Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Jan Reus

Haartransplantatie, Pijnloos!! Het lijkt onmogelijk, maar ik heb het toch echt ervaren bij Esteworld! Van het begin tot het eind, echt een zeer professioneel bedrijf! Van de transferbusjes tot de... Haartransplantatie, Pijnloos!! Het lijkt onmogelijk, maar ik heb het toch echt ervaren bij Esteworld! Van het begin tot het eind, echt een zeer professioneel bedrijf! Van de transferbusjes tot de hostessen in Istanbul. Alles fantastisch geregeld. Ik raad dit bedrijf zeker aan! Groetjes Jan Reus

Van Engelenburg

Haartransplantatie gedaan bij Esteworld. Van het begin tot het einde top. De service van Esteworld is van top niveau. De pendelbusje zijn op tijd. De Nederlands sprekende hostessen zijn zeer bekwaam... Haartransplantatie gedaan bij Esteworld. Van het begin tot het einde top. De service van Esteworld is van top niveau. De pendelbusje zijn op tijd. De Nederlands sprekende hostessen zijn zeer bekwaam en vriendelijk! Niets op aan te merken.
Tevens de arts en verpleegkundige die hun vak verstaan. Iedereen die twijfelt doe het! Je krijgt er geen spijt van! Last but not least wil ik het personeel in Nederland bedanken voor hun eerlijke advies en geweldige service.

Gert Roosens

Met 2 personen voor een haartransplantatie. Top service van start tot einde. In de kliniek top begeleid door Leyla.

Pascal

Na 5 jaar nu 2e keer behandeling laten doen . Alles top geregeld en deze keer met een roesje als verdoving en dat is echt heel veel prettiger dan zonder . 5 sterren voor de begeleiding door Esma.

Nick Dijcks

Super geholpen door alle medewerkers en met name onze hostess

Dylan

Goed verzorgde kliniek. Erg tevreden met het aangewezen team en support/expertise van de hostsess Leyla die in detail alles duidelijk weet uit te leggen.

Thomas

Heel vlotte organisatie. Vriendelijke ondersteuning van nederlandstalige assistente.

Mike

Super geregeld , goede hulp op de dag zelf door esma en de dag erna door haar vervangster,

Esteworld zelf was helemaal super en top, alleen het hotel hield iets te wensen over maar dit reken ik esteworld niet aan dus 5 sterren!’

Roy van Seggelen

Ik ben fantastisch geholpen. De service was van hoog niveau! De kliniek zeer schoon en al het personeel nam de tijd voor de patiënt voor al zijn vragen en waren erg vriendelijk. Een speciaal... Ik ben fantastisch geholpen. De service was van hoog niveau! De kliniek zeer schoon en al het personeel nam de tijd voor de patiënt voor al zijn vragen en waren erg vriendelijk. Een speciaal bedankje aan Esma voor haar fijne begeleiding!

Rick v lumich

Een fijne ontvangst van de hostes leyla bij aankomst.
We kwamen hier voor een haartransplantatie
Samen met een bevriende collega gingen we dit avontuur aan.
Hij was al eens eerder...
Een fijne ontvangst van de hostes leyla bij aankomst.
We kwamen hier voor een haartransplantatie
Samen met een bevriende collega gingen we dit avontuur aan.
Hij was al eens eerder geweest maar even goed spannend.
We kregen fijn alles uitgelegd hoe de dag ging verlopen.
Zo was het ook na verloop.
De mensen wat de haartransplantatie deden en de arts waren fijn.
Heel zorgzaam en lieten ook alles zien als je iets vroeg.
Leyla stond steeds voor ons klaar.
Top ervaring en super tevreden, nu al met het resultaat.
Compleet pijnloos.