Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Marc

Gisteren haartransplantatie gehad. Alles verliep voorspoedig en zoals gepland. Ik werd begeleid door de Vlaams-Nederlands sprekende Leyla. Super goed begeleid, gaf me op tijd de juiste informatie en... Gisteren haartransplantatie gehad. Alles verliep voorspoedig en zoals gepland. Ik werd begeleid door de Vlaams-Nederlands sprekende Leyla. Super goed begeleid, gaf me op tijd de juiste informatie en ontzorgde echt! Alles is top geregeld overigens. Verblijf in Hotel, vervoer van- en naar vliegveld en kliniek, alles is duidelijk en ruim op tijd ontvang je bericht hoor laat je opgehaald wordt. Echt aanrader! Ook de communicatie met vestiging in Nederland heel fijn. Duidelijke informatie gehad van Rutger tijdens het consult.

Cedric

Mijn ervaringen waren over heel de lijn positief. Heel duidelijke communicatie en ze regelen alles. Ik kan niets negatiefs zeggen.

Tristan De ruiter

Erg tevreden!

Guy F

Super goed geholpen van A tot Z

San

Hartstikke goed geholpen door Leyla. En het gehele team erg proffesioneel!! Luisteren naar je wensen en voer het ook daadwerkelijk uit.

James Eekels

Iets meer dan een jaar geleden ben ik bij Esteworld in Istanboel geweest voor een baardtransplantatie, waar ik al heel tevreden mee was. Wel wilde ik de baard graag nog iets voller, dus besloot ik... Iets meer dan een jaar geleden ben ik bij Esteworld in Istanboel geweest voor een baardtransplantatie, waar ik al heel tevreden mee was. Wel wilde ik de baard graag nog iets voller, dus besloot ik terug te gaan voor een tweede behandeling. Beide keren is alles echt top gegaan. De service van het personeel is ontzettend goed. Vooral de hostesses zorgen goed voor je. Ze begeleiden je elke stap van de weg en zorgen ervoor dat je zo comfortabel mogelijk bent. Met je gevoel wordt volledig rekening gehouden, wat ik zelf net zo belangrijk vind als de behandeling zelf. Ook na de behandeling wordt de opvolging en het proces van je nieuwe haargroei thuis in de gaten gehouden via mail en WhatsApp.

Voor iedereen die twijfelt om een haartransplantatie te doen via Esteworld, hoofd of baard, kan ik het absoluut aanraden. Prijstechnisch, kwalitatief en qua zorg echt een topkeuze. En je hebt voldoende tijd om de stad te ontdekken tussendoor, nog een bonus!

Bahador

Alles was goed geregeld. Mijn begeleidster was heel vriendelijk en duidelijk. Contact is duidelijk en op tijd. Ophalen en terug brengen ging goed en de behandeling zelf was professioneel en rustig... Alles was goed geregeld. Mijn begeleidster was heel vriendelijk en duidelijk. Contact is duidelijk en op tijd. Ophalen en terug brengen ging goed en de behandeling zelf was professioneel en rustig uitgevoerd. Esteworld is zeker aan te raden voor ieder die eraan zit te denken om een behandeling te laten doen!

Koert Kouwenhoven

Haartransplantatie laten doen. Alles is prima verlopen. Professioneel bedrijf.