Professionaliteit
9.8/10

S

Ik ben uitermate tevreden met het resultaat van mijn borstlift, nu bijna 2 maanden na de operatie. Het herstel verloopt vlot en ik ben onder de indruk van de uitstekende organisatie ter plaatse in... Ik ben uitermate tevreden met het resultaat van mijn borstlift, nu bijna 2 maanden na de operatie. Het herstel verloopt vlot en ik ben onder de indruk van de uitstekende organisatie ter plaatse in Istanbul. Het vervoer, de hygiëne en verzorging waren allemaal goed geregeld. De arts gaf eerlijk advies tijdens het consult, wat ik zeer waardeerde. Een positieve ervaring in alle opzichten.

M.

Hier facings/kronen laten zetten vanwege de slechte gezondheid van m'n gebit. De artsen hier zijn zeer kundig en de team is zeer vriendelijk. Aankomst, verblijf t/m het vertrek is alles keurig en... Hier facings/kronen laten zetten vanwege de slechte gezondheid van m'n gebit. De artsen hier zijn zeer kundig en de team is zeer vriendelijk. Aankomst, verblijf t/m het vertrek is alles keurig en netjes geregeld!

Simone

Januari 2023 heb ik een neuscorrectie via Esteworld gehad. Ik ben super blij met het resultaat en de gang van zaken. Alles is erg goed geregeld en als je vragen hebt kun je altijd bij iemand... Januari 2023 heb ik een neuscorrectie via Esteworld gehad. Ik ben super blij met het resultaat en de gang van zaken. Alles is erg goed geregeld en als je vragen hebt kun je altijd bij iemand terecht.

Ik ben geopereerd door Mert Canli en hij is een super vriendelijke en kundige arts. Ik wilde graag een natuurlijke neus maar dan een maatje kleiner en dat heeft hij super goed begrepen. Het herstel ging ook erg vlot.

Het hotel is niet bijzonder maar prima voor een weekje. Personeel is erg lief en je hoeft je totaal niet te schamen voor hoe je er uitziet de dagen na de operatie. Na een aantal dagen voel je je alweer wat beter en is het ook leuk om het centrum van Istanbul in te gaan (tip: ga met de Uber). Er zit ook een winkelcentrum en een kapper waar je je haar kunt laten wassen op loopafstand van het hotel.

Mocht je twijfelen over een neuscorrectie dan zou ik zeggen: doe het gewoon! Ik heb er lang over getwijfeld en was ook een beetje bang voor de reacties van mensen om mij heen. Veel mensen hebben het niet eens doorgehad (terwijl het toch echt een wereld van verschil is). Het herstel ging ook erg snel en voorspoedig.
Mocht ik nog een keer iets willen laten veranderen aan mijzelf zal ik het zeker weer bij Esteworld in Istanbul laten doen.

KS

Ik heb een neuscorrectie ondergaan bij Esteworld. Vanaf het ophalen op het vliegveld tot de terugreis super tevreden geweest. Mooi hotel en in de kliniek werken veel lieve mensen. Dr Kivance is zeer... Ik heb een neuscorrectie ondergaan bij Esteworld. Vanaf het ophalen op het vliegveld tot de terugreis super tevreden geweest. Mooi hotel en in de kliniek werken veel lieve mensen. Dr Kivance is zeer kundig en heeft mooi werk geleverd. De begeleiding van Leyla had niet beter gekund.

Ik zou Esteworld zeker aanraden voor deze behandeling.

Dankjewel allemaal!

M.

Esteworld levert goede zorg en geven realistisch beeld wat je kan verwachten

P.

Ik ben zeer tevreden. Alles wordt van het begin tot het eind geregeld. De begeleiding is fijn, waardoor je met een gerust gevoel de operatie in gaat.

Wendy

Goed, eerlijk en met prachtig resultaat behandeld door dokter Aysin. Ik ben goed begeleid door de lieve Belgische host Leyla. Ze steunde mij in de gesprekken. De verpleegkundigen zijn heel... Goed, eerlijk en met prachtig resultaat behandeld door dokter Aysin. Ik ben goed begeleid door de lieve Belgische host Leyla. Ze steunde mij in de gesprekken. De verpleegkundigen zijn heel vriendelijk.

Melanie

Zeer tevreden met het resultaat dat Dr. Aysin heeft geleverd. Ze heeft me eerlijk advies gegeven. De leuke Nederlandse hosts Leyla en Haffa hebben me goed begeleid. Ze waren er van begin tot eind... Zeer tevreden met het resultaat dat Dr. Aysin heeft geleverd. Ze heeft me eerlijk advies gegeven. De leuke Nederlandse hosts Leyla en Haffa hebben me goed begeleid. Ze waren er van begin tot eind bij. Met alle vragen kon ik bij ze terecht en ze hebben me goed geholpen. De verpleegkundigen zijn heel vriendelijk en liefdevol. Ik raad Esteworld zeker aan!

Marleen Adwar

Iedereen is lief en erg behulpzaam. Layla is een top meisje die goed haar best doet en de tijd voor je neemt. Ze heeft mij goed geholpen. Ik ben heel blij met haar.

Sanne

Ik heb een borstlift laten uitvoeren en ben tot nu toe (1 week na de operatie) erg tevreden over het resultaat. Je krijgt van tevoren tijdens het consult eerlijk advies over de mogelijkheden,... Ik heb een borstlift laten uitvoeren en ben tot nu toe (1 week na de operatie) erg tevreden over het resultaat. Je krijgt van tevoren tijdens het consult eerlijk advies over de mogelijkheden, aangepast naar jouw lichaam. De kliniek heeft een luxe uitstraling en alles wordt goed voor je geregeld. De verpleging is ontzettend zorgzaam en lief en zet echt een extra stapje voor je. Vooral onze nederlands sprekende hostess Lyla was super lief en betrokken, zij heeft gezorgd dat ik me op m'n gemak voelde, ondanks de zenuwen voor de operatie. Een minpunt: na de operatie krijg je maar 1 compressie BH mee die je 6 weken lang dag en nacht moet dragen. Als je een tweede wilt zodat je hem tussendoor kan wassen, moet je deze zelf betalen.
Al met al een positieve ervaring, ik zou hier zeker terugkomen!