Louise van Aken

Op de site staat dat het behang de volgende dag wordt verstuurd. Wij hebben 2 weken moeten wachten zonder enige berichtgeving. Ik heb uiteindelijk zelf gebeld en ben zo achter de reden en... Op de site staat dat het behang de volgende dag wordt verstuurd. Wij hebben 2 weken moeten wachten zonder enige berichtgeving. Ik heb uiteindelijk zelf gebeld en ben zo achter de reden en leveringstijd gekomen. Tijdige berichtgeving vanuit jullie en een excuses was wel op z'n plek geweest.

Goedemiddag Louise,
Goedemiddag Louise,
Het spijt ons te horen dat je niet op de hoogte bent gebracht over de levertijd van je bestelling. Helaas weet ik niet wat de reden hiervan geweest is maar je had natuurlijk wel op de hoogte gebracht moeten worden. Onze excuses hiervoor!
Uiteraard hopen wij natuurlijk wel dat je blij bent met het behang :-)

F

Slechte communicatie, bijna tot geen reactie. Verkeerde bestelling. Geld terug duurde bijna 1 maand. Niet aan te bevelen

Pim de Munter

Het pakket is nooit aangekomen

Goedenavond Pim,
Wat vervelend dat je de stalen niet ontvangen hebt!
Wij hebben de stalen op 30 augustus per post naar je toegestuurd.
Zou je ons alsjeblieft een mail willen sturen met...
Goedenavond Pim,
Wat vervelend dat je de stalen niet ontvangen hebt!
Wij hebben de stalen op 30 augustus per post naar je toegestuurd.
Zou je ons alsjeblieft een mail willen sturen met het ordernummer? Wij zullen de stalen dan nogmaals naar je toesturen.
Onze excuses voor het ongemak!

G

Van de week naar het verkooppunt Roobol geweest waar het behang niet te zien was. Dus een staal besteld via de website en dan krijg je een staal binnen waar het behang of in ieder geval de kleur... Van de week naar het verkooppunt Roobol geweest waar het behang niet te zien was. Dus een staal besteld via de website en dan krijg je een staal binnen waar het behang of in ieder geval de kleur niet eens op staat. Erg jammer! Zeker omdat je er voor moet betalen.

Goedenavond,
Wat jammer dat je niet tevreden bent over het staal en helaas verkoopt niet iedere Roobol behang.
Goedenavond,
Wil je ons alsjeblieft per mail laten weten welk staal je hebt besteld? Ieder staal heeft uiteraard een kleurenpalet of het staal is van de originele rol.

Françoise Depuydt

Snelle en correcte levering. Product ziet er uit zoals beschreven en getoond.

Familie Kerpel

Mooie produkten, veel keus

Linda Bomhof

Ik vind het vreemd dat ik deze vraag om feedback eerder krijg dan mijn levering, of evt bericht over verwachte levertijd. Heb mijn bestelde proef behangstalen nog niet ontvangen.

Goedemiddag Linda,
Wat vervelend dat je de stalen nog niet hebt ontvangen!
Goedemiddag Linda,
Wat vervelend dat je de stalen nog niet hebt ontvangen!
Ik heb het even voor je nagekeken en ik zie dat wij de stalen op 2 september per post naar je hebben toegestuurd. Deze had je al ontvangen moeten hebben.
Zou je ons alsjeblieft een mailtje willen sturen (hello@estahome.nl). Wij gaan je dan nogmaals de stalen toesturen.

Kristel Jansen

Niet erg best.. ik had 2 proefstalen besteld van fotobehang Xxl, omdat ik voor een grote opdracht de juiste kleuren nodig heb. Heb er €4,- voor betaald, en krijg 1 staal toegestuurd waar t juiste... Niet erg best.. ik had 2 proefstalen besteld van fotobehang Xxl, omdat ik voor een grote opdracht de juiste kleuren nodig heb. Heb er €4,- voor betaald, en krijg 1 staal toegestuurd waar t juiste behang niet eens opstaat. Dit zou zijn om de kwaliteit van het behang te kunnen bekijken.. Kon er dus niks mee en kreeg er maar 1 ipv de bestelde en betaalde 2.
Om geld retour te krijgen moest ik het staal terug sturen of brengen..(belachelijk) Ben uiteindelijk maar langs gegaan in Enschede -omdat ik er vlakbij woon- en heb de staal terug gebracht. Maar nog steeds geen geld retour ontvangen. T is uiteraard onzin voor €4,-.. maar het gaat om het principe.. Wel laten betalen voor iets dat je niet eens ontvangt, veel moeite doen om terug te brengen en nog steeds niks ontvangen. Erg slechte service! (maar wel mooi behang.. dat dan weer wel)

Simone Ogier

Zit al 2 weken te wachten op 2 staaltjes behang die er binnen 3 werkdagen zouden zijn.

Goedemorgen Simone,
Wat vervelend dat je de stalen nog niet ontvangen hebt. Ik heb het even voor j nagekeken.
Goedemorgen Simone,
Wij hebben de stalen op 29 augustus per post naar je toegestuurd. Deze had je al ontvangen moeten hebben.
Wij gaan de stalen nogmaals naar je toesturen. Onze excuses voor het ongemak!