Professionaliteit

Shirley

Ik ben zo enorm blij dat ik voor Esteworld gekozen heb voor mijn neus operatie!
Ik had mij van te voren al goed ingelezen en eigenlijk stond Esteworld al meteen op nummer 1 bij mij. Dit door de goede beoordelingen van andere mensen, een goed gesprek met de consulente en omdat ik veel meiden ken die ook hier zijn geweest en zeer tevreden waren over de service en hun eindresultaten! Ook was het een pluspunt dat het hotel en de taxi door Esteworld word geregeld.

Toen wij aankwamen in de kliniek ontmoette ik mijn Hostess Semanur. Zij vertelde mij alles over hoe de operatie zou gaan en beantwoorde al mijn vragen. Tijdens het gesprek met dr. Safak voelde ik me heel erg op mijn gemak. Wij bespraken mijn wensen en wat mogelijk kon zijn, maakte foto’s en ik werd voorbereid om naar de OK te gaan. De verpleegsters zorgen zo enorm goed voor je! Ze zijn super lief en zorgen dat je je echt op je gemak voelt. Toen ik wakker werd na de operatie kreeg ik ijs om te koelen. Dit kwamen de verpleegsters om de zoveel tijd bij je verwisselen. Erg fijn!

De rest van de week hebben wij in het Crown Plaza hotel gezeten, en na een paar dagen toen ik mij goed genoeg voelde zijn we lekker de stad in geweest!
Op de laatste dag kreeg ik een check up bij de arts en kon ik mijn nieuwe neus voor het eerst bewonderen. Ondanks de zwelling zag ik al zo enorm veel verschil en was ik echt ontzettend blij met het resultaat.
Ik heb totaal geen pijn ervaren na mijn neus operatie, alleen de eerste week moeite met ademhalen door de neus. Nadat de spalkjes waren verwijderd kon ik weer normaal ademen. Het is nu 2 weken geleden dat ik ben geopereerd en ik ben nu al enorm blij met het resultaat en kan niet wachten tot over een paar maanden!

Bij deze wil ik Team Esteworld nogmaals bedanken voor mijn hele fijne ervaring!

Score voor Esteworld Plastische Chirurgie: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Neus operatie