Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Hans van Klaveren

Lange tijd geleden begon ik haren kwijt te raken. De kale plek op mijn achterhoofd en inhammen zaten maar dwars. Zodoende ging ik op zoek naar haarklinieken die dit probleem aan konden pakken. Goede... Lange tijd geleden begon ik haren kwijt te raken. De kale plek op mijn achterhoofd en inhammen zaten maar dwars. Zodoende ging ik op zoek naar haarklinieken die dit probleem aan konden pakken. Goede (onafhankelijke) reviews en positieve ervaring van een kennis die toevallig ook bij Esteworld waren geweest, trokken mij over de streep.

Afgelopen maandag vond de haartransplantatie dan plaats. Na een Istanbul bleek ik niet de enige die voor een haartransplantatie ging! Snel drong tot mij door dat Altunizade kliniek zeer professioneel was. Ik was behoorlijk nerveus, maar de hostess stelde mij gerust. Het roesje voorafgaand aan de transplantatie was heel fijn. Omdat het een dubbele FUE transplantatie betrof incl. Accell stamcelbehandeling, was het een vrij lange zit. De behandelende artsen/verpleegkundigen hebben heel gedisciplineerd en nauwkeurig hun werk gedaan. Geen pijn, wel wat kramp, maar dat hoort er eenmaal bij. Ik ben erg onder de indruk van hun werk. Na een controle en instructie de dag daarop was er nog de tijd een beetje van Istanbul te genieten!

Ik ben heel tevreden over de transplantatie zelf, het resultaat daar kan ik nog niets over zeggen. Maar ik heb er vertrouwen in!

Robin Geelen

Dinsdag de haartransplantatie gehad, en ben blij dat ik voor Esteworld heb gekozen! Bij aankomst op Schiphol zag je al meerdere haartransplantatie lotgenoten, waarop ik er met 1 in gesprek ging. Dinsdag de haartransplantatie gehad, en ben blij dat ik voor Esteworld heb gekozen! Bij aankomst op Schiphol zag je al meerdere haartransplantatie lotgenoten, waarop ik er met 1 in gesprek ging.

Zijn ervaring was vooral pijnlijk en stond straks van de zenuwen. Totaal niet wat ik had bij Esteworld! Ik kreeg een lekker kalmeringpilletje en het roesje wat je krijgt is echt top spul! Jammer dat je het alleen in het begin kreeg haha! Maar daardoor voel je de prikken van de lokale verdoving helemaal niet en kunnen ze lekker hun gang gaan zonde pijn.

Het is wel een lange behandeling, maar ga er vanuit dat het dit ook waard gaat zijn. Alles is echt tot in de puntjes geregeld en zou Esteworld dan ook zeker aanbevelen mocht je een haartransplantatie in gedachten hebben!

Sigurd Tanghe

Zo blij dit uiteindelijk gedaan te hebben , pijnloos en extreem professioneel . Grtjs Sigurd Tanghe

Swijsen Fabio

Alles supergoed geregeld , heel vriendelijke verzorgers en verplegers, zeker voor herhaling vatbaar bij Esteworld

Sandro

Super , geweldige service en opvang . Alles is geweldig tot in de puntjes geregeld . Volledig zorgeloos. Geweldige ervaring . Een top team en Roekie , Nederlandse medewerkster , heeft t geweldig... Super , geweldige service en opvang . Alles is geweldig tot in de puntjes geregeld . Volledig zorgeloos. Geweldige ervaring . Een top team en Roekie , Nederlandse medewerkster , heeft t geweldig gedaan

Erol T.

Vandaag mijn haartransplantatie gekregen. Vanaf het begin tot het eind is het echt allemaal keurig geregeld. Het enige wat je zelf moet doen is een vliegticket boeken maar zelfs daar denken ze met... Vandaag mijn haartransplantatie gekregen. Vanaf het begin tot het eind is het echt allemaal keurig geregeld. Het enige wat je zelf moet doen is een vliegticket boeken maar zelfs daar denken ze met je mee. Het verdere contact loopt heel makkelijk via whatsapp en bij vragen kan je ze ten alle tijden bereiken. Vandaag de hele dag Esma als begeleidster/tolk gehad en ook daar ben ik uiterst over te spreken. Een vriendelijke meid welke je op je gemak stelt en stap voor stap met je meeloopt op de dag zelf. Nu nog afwachten op het resultaat maar daar heb ik geen twijfels meer over. Bedankt nog!

Frank

Echt super begeleiding en mensen hier bij Esteworld! Echt een aanrader voor mensen die een probleem met kaalheid hebben! Groeten Frank!

Pim

Heel blij met het resultaat & goede persoonlijke begeleiding

Dennis

Professionele kliniek, zeer tevreden over de behandeling en de korte lijntjes in alle fasen van het traject

Ruben Looijen

Vriendelijke mensen, super tevreden!