Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Stijn

De nazorg was zowel in Turkije als terug in België zeer goed.
Ik werd steeds gevraagd hoe het was en telkens ik een vraag had, werd deze asap opgelost. Zeer klantvriendelijk ook!

Kris

Tot op heden zeer tevreden over Esteworld. Alles was uitstekend geregeld . Uitstekende begeleiding gehad tijdens de behandeling en ook nu in Nederland word ik uitstekend ondersteund door de nazorg... Tot op heden zeer tevreden over Esteworld. Alles was uitstekend geregeld . Uitstekende begeleiding gehad tijdens de behandeling en ook nu in Nederland word ik uitstekend ondersteund door de nazorg lijn. Absoluut een aanrader ! Hopelijk nu binnen een jaartje een mooi bos haar .

Peter

Echt alles top!! geregeld!! van intakegesprek tot nazorg en alles wat daar tussen gebeurd!!! Gewoon perfect! geven duidelijke uitleg en wat de mogelijkheden zijn bij intake.Ook in Turkije was alles... Echt alles top!! geregeld!! van intakegesprek tot nazorg en alles wat daar tussen gebeurd!!! Gewoon perfect! geven duidelijke uitleg en wat de mogelijkheden zijn bij intake.Ook in Turkije was alles prefect geregeld. Ik zou het iedereen adviseren die van plan is een haartransplantie te ondergaan hier naartoe te gaan! Echt nogmaals wereldklasse niveau van a tot z!!!. Iedereen van esteworld wil ik bedanken voor de goede zorg en behandeling

Groeten Peter

Dennis

Het contact in Nederland, de verzorging en de behandeling in Istanbul, en de nazorg...... perfect ??. Alles wat van te voren is verteld klopt. En straks ook weer een volle kop met haar.

Fabian

Tot op heden zeer tevreden over Esteworld. Uitstekende begeleiding gehad tijdens de behandeling en ook nu in Nederland word ik uitstekend ondersteund door de nazorg lijn. Absoluut een aanrader !

Onlangs de behandeling ondergaan en nu in de 3e week. De nazorg verloopt goed en er is regelmatig contact. Alles verloopt dusver volgens de omschrijving van het behandelplan. Ik zou EsteWorld... Onlangs de behandeling ondergaan en nu in de 3e week. De nazorg verloopt goed en er is regelmatig contact. Alles verloopt dusver volgens de omschrijving van het behandelplan. Ik zou EsteWorld aanraden aan mensen die een haartransplantatie overwegen.

Bas

Ongeveer een maand geleden de transplantatie gehad. Kan niets anders zeggen dan top service. Van begin tot eind alles tot in de lintjes geregeld en leuke en gastvrije mensen. Nazorg is erg betrokken... Ongeveer een maand geleden de transplantatie gehad. Kan niets anders zeggen dan top service. Van begin tot eind alles tot in de lintjes geregeld en leuke en gastvrije mensen. Nazorg is erg betrokken waardoor je een zekerder gevoel krijgt over je herstel.

Les

Nu een dikke 2 maanden na de behandeling een vlekkeloos parcour doorlopen. Ik wacht nu ongeduldig op het resultaat.

Jurgen Rokx

Ik ben erg tevreden over esteworld.
Het personeel is erg vriendelijk en de nazorg is perfect.
1 voor 1 toppers??

Hans van der Zant

Esteworld heeft zeer deskundig en vriendelijk personeel, werkt prettig en klantgericht, neemt alle zorg uit handen en biedt goede nazorg. Ik raad een haartransplantatie bij Esteworld zeker aan!