Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Abdelmajid

Hallo,

Mijn ervaring was heel goed alles ging perfect en het vervoer was ook in orde.

Hallo,

Mijn ervaring was heel goed alles ging perfect en het vervoer was ook in orde.

Een beetje pijn op de eerste dag maar dat is normaal. Verder is het een goede kliniek een aanrader

Patrick

Geweldige nederlandstalige begeleiding

Hans

Zeer vriendelijke en professionele service vanaf de eerste consultatie tot en met de nazorg

Tobias de Kolf

Echt zeer goed!

Esteworld

Heb bewust even gewacht om een review te schrijven, dit zodat ik het hele traject heb doorlopen. En ja ik ben enorm tevreden over Esteworld! Zowel in Nederland als in Turkije heb ik als zeer... Heb bewust even gewacht om een review te schrijven, dit zodat ik het hele traject heb doorlopen. En ja ik ben enorm tevreden over Esteworld! Zowel in Nederland als in Turkije heb ik als zeer positief ervaren en alles is tot in de puntjes geregeld. Iedereen is erg professioneel en niets is ze teveel om je te helpen zodat je je er goed bij voelt.

Daan

Heel goed geholpen en uitstekend begeleid door Esma in Istanbul. Super!

Emre Bayram

Vriendelijk , behulpzaam , top service, luxe clinic, adviesgericht, zeker een aanrader!

Sil Geerts

Zeer aangename ervaring

Lion

Ik ben heel erg tevreden over Esteworld! Zowel in Nederland als in Turkije heb ik hele goede ervaringen gehad. Iedereen is erg professioneel en alles is top geregeld.

tristan oliver

Tevreden over de ingreep en service!