Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

rob

Was allemaal top geregeld de transfer tot het hotel tot de kliniek heel goed geholpen met alles! de hostes leyla had me heel goed geholpen met alles!! zeker een aanrader

Esteworld

Uitstekende Ervaring met Esteworld voor Haartransplantatie, met Ruimte voor Verbetering in Communicatie

Onlangs heb ik een haartransplantatie ondergaan bij Esteworld en de ervaring was over het algemeen uitmuntend. Vanaf het eerste contact was het evident dat ik te maken had met een professioneel en klantgericht bedrijf. Het personeel was zeer behulpzaam en zorgde ervoor dat ik me comfortabel en goed geïnformeerd voelde gedurende het gehele proces.

De communicatie was helder en tijdig, wat voor een aangename ervaring zorgde. Het team was altijd bereid om mijn vragen te beantwoorden en zorgde ervoor dat ik wist wat ik kon verwachten. Deze transparantie en openheid zijn enorm gewaardeerd, vooral in een medische setting, en Esteworld voldeed zeker aan deze verwachtingen.

Echter, er was een gebied waarop ik geloof dat er ruimte is voor verbetering. Het doorkommuniceren van informatie tussen de verschillende afdelingen, zoals die in Nederland en Istanbul, kon efficiënter. Ik merkte dat ik soms dezelfde informatie meerdere keren moest verstrekken, wat het proces enigszins vertraagde. Een betere interne communicatie zou dit proces soepeler en minder herhalend voor de patiënt kunnen maken.

Desondanks was mijn bezoek aan de kliniek zeer positief. De faciliteiten waren modern, schoon en goed onderhouden. Het chirurgisch team was uiterst bekwaam en legde het proces en de nazorg grondig uit, wat me een groot gevoel van vertrouwen gaf. Door mijn gastvrouw, Lyla, die Nederlands sprak. Dit was een enorme geruststelling, gezien de doktoren voornamelijk Turks en een klein beetje Engels spraken. Lyla was een warme en oprechte gastvrouw die duidelijk aandacht had voor de patiënt. Ze leefde oprecht mee en maakte het communicatieproces tussen mij en het medisch team moeiteloos.

De haartransplantatie verliep vlot en de resultaten zijn fantastisch. Ik ben erg tevreden met de zorg en expertise die Esteworld heeft geboden. Ondanks het kleine communicatiehiaat, is het duidelijk dat klanttevredenheid en kwaliteitszorg een prioriteit zijn bij Esteworld. Ik zou hen nog steeds ten zeerste aanbevelen aan iedereen die overweegt een haartransplantatie te ondergaan.

Esteworld

Super dag gehad. Leyla erg lief en behulpzaam

Gilles cuypers

Na een prettig consult met joren. De stap naar istanboel gezet. Hier zeer goed ontvangen geweest door Leyla! Eigenlijk een zeer relaxte behandeling gekregen, was een beetje als een spa dag 😁. Extra... Na een prettig consult met joren. De stap naar istanboel gezet. Hier zeer goed ontvangen geweest door Leyla! Eigenlijk een zeer relaxte behandeling gekregen, was een beetje als een spa dag 😁. Extra dank aan joren van esteworld Nederland en mijn top hostess Leyla :)
Groetjes gilles

Mustafa

Prima kliniek en hartstikke aardig personeel !

Di stefano alessio

Echt een ongelofelijke ervaring gehad van a to z, te beginnen bij het team van Hidde en collega's in Utrecht tot in Turkije en terug met de nazorg. Heel professioneel. Zeer goede uitleg. Topniveau!... Echt een ongelofelijke ervaring gehad van a to z, te beginnen bij het team van Hidde en collega's in Utrecht tot in Turkije en terug met de nazorg. Heel professioneel. Zeer goede uitleg. Topniveau! Maar vooral eerlijk!

Patriz Loohuis

Gaat zoals ze beloven vanuit Nederland. Goed ontvangst door zowel hotel, taxi chauffeurs en het personeel in de haartransplantatie kliniek. Duidelijke begeleiding in de kliniek is zeer fijn,... Gaat zoals ze beloven vanuit Nederland. Goed ontvangst door zowel hotel, taxi chauffeurs en het personeel in de haartransplantatie kliniek. Duidelijke begeleiding in de kliniek is zeer fijn, daardoor wist ik waar ik aan toe was. Echt een aanrader.

Pieter

Alles was super goed geregeld en heel fijn personeel.

K

Duidelijke communicatie

Niels Machtelinckx

Fantastisch geholpen - van begin tot einde. Alles werd voor mij geregeld en het resultaat en het professionalisme was ook perfect.