Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Pim

Heel blij met het resultaat & goede persoonlijke begeleiding

Dennis

Professionele kliniek, zeer tevreden over de behandeling en de korte lijntjes in alle fasen van het traject

Ruben Looijen

Vriendelijke mensen, super tevreden!

Emil

Iedereen was super professioneel en aardig. De procedure ging perfect. Tot nu toe blij met het resultaat.

Vin W

De haartransplantatie is super goed verlopen en ben super blij met het resultaat, mocht je overwegen om aan haartransplantatie dan zal ik Esteworld echt aanraden!!

s

Alles erg goed en professioneel geregeld.

TZ

Professionele behandeling en goede begeleiding.

Hans kamerling

Heb er gisteren haartransplantatie laten doen. Van het moment dat ik besloten had omdat bij hun telaten doen ben ik heel fijn begeleid. Van het vliegveld naar het hotel en naar de kliniek fijne... Heb er gisteren haartransplantatie laten doen. Van het moment dat ik besloten had omdat bij hun telaten doen ben ik heel fijn begeleid. Van het vliegveld naar het hotel en naar de kliniek fijne vriendelijke chauffeurs. In de kliniek vriendelijke en goed Nederlands sprekende mensen die je begeleiden. Het enige min puntje van de dag is dat het op de begin van de dag best hectisch is. Het is druk en moet snel van kamer naar kamer. Foto maken, scheren, aftekenen, omkleden... maar dat zal er wel gewoon bijhoren. De behandeling is vlot en zonder pijn verlopen. Nu wachten op het eind resultaat.

Eelke Zoutewelle

Ben hier voor een haartransplantatie gekomen. Van begin tot eind is alles professioneel verzorgd. Het was altijd fijn dat er genoeg mensen zijn die je willen helpen tijdens het gehele traject van... Ben hier voor een haartransplantatie gekomen. Van begin tot eind is alles professioneel verzorgd. Het was altijd fijn dat er genoeg mensen zijn die je willen helpen tijdens het gehele traject van het intakegesprek, de reis erna toe tot de transplantatie en de nabehandeling. Een absolute aanrader ze nemen alle zorgen uit handen bedankt voor deze ervaring!

Van der Werff

Nu ik deze beoordeling schrijf ben ik bijna 2 weken terug na mijn behandeling. Vanaf seconde 1 tot op heden onder de indruk van hoe ik geholpen, begeleid en ondersteund ben en word door Esteworld in... Nu ik deze beoordeling schrijf ben ik bijna 2 weken terug na mijn behandeling. Vanaf seconde 1 tot op heden onder de indruk van hoe ik geholpen, begeleid en ondersteund ben en word door Esteworld in Nederland en Istanbul. Ietwat argwanend het gesprek in gegaan, geen held in bloedprikken en een infuus. Maar echt dankbaar voor de fijne begeleiding wat begon met een vriendelijk ontvangst in ijsselsteijn, een duidelijk en eerlijk verhaal van Joren. 25 November afgereisd naar Instanbul waar je keurig word opgehaald van het vliegveld door ook weer zeer vriendelijke chauffeurs. Hotel ook helemaal prima, goed ontbijt en vriendelijk personeel. Begeleid door Esma bij Esteworld, alleen maar positief te noemen met alle aandacht die zij mij gaf. Dankjewel Esma! Met vragen kan ik nu ook gewoon bij haar terecht en staat ze me snel en goed te woord. Kies voor Esteworld, het is gewoon op en top geregeld!