Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

David

Ik heb een super ervaring gehad! Van begin tot eind word je goed begeleid. Alles word duidelijk uitgelegd, hotel was top, personeel was top, specialisten/doktoren waren top en professioneel. Mijn... Ik heb een super ervaring gehad! Van begin tot eind word je goed begeleid. Alles word duidelijk uitgelegd, hotel was top, personeel was top, specialisten/doktoren waren top en professioneel. Mijn complimenten voor Leyla, hele enthousiaste en vriendelijke dame met duidelijk uitleg.

Al om al top kliniek. Voor de mannen die twijfelen, zet de stap over de drempel en je zult geen spijt krijgen!

Chris Bosman

Ik heb ook mijn 2e haartransplantatie als zeer prettig ervaren. Van het eerste contact in IJsselstein tot het moment dat ik werd opgehaald voor de vlucht terug van Istanbul naar Nederland verliep... Ik heb ook mijn 2e haartransplantatie als zeer prettig ervaren. Van het eerste contact in IJsselstein tot het moment dat ik werd opgehaald voor de vlucht terug van Istanbul naar Nederland verliep alles perfect. De begeleiding, het hotel, de communicatie, alles verloopt soepel en correct. Met speciale dank aan Leyla voor de fijne begeleiding tijdens de dag van de transplantatie.

Stijn Janssens

Super!! Top mensen

Peter

Goed! Zeker aan te bevelen. Van de pickup @airport, hotel en de behandeling is alles top geregeld. Erg vriendelijk personeel en en goede vrzorging. Daarnaast zorgt hostess Leila voor de perfekte... Goed! Zeker aan te bevelen. Van de pickup @airport, hotel en de behandeling is alles top geregeld. Erg vriendelijk personeel en en goede vrzorging. Daarnaast zorgt hostess Leila voor de perfekte begeleiding en extra uitleg.

Daniel

Geweldige ervaring, alles wat hiervoor is gezegd klopt eigenlijk wel. Overweeg je een haartransplantatie? Twijfel dan niet om naar Esteworld te gaan, je zult er geen spijt van krijgen.

Ivo

Heel erg tevreden over de haartransplantie. Van intake in NL tot nazorg, alles is perfect geregeld en duidelijk uitgelegd vooraf. Veel dank aan hostess Esma voor de fijne begeleiding.

Leon

Ben super tevreden over de behandeling en de manier hoe ze alles aangepakt hebben. Heb zelf een haartransplantatie gedaan en ben van a tot z goed begeleid en deskundigen begeleiding gehad.

Zal het voor iedereen aanraden om bij Esteworld deze behandeling te ondergaan mocht je nog twijfels hebben waar je dit wilt doen.

Ömer

Goede behandeling en vriendelijke hostess

Thomas

Ik heb een haartransplantatie laten uitvoeren. Dit was zeker een aanrader! Alles was tot in detail geregeld van transfer tot operatie. Esteworld is zeker een aanrader voor wie dit overweegt!

Tim

Super geholpen, heel vriendelijk personeel en blij met het resultaat. Had in het begin erg mijn twijfels om dit te gaan doen maar blij met mijn keuze.