Professionaliteit
9.7/10
9.5/10

Amina

Begin maart een neuscorectie ondergaan.. vanaf het begin een goede begeleiding en een goede nazorg.. ben tevreden met het resultaat ik raad dit kliniek aan.

De volder

Goede organisatie, goed geholpen. Heel proffessioneel.

Maart 2020 een neuscorrectie ondergaan die ik al zo lang wilde. Het was allemaal snel rond. Het begon met een mailtje waarin ik om meer info vroeg en voor ik het wist was alles geregeld door Ozlem,... Maart 2020 een neuscorrectie ondergaan die ik al zo lang wilde. Het was allemaal snel rond. Het begon met een mailtje waarin ik om meer info vroeg en voor ik het wist was alles geregeld door Ozlem, heel erg fijn!
Ik heb nergens niet over in hoeven zitten of achteraan hoeven bellen bij aankomst. Alle afspraken worden voor je gemaakt en de chauffeurs staan voor je klaar. Ozlem heb ik als heel prettig in de omgang ervaren. Recht door zee, beantwoord vragen en vertalkt voor je tijdens gesprekken met de arts.
Dr. Safak, de dokter die mij een prachtige neus heeft gegeven, ik zal deze man nooit vergeten! Respectvol en rustig in de omgang, en heb ik mezelf aan hem toevertrouwd. Geen seconde spijt van gehad! Ik wist dat deze dokter mooie neuzen kon maken, maar had niet gedacht dat ik zo'n prachtige neus zou krijgen! Lieve Ozlem en dr. Safak bedankt!
Je ziet ook dat je in een privékliniek verblijft dan in een ziekenhuis want de kamer was ook erg mooi en ruim. Voor en na de operatie ben ik heel goed verzorgd.
Enige negatieve puntje wat ik heb, absoluut niet Ozlem en dr. Safak betreffend, is dat er een paar personeelsleden waren die ontzettend aan het pushen waren of ik een positieve revieuw wilde achter laten. Dat was ik natuurlijk van plan, dus dat gepush was niet nodig geweest.

Joëlle

Erg fijne behandeling gehad. Kwaliteit van de kliniek is erg goed. Ook het personeel is erg professioneel. Ik werd goed verzorgd en er werd goede controle gehouden op mij gedurende de dag en nacht... Erg fijne behandeling gehad. Kwaliteit van de kliniek is erg goed. Ook het personeel is erg professioneel. Ik werd goed verzorgd en er werd goede controle gehouden op mij gedurende de dag en nacht door de medewerkers. Daarnaast was de Nederlandse begeleiding aanwezig. Zij heeft mij goed begeleid en geïnformeerd over de operatie en nazorg. Ook heeft zij mij mensen goed kunnen vertalen.
Erg tevreden over de kliniek!

Amber

Ik ben voor mijn neus operatie naar Esteworld in Istanbul gekomen. Ik vond het natuurlijk super spannend omdat ik in een ander land zou worden geopereerd. En dit was zelfs mijn eerste operatie ooit!... Ik ben voor mijn neus operatie naar Esteworld in Istanbul gekomen. Ik vond het natuurlijk super spannend omdat ik in een ander land zou worden geopereerd. En dit was zelfs mijn eerste operatie ooit! Ik vond het echt super fijn dat ik veel contact kon leggen met mijn Nederlandse begeleider (Ozlem). Zij heeft mij bij het consultatie in Nederland heel veel uitgelegd en goed voorbereid op mijn reis en mijn operatie. Het hotel waar wij in verbleven is ook super mooi en best dichtbij de kliniek. In de kliniek ben ik super goed geholpen door hele vriendelijke verpleegsters en natuurlijk de plastische chirurg (Safak Aktar). Voor mijn operatie heb ik een heel goed en duidelijk gesprek gehad met Dr. Safak Aktar. Hij vertelde duidelijk wat zijn plan was en wat ik er wel of niet van kon verwachten. Ik kreeg uiteraard ook de gelegenheid om mijn eigen wensen te laten zien en vertellen. Er was mij goed uitgelegd over de nazorg en medicatie die ik meekreeg. Op mijn laatste dag werd ik opgehaald vanuit het hotel en weer naar de kliniek gebracht voor mijn laatste controle. Nu na het zien van mijn resultaat ben ik zo enorm gelukkig! Dit was echt een top ervaring!

Erg tevreden over de behandeling. Goede service met aardige personeel. Ook de kwaliteit van de kliniek was erg goed. Daarnaast Nederlandse begeleiding gehad. Erg prettige vrouw, eerlijk en vertaalde... Erg tevreden over de behandeling. Goede service met aardige personeel. Ook de kwaliteit van de kliniek was erg goed. Daarnaast Nederlandse begeleiding gehad. Erg prettige vrouw, eerlijk en vertaalde mijn wensen goed.

Maud Verhees

Super ervaring met mooi en natuurlijk resultaat

Betül

Bij Esteworld zijn ze supervriendelijk en wordt je warm verwelkomd. De team van dr. Safak Aktar geeft je het gevoel dat jij als patient in het middelpunt staat. Alles draait om jouw persoonlijke... Bij Esteworld zijn ze supervriendelijk en wordt je warm verwelkomd. De team van dr. Safak Aktar geeft je het gevoel dat jij als patient in het middelpunt staat. Alles draait om jouw persoonlijke wensen. Ik heb zelf een enorme goede ervaring meegemaakt en raad iedereen aan die een neuscorrectie wilt om Esteworld te kiezen.

Bedankt Esteworld!

Jennifer

Wil je een neuscorrectie laten doen? Dan kan ik Esteworld je zeker aanraden!

Wil je een neuscorrectie laten doen? Dan kan ik Esteworld je zeker aanraden!

Dr. Safak Aktar heeft voor de operatie goed uitgelegd welk resultaat ik kon verwachten. Na de operatie verbleef ik die nacht nog in de kliniek. De zusters waren erg behulpzaam en vriendelijk. De volgende dagen verbleef ik in een luxe hotel, wat zeker niet vervelend was.

Nu is het 1.5 maand later en ben ik ondanks dat mijn neus nu nog iets gezwollen is super tevreden met mijn 'nieuwe' neus. Wat de ervaring extra speciaal maakt is de Nederlandse begeleiding vooraf, tijdens en na het verblijf in Turkije.