Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Dylan

Goed verzorgde kliniek. Erg tevreden met het aangewezen team en support/expertise van de hostsess Leyla die in detail alles duidelijk weet uit te leggen.

Thomas

Heel vlotte organisatie. Vriendelijke ondersteuning van nederlandstalige assistente.

Mike

Super geregeld , goede hulp op de dag zelf door esma en de dag erna door haar vervangster,

Esteworld zelf was helemaal super en top, alleen het hotel hield iets te wensen over maar dit reken ik esteworld niet aan dus 5 sterren!’

Roy van Seggelen

Ik ben fantastisch geholpen. De service was van hoog niveau! De kliniek zeer schoon en al het personeel nam de tijd voor de patiënt voor al zijn vragen en waren erg vriendelijk. Een speciaal... Ik ben fantastisch geholpen. De service was van hoog niveau! De kliniek zeer schoon en al het personeel nam de tijd voor de patiënt voor al zijn vragen en waren erg vriendelijk. Een speciaal bedankje aan Esma voor haar fijne begeleiding!

Rick v lumich

Een fijne ontvangst van de hostes leyla bij aankomst.
We kwamen hier voor een haartransplantatie
Samen met een bevriende collega gingen we dit avontuur aan.
Hij was al eens eerder...
Een fijne ontvangst van de hostes leyla bij aankomst.
We kwamen hier voor een haartransplantatie
Samen met een bevriende collega gingen we dit avontuur aan.
Hij was al eens eerder geweest maar even goed spannend.
We kregen fijn alles uitgelegd hoe de dag ging verlopen.
Zo was het ook na verloop.
De mensen wat de haartransplantatie deden en de arts waren fijn.
Heel zorgzaam en lieten ook alles zien als je iets vroeg.
Leyla stond steeds voor ons klaar.
Top ervaring en super tevreden, nu al met het resultaat.
Compleet pijnloos.

Samir a.

Super goede ervaring. Heel behulpzaam team met duidelijke uitleg. Alles is goed geregeld van begin tot eind. De behandeling is snel en pijnloos gegaan.
Ik ben erg benieuwd naar het resultaat.

Vj

Super goed ontvangen met heel veel informatie en advies. Alles word goed uitgelegd voor ze een handeling uitvoeren. Ik ben zojuist geholpen dus het eindresultaat is nog niet bekend. Maar tot nu toe... Super goed ontvangen met heel veel informatie en advies. Alles word goed uitgelegd voor ze een handeling uitvoeren. Ik ben zojuist geholpen dus het eindresultaat is nog niet bekend. Maar tot nu toe ben ik heel erg tevreden!

Yasmin

Ik heb een neuscorrectie gehad geholpen door dokter kivance Emre en goed begeleid door esma en de verpleging na de operatie was super! Fijne service ook bij de hotel en transfer.

Marco Quaedflieg

Ik heb een hele goede ervaring gehad bij Esteworld. Ik had een dubbele behandeling van 6000 grafts, waarvan ik de laatste paar uurtjes best pittig vond. Desondanks ben ik erg goed opgevangen door... Ik heb een hele goede ervaring gehad bij Esteworld. Ik had een dubbele behandeling van 6000 grafts, waarvan ik de laatste paar uurtjes best pittig vond. Desondanks ben ik erg goed opgevangen door zowel de artsen als onze hostess, Leyla. Ook werd mijn vriendin in de wachtruimte op de hoogte gehouden. Uiteindelijk is ook besloten om een nachtje op de ziekenhuisafdeling te blijven ter observatie en kregen we een 2 persoonskamer. Ook dat was prima geregeld. Iedereen is oprecht met je betrokken en er wordt hier ten alle tijden goed voor je gezorgd. Een hele prettige ervaring!