Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Damian

Top service !!!

Marino Craeynest ,Heidi

Op woensdag 9 -11 heeft mijn man haartransplantatie met acell behandeling gehad. Erg spannend allemaal, maar via een vriend het vertrouwen in Esteworld gekregen. Dit vertrouwen heeft Esteworld... Op woensdag 9 -11 heeft mijn man haartransplantatie met acell behandeling gehad. Erg spannend allemaal, maar via een vriend het vertrouwen in Esteworld gekregen. Dit vertrouwen heeft Esteworld volledig waargemaakt. De medewerkers van Esteworld leggen alles perfect uit ,alles is van A tot Z goed geregeld, het contact vooraf in Nederland met Joren (consulent Nederland) de transfers, de behandeling in de kliniek (de dokters ,de Nederlandse begeleiding (Ruki ) ) in Turkije ,eigenlijk het volledige team daar was allemaal echt top ! Waarvan dank 🙏 aan Joren en Ruki . Wij zijn super tevreden en zouden Esteworld zeker aan iedereen aanraden ,dikke Merci allemaal !

Lazyar

Goeie behandeling gehad ik wil iedereen bedanken

Dc

Heel goede ervaring

Jamil Tuinman

Vorig jaar rond deze tijd (27 Oktober 2021) een haartransplantatie ondergaan.
Ik zag er eerlijk gezegd een beetje tegen op. Naar het buitenland voor een ingreep enzo.

Het is mij...
Vorig jaar rond deze tijd (27 Oktober 2021) een haartransplantatie ondergaan.

Het is mij alles meegevallen. Van A tot Z is alles goed geregeld.
Heb je vragen dan staat er altijd wel iemand klaar via Whatsapp of telefonisch om je antwoorden te geven.

In de kliniek wordt alles goed met je doorgenomen en je haargrens samen met jou bepaald. Tijdens dit soort gesprekken is er altijd een Nederlands sprekende host bij je om te vertalen zodat je weet wat er gezegd wordt en staat te gebeuren. Nazorg is ook goed geregeld. Je krijgt een heel pakket mee aan medicatie en verzorgingsproducten en info, certificaat van het aantal grafts.

Het resultaat mag er zeker wezen! Ben ontzetten blij.
Ik raad Esteworld Nederland/België zeker aan. Op Social media krijg ik ook veel vragen over de transplantatie en adviseer iedereen contact op te nemen met Esteworld. Twijfel niet en wacht niet te lang!

Tim

Super ervaring! Alles is perfect geregeld! Super tevreden met m’n nieuwe haarlijn!

Stefano

Goede kliniek.

Luuk Tomassen

Alles was SUPER geregeld en ik zou het dan ook iedereen aanraden! Het resultaat is verbluffend! Al na 5 maanden een geweldig resultaat en nergens last van gehad. Een prachtige haarlijn en volle bos... Alles was SUPER geregeld en ik zou het dan ook iedereen aanraden! Het resultaat is verbluffend! Al na 5 maanden een geweldig resultaat en nergens last van gehad. Een prachtige haarlijn en volle bos gekregen. Tegen iedereen die twijfelt kan ik maar 1 ding zeggen: DOEN!

Mike van der Hijde

Helemaal top geregeld van A tot Z ook fijne tolk die je begeleid.

Mike

Vanaf het consult tot en met de nazorg in Turkije was alles prima in orde. Alles op tijd en volgens afspraak. Vriendelijk personeel en alles was hygiënisch top in orde. Ik werd gekoppeld aan Akya... Vanaf het consult tot en met de nazorg in Turkije was alles prima in orde. Alles op tijd en volgens afspraak. Vriendelijk personeel en alles was hygiënisch top in orde. Ik werd gekoppeld aan Akya die mij goed en professioneel begeleid heeft. Nu wachten op het resultaat en kijken of de Acell behandeling ook van toegevoegde waarde is.