Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Sven

Ontzettend professionele en zorgvuldige begeleiding gehad vanuit zowel Nederland als ter plekke in Turkije.
Nederlandse hostess was echt top, helpt enorm in de communicatie en ook...
Nederlandse hostess was echt top, helpt enorm in de communicatie en ook geruststelling.

Zelf werd ik onbedoeld een beetje flauw op een naald tijdens bloedprikken (ik denk door de spanning ook) maar werd door Esteworld daar heel behulpzaam en geduldig in geholpen.

De procedure zelf was ook echt goed te doen. Meen oprecht dat de tandarts meer pijn doet dan dit.

Al met al een heel avontuur maar absoluut waard. Nu afwachten op het resultaat.

Wen. Y

Hele positieve ervaring gehad, alles is super goed geregeld! Van vlucht tot hotel tot de operatie zelf. Binnen 3-4 u was ik al klaar. . Pijnloos en alles is vlekkeloos gegaan. Complimenten naar... Hele positieve ervaring gehad, alles is super goed geregeld! Van vlucht tot hotel tot de operatie zelf. Binnen 3-4 u was ik al klaar. . Pijnloos en alles is vlekkeloos gegaan. Complimenten naar Leyla, perfecte hostess. Alles was duidelijk en goed uitgelegd. Goeie communicatie en nazorg. Zeker aanbevolen!

Mustafa

Zeer positief ervaren. Van klantvriendelijk transfer service tot Nederlandse hostess begeleiding. Hostess was heel duidelijk in haar uitleg wat er precies zou gebeuren. Ze was zeer betrokken en... Zeer positief ervaren. Van klantvriendelijk transfer service tot Nederlandse hostess begeleiding. Hostess was heel duidelijk in haar uitleg wat er precies zou gebeuren. Ze was zeer betrokken en heeft me echt weten te ontzorgen. De behandeling zelf was pijnloos en ook door vriendelijke specialisten verzorgd. Al met al heel fijn behandeld door alle betrokkenen.

Kalmet

Zeer tevreden over organisatie, behandeling en begeleiding!!

Klaas

Heel aangename ervaring, je krijgt de volle aandacht van een supersympathieke hostess die je doorheen je haartransplantatie loodst. Daarnaast staat een heel team met professionals klaar die ieder... Heel aangename ervaring, je krijgt de volle aandacht van een supersympathieke hostess die je doorheen je haartransplantatie loodst. Daarnaast staat een heel team met professionals klaar die ieder detail van het process tot uivoering brengen. Operatie verliep vlot en daarna kan je lekker tot rust komen in luxueus hotel.

David

Ik heb een super ervaring gehad! Van begin tot eind word je goed begeleid. Alles word duidelijk uitgelegd, hotel was top, personeel was top, specialisten/doktoren waren top en professioneel. Mijn... Ik heb een super ervaring gehad! Van begin tot eind word je goed begeleid. Alles word duidelijk uitgelegd, hotel was top, personeel was top, specialisten/doktoren waren top en professioneel. Mijn complimenten voor Leyla, hele enthousiaste en vriendelijke dame met duidelijk uitleg.

Al om al top kliniek. Voor de mannen die twijfelen, zet de stap over de drempel en je zult geen spijt krijgen!

Chris Bosman

Ik heb ook mijn 2e haartransplantatie als zeer prettig ervaren. Van het eerste contact in IJsselstein tot het moment dat ik werd opgehaald voor de vlucht terug van Istanbul naar Nederland verliep... Ik heb ook mijn 2e haartransplantatie als zeer prettig ervaren. Van het eerste contact in IJsselstein tot het moment dat ik werd opgehaald voor de vlucht terug van Istanbul naar Nederland verliep alles perfect. De begeleiding, het hotel, de communicatie, alles verloopt soepel en correct. Met speciale dank aan Leyla voor de fijne begeleiding tijdens de dag van de transplantatie.

Stijn Janssens

Super!! Top mensen

Peter

Goed! Zeker aan te bevelen. Van de pickup @airport, hotel en de behandeling is alles top geregeld. Erg vriendelijk personeel en en goede vrzorging. Daarnaast zorgt hostess Leila voor de perfekte... Goed! Zeker aan te bevelen. Van de pickup @airport, hotel en de behandeling is alles top geregeld. Erg vriendelijk personeel en en goede vrzorging. Daarnaast zorgt hostess Leila voor de perfekte begeleiding en extra uitleg.

Daniel

Geweldige ervaring, alles wat hiervoor is gezegd klopt eigenlijk wel. Overweeg je een haartransplantatie? Twijfel dan niet om naar Esteworld te gaan, je zult er geen spijt van krijgen.