Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Leon

Het EsteWorld team is zeer professioneel team wat niets aan het toeval overlaat. 3000 graft gezet...nu wachten op een mooi resultaat.
En de begeleiding van Leyla en Rookie maakte het alleen...
En de begeleiding van Leyla en Rookie maakte het alleen maar leuker. Twee mooie nederlandse talige meiden die constant voor je klaar stonden

Gert

Zeer goede begeleiding in haartransplantatie. Niets op aan te merken.

Bart

Topservice en topbegeleiding van Layla

Marnix

Fijne begeleiding

Christiaan

Heel prettig, fijne contacten, goede en punctuele afspraken. Laag drempelig

Ramon

Wouw wat een goede keuze. Ik had geen twijfel maar al mijn verwachtingen zijn overtroffen. De begeleiding van Leyla was zo warm en liefdevol. Het team heeft zo zijn best gedaan om een maximaal... Wouw wat een goede keuze. Ik had geen twijfel maar al mijn verwachtingen zijn overtroffen. De begeleiding van Leyla was zo warm en liefdevol. Het team heeft zo zijn best gedaan om een maximaal resultaat te behalen. Ik ben echt heel blij. Nu afwachten… mocht je nog twijfelen? Ik hoop je hiermee te hebben geholpen om je keuze te maken…

Robert

Ik ben zeer tevreden over de tekst en uitleg die ik gekregen heb zowel in Nederland als in Turkije. Ook was alles goed geregeld: hotel, vervoer etc. Mijn complimenten voor Joren en Rukiye.

Mitchell Van Reempts

Ik had zeer veel zenuwen voor deze ingreep, maar dat was helemaal niet nodig! Ik ben smorgens snel heel goed ontvangen door Atlas. Hij is de hele dag bij me gebleven en heeft elke vraag van me... Ik had zeer veel zenuwen voor deze ingreep, maar dat was helemaal niet nodig! Ik ben smorgens snel heel goed ontvangen door Atlas. Hij is de hele dag bij me gebleven en heeft elke vraag van me vertaald. Hij kwam tijdens de ingreep om de zoveel tijd langs om te vragen of alles in orde was. Ik zou dit meteen opnieuw doen en raad het aan voor iedereen!

Jordi

Super ervaring. Erg goed geregeld van uur tot uur / dag tot dag. Vriendelijk personeel welke je goed meenemen in elke stap van het proces. Ingreep was zo voorbij waarna je weer lekker naar het hotel... Super ervaring. Erg goed geregeld van uur tot uur / dag tot dag. Vriendelijk personeel welke je goed meenemen in elke stap van het proces. Ingreep was zo voorbij waarna je weer lekker naar het hotel gebracht werd voor rust. Volgende dag nog een laatste check met duidelijke uitleg voor de nazorg. Al met al een goede ervaring en zeker aan te raden