Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Bert Bomhof

Op maandag 29-8 mijn harttransplantatie met acell behandeling gehad. Erg spannend allemaal, maar via een collega het vertrouwen in Esteworld gekregen. Dit vertrouwen heeft Esteworld volledig... Op maandag 29-8 mijn harttransplantatie met acell behandeling gehad. Erg spannend allemaal, maar via een collega het vertrouwen in Esteworld gekregen. Dit vertrouwen heeft Esteworld volledig waargemaakt. De medewerkers van Esteworld zitten kort op de bal en reageren snel, wat je een goed gevoel geeft. Alles is van A tot Z goed geregeld, het contact vooraf, de transfers, de behandeling in de kliniek wat allemaal heel professioneel en helder gaat tot de uitleg op moment dat je bij wijze van weer op het vliegtuig naar Nederland zit. Tot nu to erg tevreden, wachten op het uiteindelijke resultaat nu!

Niels

Ontzettend fijn ontvangen en begeleid. Van A tot Z top geregeld en je wordt volledig ontzorgd. Rukiye en Havva zijn echte toppers! Zag er best tegen op maar het was eigenlijk heel erg fijn!

Nick de Vries

Ik ben hartstikke goed geholpen door de mensen hierzo. Ze waren vriendelijk en duidelijk. Ben goed behandeld en goede na zorg gehad.

S.B.

Ik heb lang gezocht naar een goede haartransplantatie kliniek die goede resultaten levert, waar er voor je wordt gezorgd, waar al je vragen worden beantwoordt en waar er een goede nazorg is.... Ik heb lang gezocht naar een goede haartransplantatie kliniek die goede resultaten levert, waar er voor je wordt gezorgd, waar al je vragen worden beantwoordt en waar er een goede nazorg is. Zodoende kwam ik door te Googlen bij Esteworld terecht en ben ik daarna de reviews en YouTube gaan bekijken, natuurlijk met een kritische blik. Ik heb een afspraak gemaakt ben ontzettend goed geholpen in NL en al mijn wensen zijn met mij besproken. Eenmaal in Turkije werd ik goed ontvangen, de dokters hebben mij goed geholpen en het hele team is goed met mij omgegaan.
In samenvattende woorden:
Duidelijk, empathisch, behulpzaam, vriendelijk, dedicated zorgzaam en resultaatgericht.
Dank jullie wel!

SB

Fabian van Deursen

Een jaar geleden afgereisd naar Istanbul voor een haartransplantatie bij Esteworld. Ik ben echt onwijs tevreden met het eindresultaat. Een 10 uit 10, Esteworld bedankt!

Rens Langendoen

Erg fijn geholpen!

Ralf W

Nu net 1 dag terug uit Istanbul een prima ervaring gehad. Afgezien van de ingreep wat voor zover ik nu kan zien prima is gegaan met 4000 grafts, was vooral het continue contact vanuit Esteworld erg... Nu net 1 dag terug uit Istanbul een prima ervaring gehad. Afgezien van de ingreep wat voor zover ik nu kan zien prima is gegaan met 4000 grafts, was vooral het continue contact vanuit Esteworld erg fijn. Geen twijfels over tijden, vervoer en nazorg, alles wordt proactief gecommuniceerd.

Darcy

Afgelopen weekend een haartransplantatie laten uitvoeren door Esteworld. Een zeer goede ervaring gehad met deze kliniek. Zelf was ik via een vriend in contact gekomen met hun. Alles verliep heel... Afgelopen weekend een haartransplantatie laten uitvoeren door Esteworld. Een zeer goede ervaring gehad met deze kliniek. Zelf was ik via een vriend in contact gekomen met hun. Alles verliep heel vlot, de consultatie, de begeleiding, operatie,.. nergens opmerkingen over. Alles wordt ook zeer goed stap voor stap uitgelegd. De begeleiding hierin maakt het helemaal vlot en makkelijk. Zeer benieuwd naar het resultaat nu.

Bawar

In augustus 2022 bij Esteworld een haartransplantatie laten doen. In Turkije heb ik een NL sprekend begeleider gehad wat zeer fijn was en waar ik al mijn vragen bij kwijt kon. Alles verliep soepel... In augustus 2022 bij Esteworld een haartransplantatie laten doen. In Turkije heb ik een NL sprekend begeleider gehad wat zeer fijn was en waar ik al mijn vragen bij kwijt kon. Alles verliep soepel met duidelijk uitleg. Zeer aan te raden voor mensen die een haartransplantatie overwegen!

Niet te vergeten, hotel was helemaal top met een zwembad en sportschool. Ik raad aan om paar dagen extra vooraf te boeken om vakantie te houden. Zo kun je ook beetje genieten.

Noury

Ben bij Esteworld gekomen voor de haartransplantatie en de stamcell behandeling (ook voor het haar).
In het begin een beetje spannend, je ben natuurlijk in een ander land, vraagt jezelf af of de zorg en medisch gezien het net zo is als wat je gewend ben in je eigen land.
Ook ben ik best bang voor naalden dus de verdovingen etc. keek ik best tegenop.
Moet zeggen dat ik er een zeer prettige ervaring aan over heb gehouden, alles verliep heel vlot voor ik het wist zat het er alweer op, de mensen zijn onwijs vriendelijk, ook de nederlandse hostess heeft me echt goed geholpen (complimenten aan jou esma!) De naalden merkte ik helemaal niks van! Tuurlijk voel je wat gefriemel aan je hoofd maar vond dit enigzijds nog wel een soort lekker, alsof je bij de kapper zat.
Het was zo relaxed dat ik zelfs een paar keer in slaap ben gedommeld, daarna nog een serie op netflix aangezet, dit niet lang volgehouden of lag alweer te slapen 🤣👍
Al met al een goede ervaring met esteworld, van de transfer, hotel tot aan de esteworld kliniek, mensen en artsen.
Raad het iedereen aan die een haartransplantatie overweegt ! Echt top! bedankt Esteworld ben benieuwd naar het eindreslutaat 👍👍