Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

S K

Esteworld is echt een hele fijne organisatie.

Esteworld is echt een hele fijne organisatie.

In september 2021 heb ik een neuscorrectie ondergaan. Hiervoor heb ik eerst wat onderzoek gedaan naar verschillende klinieken en dokters. Esteworld leek mij toen de beste optie, en dat bleek! Ik heb geen moment spijt gehad.

Ik ben inmiddels 9 maanden verder en zit tegen het eindresultaat. Hier ben ik zo tevreden mee. Ze hebben echt geluisterd naar mijn wensen en zijn niet hun eigen gang gegaan. Dit vond ik heel belangrijk. Het herstel ging zo soepel in Istanbul dat ik er een city tripje van heb kunnen maken. Ik heb weinig pijn gehad. Dit mede door de kundigheid van de dokters.

Als je een ervaring wilt waar alles tot in de puntjes voor je geregeld is, dan is dit de juiste plek! Het is het voor mij allemaal waard geweest.

Vincent

De chirurgen, verpleegkundigen en begeleiding zijn zeer deskundig en professioneel! De kliniek is super modern en en schoon. Doordat ze zoveel harttransplantaties uitvoeren per week, is het een... De chirurgen, verpleegkundigen en begeleiding zijn zeer deskundig en professioneel! De kliniek is super modern en en schoon. Doordat ze zoveel harttransplantaties uitvoeren per week, is het een geoliede professionele machine, weten ze precies wat ze doen, werken ze met de nieuwste esthetische technieken op harttransplantatie en streven ze absoluut voor 100% klantvriendelijkheid en tevredenheid!
Tot slot wil ik nog mijn waardering uitspreken over Havva die mij de hele dag heeft bijgestaan als tolk, aanspreekpunt en support: hartelijk dank voor de prettige gesprekken, support en niet te vergeten de attentie voor mijn verjaardag!!! Je was top!!! Ik wens je nog heel veel werkplezier en succes bij Esteworld!!

Elsan

Ik ben bij Esteworld gekomen via een vriend. Na een gesprek bij Esteworld in Nederland zijn wij uiteindelijk samen naar Turkije afgereisd om een haartransplantatie te ondergaan. We zijn goed... Ik ben bij Esteworld gekomen via een vriend. Na een gesprek bij Esteworld in Nederland zijn wij uiteindelijk samen naar Turkije afgereisd om een haartransplantatie te ondergaan. We zijn goed ontvangen en erg goed geholpen. Alles werd super duidelijk uitgelegd en de operatie verliep heel goed. Het mooie van Esteworld is dat er constant een Nederlandse tolk je begeleid en waaraan je al je al je vragen kunt stellen.
Iedereen was super vriendelijk en professioneel.

Maikel

Heel goed ontvangen, goed geholpen en erg tevreden met het eindresultaat. De begeleiding (in het Nederlands) door Esma was top! Heb me tijdens en na de behandeling ieder moment op m’n gemak gevoelt.... Heel goed ontvangen, goed geholpen en erg tevreden met het eindresultaat. De begeleiding (in het Nederlands) door Esma was top! Heb me tijdens en na de behandeling ieder moment op m’n gemak gevoelt. Ik raad het iedereen aan!

Sascha

Superblij met het resultaat tot nu toe! En ook niet geheel onbelangrijk voor een vrouw, bijna geen haar hoeven af te scheren. Vandaag de laatste controle gehad, alles in orde!! Nu 'even' geduld (6... Superblij met het resultaat tot nu toe! En ook niet geheel onbelangrijk voor een vrouw, bijna geen haar hoeven af te scheren. Vandaag de laatste controle gehad, alles in orde!! Nu 'even' geduld (6 maanden niet verven...) Komt goed! Aanrader, ook hotel, transfers, hosts, prima geregeld!

Jeroen

Super goede service en erg tevreden met het voortrajact, hotel, intake, behandeling pijnloos en begeleiding tijdens en na de behandeling in eigen taal.

