Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Rob

Alles is tot in de puntjes geregeld en je hoeft zelf nergens aan te denken. Bij vragen krijg je snel en persoonlijk antwoord vis whatsapp

Esteworld

Na positieve reviews te hebben gelezen en via kennissen ook positieve reacties van een klant, zelf een consult gepland te IJsselstein. Vanaf het eerste contact met Joren tot het ganse traject in... Na positieve reviews te hebben gelezen en via kennissen ook positieve reacties van een klant, zelf een consult gepland te IJsselstein. Vanaf het eerste contact met Joren tot het ganse traject in Turkije, alleen maar positieve ervaringen. Uitgebreide uitleg, alle vragen beantwoord! Fijne mensen die je op je gemak doen voelen. Dit zowel in Nederland als de chirurg (Faruk Yilmaz met z'n team) en begeleidster in Turkije. Tijdens de behandeling geen pijn waargenomen dankzij de roes oftewel lichte verdoving. Uiteindelijk een heel fijn resultaat waar ik tevreden mee ben en da's natuurlijk ook belangrijk!
Dankjewel Esteworld!

Johann

Na lang overwegen en het lezen van alle informatie die ik kon vinden koos ik uiteindelijk voor een haartransplantatie bij Esteworld in Istanbul. Die keuze maakte ik niet vanuit financiële overweging... Na lang overwegen en het lezen van alle informatie die ik kon vinden koos ik uiteindelijk voor een haartransplantatie bij Esteworld in Istanbul. Die keuze maakte ik niet vanuit financiële overweging (er zijn duurdere alsook goedkopere mogelijkheden en op je aangezicht wil je niet besparen), maar vanuit kwalitatieve overwegingen. Die overweging maakte ik op basis van goede reviews (op onafhankelijke sites als bijvoorbeeld haarweb.nl) en persoonlijke ervaringen van mensen om mij heen die ook bij Esteworld zijn geweest.

In alle eerlijkheid twijfelde ik tot het allerlaatste moment. Het consult in IJsselstein was fijn - in het bijzonder vrijblijvend en geruststellend - en vanaf het vliegveld werd ik keurig naar een prachtig 5-sterrenhotel gebracht dat van alle gemakken was voorzien. Daar lag het allemaal niet aan. Het waren meer vragen als: “Is het nu wel echt nodig?”, “Is het niet te vroeg?”. “Is het niet overdreven?”. Maar ook en vooral: “Geef ik iemand anders het vertrouwen om mijn aangezicht en uitstraling permanent te veranderen”? Met die gevoelens liep ik toch enigszins gespannen de kliniek in op de dag dat ik behandeld zou worden. Ik besloot mijn gevoel te vertrouwen en bedacht me dat ik altijd nog nee zou kunnen zeggen als ik daar ook maar enige aanleiding toe zou hebben in de kliniek. Vanaf het eerste moment kreeg ik echter juist de bevestiging dat het goed was. De ontvangst door de Nederlands sprekende host Akya was hartelijk en geruststellend. Ik kwam in een geoliede machine terecht en ik merkte direct dat ik in handen was van professionals. Dat gold voor alle 'kamers' waar ik terecht kwam (bloedafname, anesthesie, kapper, arts en haar team).

Na de verschillende onderzoeken kwam ik bij de arts dr. Isilay terecht. De wijze waarop zij de tijd nam, met mij de haarlijn bepaalde en mijn situatie bekeek gaf enorm veel vertrouwen. Aan alles merkte ik dat zij er voor mij het beste van wilde maken. En belangrijk; uitgaand van de bestaande situatie, rekening houdend met de toekomst en zo natuurlijk mogelijk. De operatie die dr. Isilay met haar team uitvoerde verliep rustig, goed en pijnloos. Dit komt ook door het roesje wat je toegediend krijgt tijdens de verdoving.

De nacontrole was verder goed en nu is het wachten op het resultaat. Zowel het donorgebied als het ontvangstgebied zien er na vijf dagen bij mij al uitstekend uit (al zeg ik het zelf :-)). Ik heb ook geen last gehad van vocht en tot op heden weinig korstjes.

Is het nu perse nodig? Nee, je bent goed zoals je bent. Maar het kan wel en ik moet eerlijk bekennen dat het voorlopige resultaat mij achteraf nog meer voldoening geeft dan ik op voorhand had gedacht.

Ik zou willen afsluiten met dat het laten uitvoeren van een haartransplantatie een serieuze overweging moet zijn. En zeker dat je er niet te vroeg aan moet beginnen; je kunt nou eenmaal niet ongelimiteerd transplanteren. En het is zonde als je een mooie kuif hebt staan, maar dat het haar daarachter dan later uitvalt. Ik ben zelf bijna 40. Maar, als de uitval is gestabiliseerd en je overweegt een haartransplantatie, dan kan ik Esteworld van harte aanbevelen.

Esteworld

Ik ben een haartransplantatie ondergaan bij esteworld en alles was zeer goed geregeld. Esma heeft mij begeleid in het nederlands en zorgde dat ik me nergens druk over hoefde te maken. Ik zou... Ik ben een haartransplantatie ondergaan bij esteworld en alles was zeer goed geregeld. Esma heeft mij begeleid in het nederlands en zorgde dat ik me nergens druk over hoefde te maken. Ik zou esteworld voor iedereen met haarverlies aanraden

Wouter Tierens

Zeer goed, excellente service. Zeer vakkundig, vriendelijk en met veel vetrouwen

Karel

Top service en top resultaat! Alles zeer goed georganiseerd en zeer goede begeleiding & vertaling door Rukiye.

Maassen van den Brink

Een heel fijne kliniek. Vriendelijk en vakkundig personeel

S

Super service, Rukiye is geweldig en het behandelteam ook!

Faizel

Nazorg behandeling bij Esteworld is super gegaan. Ik ben zeer tevreden met de resultaten en het hele traject. Ik heb zelf kroes haar en had daarvan niet verwacht dat het resultaat zo goed zou zijn.

Emil weise

Perfecte service. Heel sfeervol en zeer deskundig..