Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Danny

In maart had ik vanwege het Corona gebeuren een telefonisch consult met Hidde. Dit heb ik als zeer prettig en duidelijk ervaren. Hierdoor heb ik besloten om een haartransplantatie te laten doen bij... In maart had ik vanwege het Corona gebeuren een telefonisch consult met Hidde. Dit heb ik als zeer prettig en duidelijk ervaren. Hierdoor heb ik besloten om een haartransplantatie te laten doen bij Esteworld. Rond oktober heb ik nog even contact gehad met Margo die mij prima heeft geholpen met een paar vragen en met mijn keuze voor de behandelend arts.

14 december; heen gevlogen.

15 december; de dag is aangebroken, spannend… Het gaat nu echt gebeuren!!! Ik ben opgehaald bij het hotel en in de kliniek word je opgevangen door je tolk die je de hele dag ondersteunt.

Na het administratieve gedeelte wordt er bloed afgenomen. Hierna ga je naar de behandelend arts die de haarlijn en het behandelend gebied aftekent. Ik was blij met de getekende haarlijn dus ik mocht door naar de kapper. Al het haar scheren ze eraf.

Dan volgt de verdoving… niet echt fijn maar na 5 minuten voel je er niks meer van. Daarna worden de haarzakjes geoogst door een team van 3 dames.

Als dat klaar is heb je even een lunchpauze.

Het ontvangstgebied wordt nu verdoofd. Even 5 minuten doorbijten en klaar. De behandelend arts komt nu de sneetjes maken waar de haarzakjes weer worden terug geplaatst. Daarna is het team van de 3 dames bezig om de haarzakjes weer terug te plaatsen en zit het erop.

Na wat uitleg van je tolk word je weer teruggebracht naar het hotel. Ik voelde mij prima dus ik ben lekker buiten de deur wat gaan eten.

16 december; de rustdag even lekker Istanbul in geweest.

17 december; de wassing en controle door de arts. Vanuit de kliniek word je teruggebracht naar het vliegveld.

Kort samengevat alles is echt tot in de puntjes geregeld en de communicatie verloopt allemaal netjes.

Hidde en Margo heel erg bedankt voor jullie duidelijkheid. Door jullie heb ik alles heel ontspannen ervaren.

Groet Danny

Jan Willem Dontje

Perfect top services

Arno

Onlangs mijn 2e HT bij Esteworld ondergaan. Ik ben lovend over het eerste resultaat (voorkant) en kan niet wachten op het resultaat van mijn tweede behandeling (kruin). Vooralsnog lijkt alles... Onlangs mijn 2e HT bij Esteworld ondergaan. Ik ben lovend over het eerste resultaat (voorkant) en kan niet wachten op het resultaat van mijn tweede behandeling (kruin). Vooralsnog lijkt alles volgens plan te verlopen. Esteworld staat voor professionaliteit en dat blijkt in zo'n beetje alles.

Bowy

Ik kan Esteworld echt iedereen aanraden! Begin december een haartransplantatie gehad en het ziet er nu al super uit! Professionele kliniek, vriendelijk personeel en een tolk die alle vragen ter... Ik kan Esteworld echt iedereen aanraden! Begin december een haartransplantatie gehad en het ziet er nu al super uit! Professionele kliniek, vriendelijk personeel en een tolk die alle vragen ter plekke beantwoord. Wat betreft covid-19 hoef je je geen zorgen te maken, alles is top geregeld!

Laurent

Ik heb 2 weken geleden een haartransplantatie ondergaan bij Esteworld in Turkije. Uiteraard kan ik na 2 weken nog niets over het eindresultaat zeggen, maar de begeleiding is me tot dusver erg goed... Ik heb 2 weken geleden een haartransplantatie ondergaan bij Esteworld in Turkije. Uiteraard kan ik na 2 weken nog niets over het eindresultaat zeggen, maar de begeleiding is me tot dusver erg goed bevallen. Het verblijf in Turkije is goed georganiseerd (incl. hotel, transport, etc.) en ook de medewerkers van Esteworld Nederland/België zijn heel bereikbaar voor al mijn vragen. Ik kijk erg uit naar het eindresultaat!

Ado

Spannende maar zeer goede ervaring! Heel goede begeleiding vanuit Nederland en Turkije. Ook super behandeld geweest door de hostesses en specialisten van Esteworld! Ook met de corona toestanden... Spannende maar zeer goede ervaring! Heel goede begeleiding vanuit Nederland en Turkije. Ook super behandeld geweest door de hostesses en specialisten van Esteworld! Ook met de corona toestanden alles super verlopen!

Elwin

Erg goede ervaring! Zowel in Nederland als in Turkije word je goed opgevangen en begeleid.

Wilhelmina

Goed en deskundig