Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Willem

Very professional service

Reynolt

Het is me allemaal reuze meegevallen. Een hele goede begeleiding gehad van Leyla en haar collega’s . Dat Leyla Nederlands spreekt maakt het een stuk eenvoudiger. De totale organisatie was geweldig.... Het is me allemaal reuze meegevallen. Een hele goede begeleiding gehad van Leyla en haar collega’s . Dat Leyla Nederlands spreekt maakt het een stuk eenvoudiger. De totale organisatie was geweldig. Je wordt op tijd geïnformeerd wanneer je ‘s morgens gereed moet staan bij het hotel. En ook in de clinic is de organisatie top! De chirurg neemt de ook de tijd om e.e.a. door te nemen.

Bram Kraaieveld

Ervaren als een super professionele kliniek. De hele dag ben ik super prettig begeleid door de verschillende hosts, in het bijzonder Leyla. Zij heeft alles goed uitgelegd; heeft meer dan genoeg... Ervaren als een super professionele kliniek. De hele dag ben ik super prettig begeleid door de verschillende hosts, in het bijzonder Leyla. Zij heeft alles goed uitgelegd; heeft meer dan genoeg checks gedaan tijdens de behandeling en dat alles terwijl ze moest switchen tussen meerdere patiënten. Verder is Esteworld een schone en moderne locatie met stuk voor stuk vakmensen die hun werk zeer zorgvuldig en positief aanpakken.

Ricardo

Heel goed geholpen door Leyla!

Luuk

Erg goed contact met Joren in NL en super ontvangen en begeleid door Leyla in de kliniek. Professionele club

David

Vanaf begin tot einde uitstekende service met speciale dank aan de hostes leyla, die mij uitstekend geruststelde en door het hele proces altijd bereikbaar was.

Een verbeterpunt voor het...

Een verbeterpunt voor het begin proces in Nederland is het verbeteren van informatie, er werd gesproken over een heerlijk warme lunch in ons restaurant. Dit bleek een broodje te zijn op de behandelstoel. Ook zou het mogelijk zijn Netflix te kijken of wat te doen op je telefoon, dit was helaas op geen enkel moment mogelijk.

Nogmaals Leyla dank voor alles!

Martijn Schoone

Geweldig service en kwaliteit