Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Emil

Iedereen was super professioneel en aardig. De procedure ging perfect. Tot nu toe blij met het resultaat.

Vin W

De haartransplantatie is super goed verlopen en ben super blij met het resultaat, mocht je overwegen om aan haartransplantatie dan zal ik Esteworld echt aanraden!!

s

Alles erg goed en professioneel geregeld.

TZ

Professionele behandeling en goede begeleiding.

Hans kamerling

Heb er gisteren haartransplantatie laten doen. Van het moment dat ik besloten had omdat bij hun telaten doen ben ik heel fijn begeleid. Van het vliegveld naar het hotel en naar de kliniek fijne... Heb er gisteren haartransplantatie laten doen. Van het moment dat ik besloten had omdat bij hun telaten doen ben ik heel fijn begeleid. Van het vliegveld naar het hotel en naar de kliniek fijne vriendelijke chauffeurs. In de kliniek vriendelijke en goed Nederlands sprekende mensen die je begeleiden. Het enige min puntje van de dag is dat het op de begin van de dag best hectisch is. Het is druk en moet snel van kamer naar kamer. Foto maken, scheren, aftekenen, omkleden... maar dat zal er wel gewoon bijhoren. De behandeling is vlot en zonder pijn verlopen. Nu wachten op het eind resultaat.

Eelke Zoutewelle

Ben hier voor een haartransplantatie gekomen. Van begin tot eind is alles professioneel verzorgd. Het was altijd fijn dat er genoeg mensen zijn die je willen helpen tijdens het gehele traject van... Ben hier voor een haartransplantatie gekomen. Van begin tot eind is alles professioneel verzorgd. Het was altijd fijn dat er genoeg mensen zijn die je willen helpen tijdens het gehele traject van het intakegesprek, de reis erna toe tot de transplantatie en de nabehandeling. Een absolute aanrader ze nemen alle zorgen uit handen bedankt voor deze ervaring!

Van der Werff

Nu ik deze beoordeling schrijf ben ik bijna 2 weken terug na mijn behandeling. Vanaf seconde 1 tot op heden onder de indruk van hoe ik geholpen, begeleid en ondersteund ben en word door Esteworld in... Nu ik deze beoordeling schrijf ben ik bijna 2 weken terug na mijn behandeling. Vanaf seconde 1 tot op heden onder de indruk van hoe ik geholpen, begeleid en ondersteund ben en word door Esteworld in Nederland en Istanbul. Ietwat argwanend het gesprek in gegaan, geen held in bloedprikken en een infuus. Maar echt dankbaar voor de fijne begeleiding wat begon met een vriendelijk ontvangst in ijsselsteijn, een duidelijk en eerlijk verhaal van Joren. 25 November afgereisd naar Instanbul waar je keurig word opgehaald van het vliegveld door ook weer zeer vriendelijke chauffeurs. Hotel ook helemaal prima, goed ontbijt en vriendelijk personeel. Begeleid door Esma bij Esteworld, alleen maar positief te noemen met alle aandacht die zij mij gaf. Dankjewel Esma! Met vragen kan ik nu ook gewoon bij haar terecht en staat ze me snel en goed te woord. Kies voor Esteworld, het is gewoon op en top geregeld!

Marin

Tijdje geleden wilde ik haar transplantatie doen bij Esteworld.

Tijdje geleden wilde ik haar transplantatie doen bij Esteworld.

Mij werd eerst aangeraden door Joren (enorm vriendelijke jongeman) om aan de slag te gaan met haar producten om het haar gezonder en sterker te krijgen

Pas na deze procedure zou een haar transplantatie mogelijk zijn.

Joren heeft mij uitstekend en goed geïnformeerd over het haar, producten alles wat met erbij komt kijken.

Service en communicatie is uitstekend!

5 sterren voor Esteworld en Joren

Heidi,Marino craeynest

Op woensdag 9november heeft mijn man haartransplantatie met acell behandeling gehad. Erg spannend allemaal, maar via een vriend het vertrouwen in Esteworld gekregen. Dit vertrouwen heeft Esteworld... Op woensdag 9november heeft mijn man haartransplantatie met acell behandeling gehad. Erg spannend allemaal, maar via een vriend het vertrouwen in Esteworld gekregen. Dit vertrouwen heeft Esteworld volledig waargemaakt. De medewerkers van Esteworld zijn heel vriendelijk en leggen alles van top tot teen uit , wat je een goed gevoel geeft. Alles is van A tot Z goed geregeld, het contact vooraf, de transfers, de behandeling in de kliniek ,het hotel .Er is ook heeltijd een Nederlandse tolk bij die het allemaal mooi uitlegt en doet ,dank je wel voor haar ..echt super gedaan ! Wij zijn alvast heel tevreden ,zou Esteworld zeker aanraden ! Top

Jan Offermans

Al snel bleek dat Esteworld zeer professioneel om ging met mijn haaruitval en ging ik naar Esteworld Istanbul voor een harttransplantatie. Gezien mijn leeftijd van reeds 55jaar en toch grote... Al snel bleek dat Esteworld zeer professioneel om ging met mijn haaruitval en ging ik naar Esteworld Istanbul voor een harttransplantatie. Gezien mijn leeftijd van reeds 55jaar en toch grote kaalheid slaagden ze er bij Esteworld toch een zo goed mogelijk resultaat te bereiken. Alles vanaf het afhalen van de luchthaven, het hotel en de haartransplantatie zelf verliep heel vlot ook werd er regelmatig gecommuniceerd via Whatsapp, zodat ik duidelijk wist hoe laat ze me zouden ophalen. Bij de haartransplantatie werd ik voortdurend bijgestaan door Nederlandstalige hostessen wat natuurlijk heel fijn is om alles in je eigen taal te kunnen verstaan. Pijn heb ik niet gehad ook niet achteraf. Ik ben nu al heel blij met het resultaat en kan niet wachten om het eindresultaat te zien. Misschien zie ik binnenkort wel 10jaar jonger uit. Dank aan het hele team.