscorrectie overweegt, aanraden om dit bij Esteworld te laten doen.

Simge

Her sey mükemmeldi. Doktorum Safak Aktar, hasta bakicilar ve diger calisanlara cok ama cok tessekur ederim. Cok memnun kaldim