Professionaliteit
9.8/10

Tessa

Vriendelijk geholpen

Caroline Numeijer

Ik ben met Esteworld in aanraking gekomen vanwege mijn buikwandcorrectie en 360graden lipo. Het prijsverschil met Nederland heeft me over de streep getrokken. De professionaliteit en vriendelijkheid... Ik ben met Esteworld in aanraking gekomen vanwege mijn buikwandcorrectie en 360graden lipo. Het prijsverschil met Nederland heeft me over de streep getrokken. De professionaliteit en vriendelijkheid van de mensen in de kliniek maar ook van de mensen daarbuiten, in dienst van Esteworld (transfers, meiden voor de vertolking) is echt op en top!! Van A tot Z is alles geregeld vanaf het moment dat je landt in Istanbul. Dr. Kivance heeft echt fantastisch werk verricht en daar ben ik hem heel dankbaar voor! Wat is het mooi geworden, dit had ik zo niet kunnen voorzien. Alle lof ook voor de verpleegkundigen op de afdeling. Stonden dag en nacht voor me klaar en stelden me enorm gerust en op mijn gemak. Dank Esteworld voor mijn mooie platte buik en wespentaille 🫶🏻

Jessica

Vandaag Botox laten zetten bij Esteworld Istanbul, heel goed opgevangen door Leyla. Voor de behandeling gedaan werd hebben ze de huid netjes verdoofd waardoor ik helemaal niets van de behandeling... Vandaag Botox laten zetten bij Esteworld Istanbul, heel goed opgevangen door Leyla. Voor de behandeling gedaan werd hebben ze de huid netjes verdoofd waardoor ik helemaal niets van de behandeling gevoeld heb. Zeer proffesionele artsen die goed meedenken en er weer voor zorgen dat ik stralend de deur uit kan.

Christel Nooijen

Inmiddels exact 1 jaar na mijn operatie (buikwandcorrectie met 360 lipo en herstel van diastase) en enorm blij met het eindresultaat! Meer dan ik verwacht had! Esteworld is een fijn bedrijf, heeft... Inmiddels exact 1 jaar na mijn operatie (buikwandcorrectie met 360 lipo en herstel van diastase) en enorm blij met het eindresultaat! Meer dan ik verwacht had! Esteworld is een fijn bedrijf, heeft een goede service en blijven contact houden tijdens en na de operatie.

Inez

Fijne vriendelijke maar bovenal capabele mensen

Dunia

Very satisfied with my rhinoplasty

Sinclair

Een fantastische ervaring !! De behandeling (deep plane necklift en temperale lift ) zijn boven verwachting goed uitgevoerd :-) door dr Mert Canli . Zijn uitleg over wat mij te wachten stond was... Een fantastische ervaring !! De behandeling (deep plane necklift en temperale lift ) zijn boven verwachting goed uitgevoerd :-) door dr Mert Canli . Zijn uitleg over wat mij te wachten stond was perfect en het resultaat na 1 week is zo prachtig geworden en de pijn nihil . Ik zou het zo weer doen 😃

Esteworld

Supper slecht echt niet een aanrader ze geven alleen om het geld zodra je klaar bent met de correctie ben je niet meer hun zorgen ze hebben mij neus verpest er staat incorrecte informatie op het... Supper slecht echt niet een aanrader ze geven alleen om het geld zodra je klaar bent met de correctie ben je niet meer hun zorgen ze hebben mij neus verpest er staat incorrecte informatie op het operatie rapport ze hebben te veel kraakbeen weg gesneden waar door mijn neus nu te hoog staat en de tip van mijn neus te small is ik lijk nu heel on natuurlijk en mijn eigen neus was zelfs veel mooier dan wat ik nu heb ik heb nu een rivisie nodig en heb voor niks geld betaald en schade gekregen

Reactie Esteworld Plastische Chirurgie:

U zit net een maand na de behandeling. Natuurlijk wil iedereen dat het er dan al direct fantastisch uit ziet, maar zo werkt het helaas niet.
We begrijpen uw zorgen, iedereen heeft dezelfde net...
We begrijpen uw zorgen, iedereen heeft dezelfde net na de behandeling. Via de documentatie hebben we u hier ook op gewezen dat het soms tot wel een jaar kan duren voordat het eindresultaat zichtbaar is. Uw brug is al erg mooi daar trekt het vocht dan al snel uit maar vaak blijft dit langer in de neustip aanwezig.
Er is geen kraakbeen weg gehaald, uw neus staat wat omhoog door zwelling en stijfheid. Doordat het vocht de komende maanden verdwijnt gaar de neus optisch zakken.
We zijn elke maand met uw in contact en hebben elke 2 maanden bel moment, we laten u niet in de steek en gaan samen naar een mooi resultaat.

Esther

Ik heb 08-12-2023 een neuscorrectie gedaan en ben blij hoe goed het verlopen is, van het moment van aankomst tot aan vertrek. De begeleiding en verzorging neemt alle tijd voor je. Het resultaat... Ik heb 08-12-2023 een neuscorrectie gedaan en ben blij hoe goed het verlopen is, van het moment van aankomst tot aan vertrek. De begeleiding en verzorging neemt alle tijd voor je. Het resultaat is nu als goed zichtbaar en kan niet wachten tot het eind resultaat. Ik zou zeker weer hier heen gaan voor een neuscorrectie.

S

Ik ben uitermate tevreden met het resultaat van mijn borstlift, nu bijna 2 maanden na de operatie. Het herstel verloopt vlot en ik ben onder de indruk van de uitstekende organisatie ter plaatse in... Ik ben uitermate tevreden met het resultaat van mijn borstlift, nu bijna 2 maanden na de operatie. Het herstel verloopt vlot en ik ben onder de indruk van de uitstekende organisatie ter plaatse in Istanbul. Het vervoer, de hygiëne en verzorging waren allemaal goed geregeld. De arts gaf eerlijk advies tijdens het consult, wat ik zeer waardeerde. Een positieve ervaring in alle opzichten.