Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Dion

24-11-2021 een haartransplantatie bij Esteworld gehad. Alles is goed verlopen. Ook is alles top geregeld qua hotel, transfers, de behandeling en de nazorg. Ik raad het iedereen aan!

Jonathan

19-11-2021 een haartransplantatie ondergaan bij Esteworld. Ik kan het iedereen aanraden, want het is echt allemaal top geregeld!!!

Esteworld haartransplantatie

Een hele goede service gekregen en een goede ervaring gehad.

E.P. Blom

Anderhalve week geleden in Istanbul geweest voor haartransplantatie bij Esteworld: van begin tot eind super geregeld!! Fantastische begeleiding voor, tijdens en na de behandeling, iedereen was... Anderhalve week geleden in Istanbul geweest voor haartransplantatie bij Esteworld: van begin tot eind super geregeld!! Fantastische begeleiding voor, tijdens en na de behandeling, iedereen was superaardig en behulpzaam en kwamen op mij zeer professioneel over. Ook nu gedurende de nazorg krijg je duidelijke instructies en dat is erg prettig. Voor iedereen die nog twijfelt: doen! Je krijgt er beslist geen spijt van.

R van Burken

Top bedrijf uitstekende service en begeleiding

Jordy Vos

Zeer fijne ervaring en nu een volle haarbos!

Michael

Kwaliteit en geheel ontzorgd!

Sander Klinkenberg

Via een collega in contact gekomen met Esteworld.

Ook ik heb er een prettige ervaring aan over gehouden. Voldoende informatie en goede begeleiding voor- tijdens en na de ingreep. Via een collega in contact gekomen met Esteworld.

Tot nu toe weg blij met het resultaat!

T

Goede ervaring met esteworld. Goede begeleiding en nederlandse tolks. Ook duidelijke uitleg over de nazorg.

Ricardo

Top geregeld, altijd bereikbaar!