Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Ivo

Heel erg tevreden over de haartransplantie. Van intake in NL tot nazorg, alles is perfect geregeld en duidelijk uitgelegd vooraf. Veel dank aan hostess Esma voor de fijne begeleiding.

Leon

Ben super tevreden over de behandeling en de manier hoe ze alles aangepakt hebben. Heb zelf een haartransplantatie gedaan en ben van a tot z goed begeleid en deskundigen begeleiding gehad.

Zal het voor iedereen aanraden om bij Esteworld deze behandeling te ondergaan mocht je nog twijfels hebben waar je dit wilt doen.

Ömer

Goede behandeling en vriendelijke hostess

Thomas

Ik heb een haartransplantatie laten uitvoeren. Dit was zeker een aanrader! Alles was tot in detail geregeld van transfer tot operatie. Esteworld is zeker een aanrader voor wie dit overweegt!

Tim

Super geholpen, heel vriendelijk personeel en blij met het resultaat. Had in het begin erg mijn twijfels om dit te gaan doen maar blij met mijn keuze.

Jan Reus

Haartransplantatie, Pijnloos!! Het lijkt onmogelijk, maar ik heb het toch echt ervaren bij Esteworld! Van het begin tot het eind, echt een zeer professioneel bedrijf! Van de transferbusjes tot de... Haartransplantatie, Pijnloos!! Het lijkt onmogelijk, maar ik heb het toch echt ervaren bij Esteworld! Van het begin tot het eind, echt een zeer professioneel bedrijf! Van de transferbusjes tot de hostessen in Istanbul. Alles fantastisch geregeld. Ik raad dit bedrijf zeker aan! Groetjes Jan Reus

Van Engelenburg

Haartransplantatie gedaan bij Esteworld. Van het begin tot het einde top. De service van Esteworld is van top niveau. De pendelbusje zijn op tijd. De Nederlands sprekende hostessen zijn zeer bekwaam... Haartransplantatie gedaan bij Esteworld. Van het begin tot het einde top. De service van Esteworld is van top niveau. De pendelbusje zijn op tijd. De Nederlands sprekende hostessen zijn zeer bekwaam en vriendelijk! Niets op aan te merken.
Tevens de arts en verpleegkundige die hun vak verstaan. Iedereen die twijfelt doe het! Je krijgt er geen spijt van! Last but not least wil ik het personeel in Nederland bedanken voor hun eerlijke advies en geweldige service.

Gert Roosens

Met 2 personen voor een haartransplantatie. Top service van start tot einde. In de kliniek top begeleid door Leyla.

Pascal

Na 5 jaar nu 2e keer behandeling laten doen . Alles top geregeld en deze keer met een roesje als verdoving en dat is echt heel veel prettiger dan zonder . 5 sterren voor de begeleiding door Esma.

Nick Dijcks

Super geholpen door alle medewerkers en met name onze hostess