Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Rick

Prettige samenwerking tijdens het hele proces

R lohuis

Haartransplantatie

Wesley

Vanaf het consult in Nederland tot de haartransplantatie in Turkije en alles eromheen, heel tevreden! Altijd behulpzaam en vriendelijk met het oog op het welzijn van de patiënt. Thanks!!

Stievie

Esteworld was écht goed. Al 2de haartransplantatie nu. Eerste was in Belgie. Deze was veel beter zowel qua kwaliteit, prijs en voor-en nazorg! Ik deed ook Acell. Akya en Roekiye hebben ons zeer goed... Esteworld was écht goed. Al 2de haartransplantatie nu. Eerste was in Belgie. Deze was veel beter zowel qua kwaliteit, prijs en voor-en nazorg! Ik deed ook Acell. Akya en Roekiye hebben ons zeer goed begeleid. Was zeer aangenaam!

Farz

Begeleiding door Esma en Joren heb ik als zeer prettig ervaren. Ze weten je gerust te stellen vanaf het eerste moment. Je wordt goed geïnformeerd en er zijn regelmatig contact momenten. Alles is... Begeleiding door Esma en Joren heb ik als zeer prettig ervaren. Ze weten je gerust te stellen vanaf het eerste moment. Je wordt goed geïnformeerd en er zijn regelmatig contact momenten. Alles is goed geregeld van begin tot einde. Het medisch team is zeer kundig en oplettend. Ze nemen alle tijd voor je en zijn zeer vriendelijk.

Khadija

De ontvangst en begeleiding op de haar afdeling door Esma was voortreffelijk.
Ik ben goed ingelicht en alle vragen werden geduldig beantwoord.
Je wordt meegenomen in het proces en alles...
De ontvangst en begeleiding op de haar afdeling door Esma was voortreffelijk.
Ik ben goed ingelicht en alle vragen werden geduldig beantwoord.
Je wordt meegenomen in het proces en alles is tot in de puntjes geregeld.
De behandeling zelf verliep voorspoedig, het team is kundig, fris en vriendelijk.
Esteworld werkt zichtbaar volgens richtlijnen en maakt gebruik van de nieuwste technieken dat is mijn ervaring! Gr Khadija

DvO

Natuurlijk kijk je vooraf hier tegenop, maar ik kan je zeggen dat je uitstekend geholpen wordt zowel voor, tijdens en na de behandeling.

Wist niet dat er zulke organisaties waren met zo'n...

Wist niet dat er zulke organisaties waren met zo'n goede service. Na mijn akkoord wordt je bijvoorbeeld al door 5 verschillende mensen gewappt om je over alles tot in de kleinste detail in te lichten.

Kan hier wel paar A4'tjes over schrijven, maar dat ga ik niet doen.

Esteworld zal ik oprecht iedereen aanraden!

Yanis

Aangename behandeling, alles verliep zoals vermeld bij de consultatie in Nederland. Dankjewel Joren Rukiye en iedereen van Esteworld.

Stijn

Heel prettig, professioneel