Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Karel

Top service en top resultaat! Alles zeer goed georganiseerd en zeer goede begeleiding & vertaling door Rukiye.

Maassen van den Brink

Een heel fijne kliniek. Vriendelijk en vakkundig personeel

S

Super service, Rukiye is geweldig en het behandelteam ook!

Faizel

Nazorg behandeling bij Esteworld is super gegaan. Ik ben zeer tevreden met de resultaten en het hele traject. Ik heb zelf kroes haar en had daarvan niet verwacht dat het resultaat zo goed zou zijn.

Emil weise

Perfecte service. Heel sfeervol en zeer deskundig..

Faizel

Zeer goed

Samir Eloikili

Ik ben zeer tevreden hoe het is gegaan, de mensen bij Esteworld zijn heel vriendelijk, ik ben snel geholpen en waren er vragen waar ik mee zat kreeg ik direct antwoord. Ik raad voor ieder persoon... Ik ben zeer tevreden hoe het is gegaan, de mensen bij Esteworld zijn heel vriendelijk, ik ben snel geholpen en waren er vragen waar ik mee zat kreeg ik direct antwoord. Ik raad voor ieder persoon deze kliniek aan.

Groeten, Samir

Jefrey

Super ervaring, iedereen aan te raden! Duidelijk professioneel. Haar transplantatie is tegenwoordig niks meer om stress over te hebben. Ook ben ik aan mijn tanden geholpen en ik kan alleen maar mijn... Super ervaring, iedereen aan te raden! Duidelijk professioneel. Haar transplantatie is tegenwoordig niks meer om stress over te hebben. Ook ben ik aan mijn tanden geholpen en ik kan alleen maar mijn lof uit spreken. Bedankt voor deze levens veranderende vernieuwing! Esteworld bedankt. 👊🏼

Goed geholpen

Esteworld

Super fijn geholpen, echt een aanrader top!!