Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Theo

Erg tevreden. Duidelijke communicatie en goede zorg tijdens en na de transplantatie.

Michael Pors

Eind 2021 behandeld in Istanbul. Totaal 4.000 grafts inclusief ACEL behandeling.

Alles was tot in de puntjes verzorgd, een prachtig hotel en ook de transfers van en naar de kliniek waren perfect.
Fijne Nederlandstalige begeleiding in de kliniek maakte dat je je erg op je gemak voelde.

Het heeft even geduurd voordat ik de stap zette op een haartransplantatie te ondergaan, maar het resultaat mag er zijn en ik heb er dus totaal geen spijt van. Ik zou het iedereen aanraden!

Dylan van Dreumel

Ik ben Dylan en ben 29 jaar oud. Op 03-01-2022 ben ik naar Turkije geweest voor mijn haartransplantatie. Ik ben hier heel goed geholpen en de behandeling is echt super goed gelukt!! Ze begeleiden je... Ik ben Dylan en ben 29 jaar oud. Op 03-01-2022 ben ik naar Turkije geweest voor mijn haartransplantatie. Ik ben hier heel goed geholpen en de behandeling is echt super goed gelukt!! Ze begeleiden je goed in zowel Nederland als Turkije en je krijgt alle informatie die je nodig hebt over de behandeling en over de nazorg. Ik ben gister, 14-02-2023, terug geweest naar de locatie in Ijsselstein om mijn super resultaat te laten zien. Mijn resultaat zal snel zichtbaar zijn op de Instragram van Esteworld. Ik wil dan ook een ieder die een haartransplantatie overweegt om is langs Esteworld te gaan voor een intake gesprek of voor advies wat de mogelijkheden zijn. Ik raad ze zeker aan !!

Dylan van Dreumel

Super !

Jesse

Goed begeleid en super resultaat

Delbaere davy

Zeer goed begeleid, alles mooi uitgelegd en goede controles.

Taco van der Wal

Goede en professionele kliniek die je helemaal op je gemak laat voelen.

Droesbeke

Top ervaring

Thomas J.

Zowel in IJsselstein Nederland als in de kliniek in Istanbul Turkije zijn de werknemers enorm vriendelijk en professioneel. De begeleiding die je krijgt is van begin tot einde en stelt je gerust.... Zowel in IJsselstein Nederland als in de kliniek in Istanbul Turkije zijn de werknemers enorm vriendelijk en professioneel. De begeleiding die je krijgt is van begin tot einde en stelt je gerust. Heb ook geen last gehad tijdens de transplantatie en heel weinig erna. Het resultaat mag er ook zijn, super gedaan!

Robert-Jan

Het verblijf, de persoonlijke begeleiding en de behandeling heb ik als zeer prettig en professioneel ervaren. Morgen terug naar Nederland met alle vertrouwen dat het eindresultaat aan alle... Het verblijf, de persoonlijke begeleiding en de behandeling heb ik als zeer prettig en professioneel ervaren. Morgen terug naar Nederland met alle vertrouwen dat het eindresultaat aan alle verwachtingen voldoet.