Professionaliteit
9.8/10

Tamara Treffers

Ik ben verliefd geworden op het personeel! Elke 5 seconden wordt er gezorgd dat je jezelf veilig en geborgen voelt! De arts zelf was ook onwijs professioneel en meedenkend. Hij heeft zelfs dingen... Ik ben verliefd geworden op het personeel! Elke 5 seconden wordt er gezorgd dat je jezelf veilig en geborgen voelt! De arts zelf was ook onwijs professioneel en meedenkend. Hij heeft zelfs dingen afgeraden en niet gedaan. Wat niet nodig is hoeft ook niet, dat maakt ook dat je hier geen nummertje bent maar echt een persoon. Heel fijn!

Julie

Hele goede ervaring gehad zowel in Nederland (voor en na de operatie) als in Turkije (tijdens verblijf, operatie en nazorg) en heel blij met het resultaat!

Yolanda

Absoluut top!

Anouk

Ben erg blij hoe het proces is verlopen. Het eerste contact was online en dat was een erg fijn gesprek, een afspraak maken kon snel wat ik erg prettig vind geen maanden lange wachttijden. In... Ben erg blij hoe het proces is verlopen. Het eerste contact was online en dat was een erg fijn gesprek, een afspraak maken kon snel wat ik erg prettig vind geen maanden lange wachttijden. In Istanbul werd ik fijn geholpen het hotel is goed en je wordt netjes opgehaald en naar de kliniek gebracht. In de kliniek is er ook iemand die je begeleid in je moedertaal dat is fijn omdat er dan geen verwarring kan ontstaan. Na de behandeling wordt je opgevangen en heel goed verzorgd dat was echt wat ik nodig had omdat ik alleen hier ben gekomen. Na de nacht in de kliniek krijg je veel spullen mee om het herstel allemaal zo goed mogelijk te laten verlopen. Na een paar nachten in het hotel wordt je opgehaald en zijn net after foto’s gemaakt. Heel blij met het resultaat al moet de zwelling komende maanden nog wel gaan afnemen.

Marleen

Geweldige service van begin tot eind, er wordt echt naar je geluisterd en meegedacht.
Ik heb onlangs een Neuscorrectie laten uitvoeren bij Esteworld. Alles was tot in de puntjes geregeld, ik heb nergens stress over gehad. Mijn arts is een wonder arts Mert Canli, hij is professioneel en denkt met je mee. Hij heeft ervoor gezorgd dat ik mijn droomneus heb!
Justin van Esteworld is ook echt een topper! Ik kon hem altijd bereiken voor vragen, dat was heel fijn!
Kortom ik raad Esteworld aan aan iedereen!

Christie van Geldrop

Prima, fijne begeleiding, alles wat gevraagd wordt wordt beantwoord of extra na gevraagd.

Rose

Ik ben heel tevreden met alles , verzorging, iedereen zijn de beste 🤩🤩

Carlo

Zeer kundige en professionele organisatie. Zowel de behandeling als nazorg waren van excellent.

S.Y.

Geweldige service van begin tot eind, er wordt geluisterd naar wat je wel en niet wilt.