Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Tim

Super ervaring! Alles is perfect geregeld! Super tevreden met m’n nieuwe haarlijn!

Stefano

Goede kliniek.

Luuk Tomassen

Alles was SUPER geregeld en ik zou het dan ook iedereen aanraden! Het resultaat is verbluffend! Al na 5 maanden een geweldig resultaat en nergens last van gehad. Een prachtige haarlijn en volle bos... Alles was SUPER geregeld en ik zou het dan ook iedereen aanraden! Het resultaat is verbluffend! Al na 5 maanden een geweldig resultaat en nergens last van gehad. Een prachtige haarlijn en volle bos gekregen. Tegen iedereen die twijfelt kan ik maar 1 ding zeggen: DOEN!

Mike van der Hijde

Helemaal top geregeld van A tot Z ook fijne tolk die je begeleid.

Mike

Vanaf het consult tot en met de nazorg in Turkije was alles prima in orde. Alles op tijd en volgens afspraak. Vriendelijk personeel en alles was hygiënisch top in orde. Ik werd gekoppeld aan Akya... Vanaf het consult tot en met de nazorg in Turkije was alles prima in orde. Alles op tijd en volgens afspraak. Vriendelijk personeel en alles was hygiënisch top in orde. Ik werd gekoppeld aan Akya die mij goed en professioneel begeleid heeft. Nu wachten op het resultaat en kijken of de Acell behandeling ook van toegevoegde waarde is.

Ralph Broekmans

Zelden zo'n goede structuur gezien in een bedrijf/kliniek, internationaal geregeld en tot in de puntjes verzorgt. Feilloze communicatie van transfer/hotel/kliniek 👌👍

James Eekels

Vanaf het begin ben ik ontzettend goed begeleid, geholpen en gehoord. De voorzorg, het ontvangst in Istanbul, de behandeling en de nazorg is echt perfect verlopen.
Met het resultaat ben ik tot...
Met het resultaat ben ik tot nu toe heel tevreden!

Petrus

Heel goed geholpen, professioneel, en goed begeleid door Selma Nederlandse tolk, bedankt

Immanuel Livestro

Echt een aanrader
Je wordt van het begin tot het eind goed begeleidt
Met een super resultaat

KM

Bij aankomst op vliegveld stond er taxi klaar van esteworld. Die bracht me naar hotel en volgende dag naar ziekenhuis. Zeer vriendelijke mensen. Bij ziekenhuis aankomst waren ze allemaal super... Bij aankomst op vliegveld stond er taxi klaar van esteworld. Die bracht me naar hotel en volgende dag naar ziekenhuis. Zeer vriendelijke mensen. Bij ziekenhuis aankomst waren ze allemaal super vriendelijk en behulpzaam ! Altijd is er een Nederlandse tolk bij je die zijn allemaal tip top en qua netheid is ziekenhuis niet normaal proper ! Zeker een aanrader !