Estahome

Anita Bregman

Fijn!
Fijn!
Wat ik jammer vind, is dat het patroon van mijn behangrol omgekeerd op de rol zat. Hierdoor is mijn eerste baan verkeerd geknipt en geplakt. Het zou fijn zijn als dit bij de aankoop/website vermeld wordt.

Karin den Hoedt

Snelle levering en na een klacht over een behang rol die niet goed was, werd er direct een nieuwe opgestuurd. Helaas bleek de nieuwe rol weer niet goed te zijn. Hierover moeten we nog contact opnemen.

Patrick Goysens

Online besteld, snel geleverd, goede kwaliteit... Top

Esther Van Elden

Snelle levering, maar maat tool klopte niet
Nu 2 keer moeten bestellen dus 2 keer verzendkosten moeten betalen

Eline Lauret

Tot nu toe slecht: heb mondkapje besteld, maar nooit iets ontvangen. En op laatste mail is tot nu toe ook niet gereageerd.

Niki De Koninck

Zeer snelle levering en kwaliteit is top!

Lotte

Behang is mooi op de rol, maar behang leek heel dun en donkere strepen langs de randen gekregen... Afdeppen met water heeft niks opgelost. Zou niet opnieuw dit behang kopen.

Magali Van moerkercke

Ik kocht een mondmasker. Bij levering bleek dit veel (echt veel) te groot te zijn. Zelfs voor mannen, dus is het niet bruikbaar en weggegooid geld.

Ik stuurde een mail met een foto en...

Ik stuurde een mail met een foto en een reactie en kreeg tot op heden geen reactie terug.

Jammer.

Heleen van Leijenhorst

Heb een mondkapje besteld. Deze is veel te groot. Moet nu zelf er mee aan de slag.

Sabien Derwael

Niks ontvangen wel betaald