Franky

Eind januari prima gesprek gehad met Rutger van Esteworld en met goed gevoel de deur uitgelopen. Daarna naar andere kliniek geweest (voor vergelijking) maar dat was zo slecht dat ik ging twijfelen... Eind januari prima gesprek gehad met Rutger van Esteworld en met goed gevoel de deur uitgelopen. Daarna naar andere kliniek geweest (voor vergelijking) maar dat was zo slecht dat ik ging twijfelen of ik nog wel een HT wilde laten doen. Toen voor ‘second opinion’ weer terug gegaan naar Esteworld, nu met Rutger en Hidde samen. Hierdoor weer met vertrouwen een afspraak gemaakt voor een HT.
Gisteren HT gehad. Fijne Hostess die je gedurende de dag begeleidt. Na de behandeling met een big smile op weg naar het hotel.
Zojuist terug geweest voor washing en controle. Zag er gelukkig goed uit. Nu op naar een mooi resultaat.
Ik was best stressy, maar het is me meer dan 100% meegevallen. Echt super tevreden! Ik kan Esteworld van harte aanbevelen.

Marvin

Ik ben bij Esteworld gekomen via een kennis. Na een gesprek met hem gevoerd te hebben, heb ik Esteworld benaderd voor een consult. Dit was opzichzelf al een fijne ervaring en ik had direct een goed... Ik ben bij Esteworld gekomen via een kennis. Na een gesprek met hem gevoerd te hebben, heb ik Esteworld benaderd voor een consult. Dit was opzichzelf al een fijne ervaring en ik had direct een goed gevoel bij het bedrijf. Ik heb nu 5 weken geleden een haartransplantatie gehad en ben tot dusver zeer te spreken over het verloop. De kliniek is zeer netjes en profesioneel. Je krijgt een persoonlijke begeleider die de hele dag bij je blijft wat toch wel erg fijn is. De transplantatie wordt door de chrirug zelf gedaan en daarnaast is er constant een groot team om je heen en met je bezig. het voelde gewoon goed en dat er echt aandacht en tijd aan je werd besteed. De chirurg sprak engels maar de overige zusters niet, maar met hun beste engels probeerde ze het wel wat ik zeer kon waarderen. Ook na de operatie wordt alles goed met je doorgenomen over wat je moet doen en wat je kan verwachten. In Nederland is er voldoende mogelijkheid om contact op te nemen met een nazorglijn en je moet om de zoveel tijd foto's opsturen die door de arts wordt beoordeeld om zo te kijken of je goed op schema ligt. Al met al heb ik een zeer positieve ervaring gehad met Esteworld en kijk ik uit naar een mooi eindresultaat!

Redouan Kallah

Vriendelijk en professioneel

Vince

Heb in Nederland een consult gehad bij de vestiging in IJsselstein. Dit beviel eigenlijk meteen erg goed. Je wordt fijn ontvangen, ze nemen de tijd voor je en je hebt te maken met kundig personeel.... Heb in Nederland een consult gehad bij de vestiging in IJsselstein. Dit beviel eigenlijk meteen erg goed. Je wordt fijn ontvangen, ze nemen de tijd voor je en je hebt te maken met kundig personeel. Hier zijn een aantal mogelijkheden voorgesteld, waarna ik een korte periode gekregen heb om erover na te denken. Vanaf dat ik aangaf door te willen gaan met de haartransplantatie, was eigenlijk alles snel geregeld. Veel contact wordt gelegd via Whatsapp, wat snel en makkelijk werkt. In Istanbul was ook alles prima geregeld. Vriendelijke chauffeurs en (Nederlandse) hostessen. De chirurgen en andere doktoren zijn erg kundig en doen er alles aan dat je een comfortabele dag ervaart. Ik kon slechts twee minpunten vinden. Allereerst vond ik het soms lastig dat de doktoren slecht Engels spreken, waardoor het moeilijk was om te volgen wat er gebeurde als de hostess niet aanwezig was om het uit te leggen. Verder vind ik het apart dat er impliciet verwacht wordt dat je fooi geeft aan de hostess. Allereerst betaal je al een goed bedrag voor de hele behandeling en alles wat daarbij hoort (ik hoop dat hier toch ook een gedeelte van naar de hostess gaat), en verder denk je daar op zo'n dag ook niet aan en wil je daar ook niet aan denken. Ik zou bijna zeggen, vraag dan €50 meer en geef dit als fooi aan de hostess.