Professionaliteit Kliniek

Richard

Goede behandeling ontvangen

Peet

Posotief.
Vriendelijk en goed begeleid.

Esteworld

Top kon niet beter

Van hoof matthew

Ben heel tevreden alles is goed verlopen

Nicolais Veldhuizen

Ja, meer dan 100% tevreden!! Had niet verwacht dat letterlijk álles zó goed en prettig zou zijn: vriendelijke mensen, zorgvuldig, Nederlands sprekend, Akya is een topkerel in de kliniek. Aardige... Ja, meer dan 100% tevreden!! Had niet verwacht dat letterlijk álles zó goed en prettig zou zijn: vriendelijke mensen, zorgvuldig, Nederlands sprekend, Akya is een topkerel in de kliniek. Aardige jongen. Maar ook in het hotel alles goed. Dus 100% een dikke 10!

Eric

Fantastisch van het oriëntatie gesprek tot en met de nazorg . Vanmiddag weer vliegen naar Nederland.
De ontvangst van A tot Z, de behandeling, de mensen en mn mijn begeleidster Havva Barlak waren geweldig 😎😊

Broggio Silvio

Silvio
Ben zeer tevreden over het verloop van mijn haar transplantatie,alles zeer professioneel en top begeleiding ,zeker een aanrader
En pijnloos 👍

Simon van der Heijden

Super ervaring gehad bij Esteworld. Zowel het consult in Nederland als de hostesses tijdens mijn tijd in Istanbul waren zeer professioneel en deskundig. Ze nemen je stap voor stap mee. Je hoeft zelf... Super ervaring gehad bij Esteworld. Zowel het consult in Nederland als de hostesses tijdens mijn tijd in Istanbul waren zeer professioneel en deskundig. Ze nemen je stap voor stap mee. Je hoeft zelf niets te regelen. 100% aanrader!

Jan-Willem

Fantastische ervaring gehad bij Esteworld. Vanaf het begin was het een aangenaam contact en ben ik bijzonder goed geholpen geweest. Mijn operatie moest uitgesteld worden door corona, ik had op... Fantastische ervaring gehad bij Esteworld. Vanaf het begin was het een aangenaam contact en ben ik bijzonder goed geholpen geweest. Mijn operatie moest uitgesteld worden door corona, ik had op voorhand een wondje opgelopen aan het hoofd en mijn vlucht was gecancelled door hevige sneeuwval, maar voor élke onvoorziene situatie hadden de mensen van Esteworld een oplossing. Het verblijf was aangenaam en de operatie ging vlekkeloos. Nu hopen dat het resultaat mooi zal zijn. Voorlopig ziet het er al zeer goed uit!

Sid

Nadat ik een offerte heb opgevraagd heeft Joren van Esteworld contact met mij opgenomen en hebben wij samen een consult ingepland.Meteen een heel goed gevoel en goed beeld over hoe alles in zijn... Nadat ik een offerte heb opgevraagd heeft Joren van Esteworld contact met mij opgenomen en hebben wij samen een consult ingepland.Meteen een heel goed gevoel en goed beeld over hoe alles in zijn werk zou gaan. Nog geen maand na het consult ben ik vertrokken naar Turkije waar alles van a tot z is geregeld en je verblijft in een heel goed hotel. In de kliniek opgevangen door mijn host Esma, bij haar kon ik terecht met al mijn vragen. Alles is goed verlopen en nu terug in Nederland is het afwachten, maar ik heb hier alle vertrouwen in.