Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Jesse

Goed begeleid en super resultaat

Delbaere davy

Zeer goed begeleid, alles mooi uitgelegd en goede controles.

Taco van der Wal

Goede en professionele kliniek die je helemaal op je gemak laat voelen.

Droesbeke

Top ervaring

Thomas J.

Zowel in IJsselstein Nederland als in de kliniek in Istanbul Turkije zijn de werknemers enorm vriendelijk en professioneel. De begeleiding die je krijgt is van begin tot einde en stelt je gerust.... Zowel in IJsselstein Nederland als in de kliniek in Istanbul Turkije zijn de werknemers enorm vriendelijk en professioneel. De begeleiding die je krijgt is van begin tot einde en stelt je gerust. Heb ook geen last gehad tijdens de transplantatie en heel weinig erna. Het resultaat mag er ook zijn, super gedaan!

Robert-Jan

Het verblijf, de persoonlijke begeleiding en de behandeling heb ik als zeer prettig en professioneel ervaren. Morgen terug naar Nederland met alle vertrouwen dat het eindresultaat aan alle... Het verblijf, de persoonlijke begeleiding en de behandeling heb ik als zeer prettig en professioneel ervaren. Morgen terug naar Nederland met alle vertrouwen dat het eindresultaat aan alle verwachtingen voldoet.

Hans van Klaveren

Lange tijd geleden begon ik haren kwijt te raken. De kale plek op mijn achterhoofd en inhammen zaten maar dwars. Zodoende ging ik op zoek naar haarklinieken die dit probleem aan konden pakken. Goede... Lange tijd geleden begon ik haren kwijt te raken. De kale plek op mijn achterhoofd en inhammen zaten maar dwars. Zodoende ging ik op zoek naar haarklinieken die dit probleem aan konden pakken. Goede (onafhankelijke) reviews en positieve ervaring van een kennis die toevallig ook bij Esteworld waren geweest, trokken mij over de streep.

Afgelopen maandag vond de haartransplantatie dan plaats. Na een Istanbul bleek ik niet de enige die voor een haartransplantatie ging! Snel drong tot mij door dat Altunizade kliniek zeer professioneel was. Ik was behoorlijk nerveus, maar de hostess stelde mij gerust. Het roesje voorafgaand aan de transplantatie was heel fijn. Omdat het een dubbele FUE transplantatie betrof incl. Accell stamcelbehandeling, was het een vrij lange zit. De behandelende artsen/verpleegkundigen hebben heel gedisciplineerd en nauwkeurig hun werk gedaan. Geen pijn, wel wat kramp, maar dat hoort er eenmaal bij. Ik ben erg onder de indruk van hun werk. Na een controle en instructie de dag daarop was er nog de tijd een beetje van Istanbul te genieten!

Ik ben heel tevreden over de transplantatie zelf, het resultaat daar kan ik nog niets over zeggen. Maar ik heb er vertrouwen in!

Robin Geelen

Dinsdag de haartransplantatie gehad, en ben blij dat ik voor Esteworld heb gekozen! Bij aankomst op Schiphol zag je al meerdere haartransplantatie lotgenoten, waarop ik er met 1 in gesprek ging. Dinsdag de haartransplantatie gehad, en ben blij dat ik voor Esteworld heb gekozen! Bij aankomst op Schiphol zag je al meerdere haartransplantatie lotgenoten, waarop ik er met 1 in gesprek ging.

Zijn ervaring was vooral pijnlijk en stond straks van de zenuwen. Totaal niet wat ik had bij Esteworld! Ik kreeg een lekker kalmeringpilletje en het roesje wat je krijgt is echt top spul! Jammer dat je het alleen in het begin kreeg haha! Maar daardoor voel je de prikken van de lokale verdoving helemaal niet en kunnen ze lekker hun gang gaan zonde pijn.

Het is wel een lange behandeling, maar ga er vanuit dat het dit ook waard gaat zijn. Alles is echt tot in de puntjes geregeld en zou Esteworld dan ook zeker aanbevelen mocht je een haartransplantatie in gedachten hebben!

Sigurd Tanghe

Zo blij dit uiteindelijk gedaan te hebben , pijnloos en extreem professioneel . Grtjs Sigurd Tanghe

Swijsen Fabio

Alles supergoed geregeld , heel vriendelijke verzorgers en verplegers, zeker voor herhaling vatbaar bij Esteworld