Professionaliteit
9.8/10

Sa

Ik was achteraf gezien onnodig angstig voor de ingreep. Werd gerustgesteld en goed begeleid door het team en mijn lieve hoast. Fijne ervaring met een goed gevoel en een mooi resultaat voor nu naar... Ik was achteraf gezien onnodig angstig voor de ingreep. Werd gerustgesteld en goed begeleid door het team en mijn lieve hoast. Fijne ervaring met een goed gevoel en een mooi resultaat voor nu naar huis. Eindresultaat zal over 6 maanden tot een jaar zijn!

Jacky

Uitstekend, zeer professioneel en nemen echt de tijd voor je. Zou dit iedereen aanraden!

Ik ben bij Esteworld gekomen via hun site, veel research gedaan, veel aanbieders vergeleken, maar had bij Esteworld het beste gevoel vanwege de transparantie, de snelle reactie, en het contact... Ik ben bij Esteworld gekomen via hun site, veel research gedaan, veel aanbieders vergeleken, maar had bij Esteworld het beste gevoel vanwege de transparantie, de snelle reactie, en het contact voelde prettig. Uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt en besloten er voor te gaan. Elke belofte is nagekomen. De transfers, de (nl) begeleiding,(🙏Gulay). De arts,de verpleegsters, ontzettend lief en zorgzaam. Ook het hotel was top geregeld. Als je nog twijfels.. hier ben je gegarandeerd in goede zorgzame en veilige handen.👍

Marsha

Ik ben erg tevreden over Esteworld. Alles is goed geregeld. Van vervoer, tot operatie tot nazorg. Dit komt mede dankzij de goede arts, lieve hostes en zorgzame zusters. Ik ben nu een week na mijn... Ik ben erg tevreden over Esteworld. Alles is goed geregeld. Van vervoer, tot operatie tot nazorg. Dit komt mede dankzij de goede arts, lieve hostes en zorgzame zusters. Ik ben nu een week na mijn operatie al erg tevreden met het resultaat. Ik raad esteworld zeker aan!

Jolanda

Super goed behandeld door dokter kivance heel blij dat ik voor deze kliniek gekozen heb !

Daisy Talens

Ik ben super goed geholpen! Hele goeie voor en nazorg lief en goed personeel 🙏🏻 borstlift en protheses door dr Mert canli ik vertelde hem wat ik graag wou en hij begreep mij meteen en hij heeft... Ik ben super goed geholpen! Hele goeie voor en nazorg lief en goed personeel 🙏🏻 borstlift en protheses door dr Mert canli ik vertelde hem wat ik graag wou en hij begreep mij meteen en hij heeft echt heel goed werk geleverd ik kan hem en de kliniek aan iedereen aanraden!!

D

Heel goed geholpen. Super vriendelijk.

Sonia

Hele vriendelijke artsen en verpleegsters .

Esteworld

Dokter Mert Canli is the best. He did a good job. He wants it perfect. I want to thank him for my new nose!. If you want a good dokter i can tell you Mert Canli is a good one and he doing his job... Dokter Mert Canli is the best. He did a good job. He wants it perfect. I want to thank him for my new nose!. If you want a good dokter i can tell you Mert Canli is a good one and he doing his job very good. Thank you a lot dr Mert Canli!