Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Richard

Geweldig en komen na wat er belooft wordt.

Daniel

Bijzonder fijne ervaring met Estewold. Erg behulpzaam personeel. Perfect verloop van de dag zelf , alles verliep bijzonder gesmeerd.

Brandon

Super begeleiding. Goede ervaring gehad.
Kon het niet beter verwachten 5 sterren!!!!

Hans

Top omkadering en advies van begin tot het eind. Duidelijke eerlijke communicatie en prima nazorg!

Chestin van Rijs

Alles is goed geregeld

Pvdk

Goed en professioneel. Goed geïnformeerd in Nederland zodat het voor mij makkelijker was om voor een medische ingreep naar Turkije te gaan. In Turkije goed ontvangen, alles goed geregeld vervoer,... Goed en professioneel. Goed geïnformeerd in Nederland zodat het voor mij makkelijker was om voor een medische ingreep naar Turkije te gaan. In Turkije goed ontvangen, alles goed geregeld vervoer, hotel etc. Ook een Nederlandse tolk aanwezig. De behandeling zelf stelde voor mij niet veel voor, na behandeling ff 2 weken vervelend gevoel met slapen, op de plek waar de graft zijn weggehaald.
Nu een half jaar verder super blij met een volle bos haren. Ik had dit veel eerder moeten doen. Het komende half jaar groeit er nog meer haar en worden de haren nog dikker, maar nu al helemaal tevreden!
Ik raad estheworld voor iedereen aan die een haartransplantatie overweegt!

Jan vallentgoed

Prima geregeld allemaal 👌

Herman bakker

Heel goed, goed geholpen en alles goed uitgelegd

Adil

Ik heb eerder een behandeling gehad in Nederland, maar was niet tevreden. En de afwerking was niet netjes. via een zeer tevreden vriend ben ik hier terecht gekomen

Theo

Erg tevreden. Duidelijke communicatie en goede zorg tijdens en na de transplantatie.